Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2006, 21:55
Dionysus
Dionysus is offline
Aangezien ik de laatste fase ingaat van mijn opleiding (op 15 mei als alles goed is) namelijk de stageperiode is het van wezelijk belang dat ik een stageplek bemachting.Aan zich logisch.

Na het sollicitatiegeprek veram ik 2 dagen later via de telefoon dat ik was aangenomen. Tevens vertelde de persoon in kwestie dat ik de dag erna werd teruggebeld... je raad het al. Ben niet teruggebeld, dag erna toch maar gebeld en haar verteld dat ik geen telefoontje heb mogen ontvangen.

Hier kreeg te horen dat er iets moest worden uitgezocht, ik werdt nog teruggebeld.

als je het mij vraagt. Zeg je iets toe dan moet je dit ook doen, haal je het niet bel je de persoon gewoon op.

Bedoel heb zelf een mogelijkheid, langerwacht kan niet omdat ik morgen zeker wil zijn zodat ik me niet in mijn vingers snijd. Dit omdat mijn ov moet worden ingeleverd voor een vergoeding.

Wat me wel een goed idee lijkt is de persoon in kwestie teurg te bellen rond de middag 13.00 uur. Om te vragen hoe het nu geregeldg wordt.

of heeft iemand een ander (werkend) idee/tip/advisen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2006, 22:12
Verwijderd
Ik weet niet in welke branche je stage wilt gaan lopen maar houd er rekening mee dat de meeste ondernemingen de intake van student-stagiaires niet op de eerste plaats van de prioriteitenlijst hebben staan. In ondernemingen is het eigenlijk altijd wel druk en dan kan het voorkomen dat een telefoontje er eens bij inschiet.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 22:17
Verwijderd
Tja, mijn sollicitatie-gesprek was niet echt een gesprek ofzo. Ze willen toch altijd wel stagaires.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 22:55
Vice
Vice is offline
Wel goede stagiaires natuurlijk. Bij allebei mijn stageplekken werd ik toch wel beoordeeld op mijn portfolio. Niet bij elke branche zijn ze zo makkelijk.
Reageren

Regels voor berichten