Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Uiteraard moet het wel nut hebben om iets te verwezenlijken. Waarom zou je een bepaalde gedachte verwezenlijken als het niets toevoegd. In bepaalde SF films van vroeger bijvoorbeeld gebruikte ze futuristische computers waar we nu om lachen en nu ook niets qua nut zouden toevoegen. Ik denk meer in de richting van cybertechnologie, klonen en onze toekomstige digitale wereld die deze ideeen wel versneld kunnen verwezenlijken.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk wel dat ergens in de toekomst een aantal dingen die nu 'onmogelijk' lijken of die we ons zelfs niet kunnen voorstellen toch gebeuren. Wie had tweehonderd jaar geleden ooit kunnen denken dat we nog eens echt op de maan zouden komen, en sterker nog, dat mensen over de hele wereld dat konden zien gebeuren vanuit een raar apparaat genaamd 'televisie'.
Vooral in deze tijd neemt de wetenschap grote sprongen; hoe meer we uitvinden/ontdekken etc. hoe meer we weer verder kunnen uitvinden etc. Als we eens tweehonderd jaar in de toekomst konden kijken; ik wil wedden dat we dan al heel wat dingen zouden zien die we niet voor mogelijk hadden gehouden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hele ingewikkelde stof.
|
![]() |
|
|