![]() |
|
![]() |
ik heb net vernomen dat ik tegen woensdag een ander einde moet schrijven over een willekeurig boek. daar ik geen tijd meer heb, vraag ik jullie hier even bij te springen.
Graag vraag ik jullie om een ander einde van een boek op te sturen naar timherpoel@hotmail.com Dank bij voorbaat |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Willekeurig boek. Ik kies: Poesje Nel, geschreven door Dick Bruna.
Er was een een klein poesje dat poesje heette Nel zij had een mooi blauw jurkje aan, Kijk maar, dat zie je wel Maar poesje Nel moest huilen een traan en nog een traan zij riep verdrietig: ach waarom ben ik geen indiaan? Toen vroeg zij aan een bloempje: hoe word je indiaan? het bloempje zei: dat weet ik niet, vraag dat maar aan de haan. het haantje zei: ga naar het land waar indianen wonen o, zei de poes, waar is dat land, hoe moet ik daar nu komen? Ik weet al wat, ik weet al wat, riep toen ineens een vis, ik zal jou daar wel brengen poes, want ik weet wel waar dat is. Ga hier maar zitten, poes nel, hier boven op mijn rug, dan breng ik jou er even heen, en strakjes ook weer terug. drie vogels vlogen met hen mee, naar indianen-land en na een tijdje zagen zij een aapje op het strand. dag aapje, zei de vis beleefd, woont hier een indiaan? wel honderd, zei het aapje, kijk daar komen ze al aan. het poesje wist niet wat ze zag, zij kwamen aangerend en riepen: poesje nel, wat fijn, dat je gekomen bent. en weet je wat het poesje kreeg van een van die meneren? een echte indianen-tooi met indianen-veren. toen dansten zij de hele dag en maakten veel kabaal. en toen de poes naar huis toe moest, zwaaiden zij allemaal. Het visje bracht het poesje thuis en toen zei poesje nel: jij bent een hele lieve vis dag vis, ik dank jou wel Ik verander de laatste 4 zinnen in: Alleen met poesje nel op zee, verkrachtte de vis de poes anaal. Vervolgens verdronk poesje nel, en wenste de pedofiele vis vaarwel. Sterkte!!11 Verder: Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Ella Vogelaar is niet knettergek. Het is erger" hhendrikxx | 367 | 23-12-2007 17:07 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uiteenzetting Nederlands HJBDK | 2 | 20-10-2006 00:05 | |
Boek nederlands Poelli | 7 | 25-04-2006 14:24 | |
De Kantine |
de zeg-maar-ziekte Verwijderd | 101 | 16-10-2003 14:52 | |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |
betoog van Nederlands halve gare | 5 | 10-01-2003 07:36 |