Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2006, 10:46
Troll
Troll is offline
Goedendag,

Heb hier een telefoontje liggen met een Hi PrePay SIM-kaart erin. Heb dit ding meer dan een jaar niet gebruikt.

Welnu, wanneer ik hem aanzet, kan er geen provider gevonden worden. Door handmatig te zoeken kan ik kiezen uit providers als Vodafone, T-Mobile etc. Als ik een van deze aanbieders probeer krijg ik uiteraard een foutmelding. Het rare is dat de aanbieder waarvan mijn simkaart is, Hi, er niet tussen staat.

What's going on? Is de SIM-kaart verlopen? Is Hi achter mijn rug om de ondergang in geconcurreerd?

Thanks in advance,

Troll.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2006, 11:04
Hakuna
Hakuna is offline
Hi is van KPN, en als die naam niet in de lijst voorkomt, dan kun je deze telefoon niet gebruiken (gesimlocked)

Sinds een jaar of wat verlopen simkaarten en beltoegoeden niet meer, maar dan moet er wel minstens een keer per half jaar gebeld worden met het toestel, anders vervalt je kaart en beltegoed alsnog!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 13:47
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
Cornel schreef op 21-04-2006 @ 12:04 :
Hi is van KPN, en als die naam niet in de lijst voorkomt, dan kun je deze telefoon niet gebruiken (gesimlocked)

Sinds een jaar of wat verlopen simkaarten en beltoegoeden niet meer, maar dan moet er wel minstens een keer per half jaar gebeld worden met het toestel, anders vervalt je kaart en beltegoed alsnog!
ligt aan je provider,

@ ts. gewoon nieuw simkaartje van hi kopen bij kijkshop ofzow, die er in rammen en je tella doet t weer
Met citaat reageren
Oud 21-04-2006, 22:36
Troll
Troll is offline
Dit is duidelijk, dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten