Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2006, 09:18
Anwen
Anwen is offline
Hoi,

Ik zit ergens mee...
Ik heb al bijna anderhalf jaar een kei lief vriendje. Hij is echt de ware voor mij en ik wil hem echt nooit meer kwijt.
Nu is het zo dat ik een andere jongen wel leuk vind. Ik ben echt niet verliefd op hem ( vroeger wel een beetje ) en ik zou er echt niet aan moeten denken om iets met hem te hebben. Ik vind hem gewoon iets hebben. Het is wel een leuke jongen, maar ik vind hem niet eens aardig ( hij is best arrogant ). Ik denk dat het meer iets met uitstraling te maken heeft ofzo.
Is het normaal om zoiets mee te maken, ook al heb je een geweldige relatie, of ligt het aan mij? En wat moet ik er aan doen? Nogmaals ik wil mijn vriendje echt niet kwijt, hij is echt de liefde van mijn leven.

Groetjes An
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2006, 09:21
Verwijderd
Ja, natuurlijk is dat normaal . En daar hoef je niets mee te doen, het gaat vanzelf wel weer over
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 09:25
Verwijderd
Je hoeft niets te doen..
Jij bent gelukkig met je vriend.. niet verliefd op een ander, alleen je vindt een andere jongen wel leuk..
Ik vind zoveel andere jongens "wel leuk". Er zijn zoveel mannelijke collega's / studiegenoten waar ik het leuk mee kan hebben..
Niets aan de hand toch?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 15:06
__
__ is offline
kan gebeuren, niet druk om maken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2006, 21:13
OwL
OwL is offline
Ik heb ook een vriendje, maar ik heb ook wel minstens 2 keer per week; nou dat is ook wel een leuke jongen.
gewoon niks mee doen en wat al gezegd is; het gaat vanzelf wel over, misschien lijken ze op het eerste gezicht wel leuk, maar als je ze beter leert kennen zijn ze vaak echt NIET boeiend.

Ik had laatst een jongen leren kennen me wel aardig leek, maar hij begon steeds een enorm saai verhaal over volleybal tegen me. (en over allemaal mensen die ik niet eens kende )
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 08:40
lievemeid2
lievemeid2 is offline
Dat heb ik ook weleens hoor.
Een paar jaar geleden was ik SMOORverliefd op een jongen, R. Hij was alles voor me. Maar omdat het duidelijk was dat het niet wederzijds was; sleet het. Maar die zwak voor hem bleef ik houden.

Nu ben ik weer SMOORverliefd op een andere jongen, J. Van hem hou ik veel meer dan van R. Gisteren ging ik folderen, en R kwam langsfietsen. Hij zei ''Hoi'' en er was gewoon iets wat me raakte, want ik keek hem (ongemerkt) helemaal na. Terwijl ik dat deed, moest ik ook aan J. denken en voelde ik me een beetje schuldig. Want.. ik was toch gek op J, en niet op R.

Conclusie is gewoon dat je voor sommige jongens een zwak hebt, of je die aantrekkelijk vindt, of je vind dat hij leuke grapjes maakt. Maar verliefdheid gaat dan te ver, want die heb jij voor je eigen vriendje. En die moet je zo houden. Dus.. er is niets om je zorgen om te maken hoor!
Oud 17-04-2006, 18:30
T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Gewoon bij je eigen vriendje blijven!
Oud 17-04-2006, 18:40
WolterB
WolterB is offline
Niets mee doen, waait wel over.
Oud 17-04-2006, 20:26
vedetje
vedetje is offline
Ik heb nu wel geen relatie maar ik heb het ook met jongens. Zo van, hé, die is wel nog interessant' of van 'hmm, die ziet er niet slecht uit'. Maar ik ben totaal niet verliefd en zou dus ook niets beginnen met die jongens (ondanks dat ik dus geen relatie heb).

Dit is heel normaal, mensen keuren nu eenmaal elkaar!
Oud 17-04-2006, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 13-04-2006 @ 10:21 :
Ja, natuurlijk is dat normaal . En daar hoef je niets mee te doen, het gaat vanzelf wel weer over
Met citaat reageren
Oud 17-04-2006, 21:17
Vice
Vice is offline
Citaat:
WolterB schreef op 17-04-2006 @ 19:40 :
Niets mee doen, waait wel over.
Oud 17-04-2006, 23:19
Demo
Demo is offline
Als het gewoon allemaal goed zit met je vriendje is er toch niets aan de hand . Bij bepaalde jongens heb ik ook nog wel een speciaal gevoel, jongens waar ik verliefd op ben geweest bijvoorbeeld. Soms zie ik ze en dan snap ik nog precies waarom ik ze zo leuk heb gevonden, maar mijn vriendje heeft dat wat zij niet hebben en daarom heb ik hem het liefst .
Je hoeft er niets aan te doen, je zegt zelf al; je zou er niet aan moeten denken om iets met die andere jongen te hebben. Wat is er dan erg aan dat je hem een leuke jongen vindt?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2006, 11:26
Anwen
Anwen is offline
Dank jullie wel voor jullie advies.
Afgelopen weekend ben ik weggeweest met een paar vrienden, waaronder mijn lieve vriendje en dus die ene jongen.
Ik maak me nu dus nergens meer druk om. Die ene jongen is niet zo leuk als ik dacht en ik ben juist veel meer van mijn vriend gaan houden. Ik hield al veel van hem, maar nu is dat gevoel alleen maar sterker geworden.
Maar het klopt inderdaad dat dat gevoel vanzelf weer overgaat... Gelukkig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten