![]() |
|
Ik heb zojuist een digitale videocamera gekocht, en ben eigenlijk niet helemaal tevreden over de kwaliteit van het beeld.
Ik dacht missschien komt dat doordat ik een usbkabel heb gebruikt om het op de computer te zetten, terwijl het ook met een i.LINK kabel kan. Weet iemand toevallig of door een i.LINK kabel zoals deze de kwaliteit van het beeld beter wordt? Als ik rechtstreeks van de camera op de tv afspeel is de beeldkwaliteit namelijk beter. En weet iemand dan toevallig ook in wat voor poort van de computer ik zo'n i.LINK kabel aan kan sluiten? Oja, ik heb deze camera
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb altijd zoiets gehad van 1,3 megapixel voor een fototoestel is net genoeg om een goede 10x15 afdruk te laten maken... dan is mijn redenatie dat 0,8 megapixel wel erg weinig is om een heel beeldscherm te vullen... verder heb je wel gelijk dat het niet alleen aan de megapixels ligt, maar deze spelen wel degelijk een rol ( zo heb je met 2 identieke fotocamera's waarvan model 1. 3 megapixel heeft en model 2. 5 megapixels heeft echt wel kwaliteitsverschil in het voordeel van model 2 ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor de rest weet ik ook dat megapixels niet het enige is wat telt, zo is m'n 0,3 megapixel logitec webcam nog beter dan een maat van me z'n trust met 3,1 megapixel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In ieder geval, ik heb toch maar zo'n firewire ding gekocht en het beeld is volgens mij toch wel beter. Kan het alleen niet meer vergelijken omdat ik die dingen die ik met de usbkabel had overgezet al van de computer had gehaald omdat ik zo teleurgesteld was dat het beeld zo slecht was... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |