Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2006, 09:25
Relief
Relief is offline
En wat denken jullie ervan? Weer een grote hit van pixar?
Oud 22-06-2006, 12:19
Marcade
Marcade is offline
Wel goed, maar niet net zo groot als bv. the incredibles. Maar ja pixar had 't zichzelf dan ook bijzonder moeilijk gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 12:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik vind een tripje naar de bios niet waard...

Ok het ziet er mooi uit, ok de details zijn leuk....Maar auto's? Die winnen mijn medeleven niet
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:05
Uice
Uice is offline
Het kan me niks schelen. De voornaamste taak van de scriptschrijvers bij Pixar lijkt het bedenken van 'opvallende' hoofdpersonen te zijn, waarna de film dan ook vernoemd wordt. Cars. Wat komt hierna, Shoes? Fruit? Toasters? Je kunt eigenlijk alle kanten op, en de 'verbazingwekkende' animatie moet het gebrek aan verhaal goedmaken. Niet dat er iets verbazingwekkends aan die animatie is, gewoon digitale onzin.

En ze hebben vast ook weer een heleboel beroemdheden weten te strikken om de stemmen te doen.
Oud 22-06-2006, 13:20
Verwijderd
Ik heb hem gezien, vond hem wel leuk, maar niet bijzonder. Een keer gezien is wel genoeg
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Juice schreef op 22-06-2006 @ 14:05 :
En ze hebben vast ook weer een heleboel beroemdheden weten te strikken om de stemmen te doen.
Heu je moet niet andere animatie bedrijven verwarren met Pixar. Owen Wilson en Bonnie Hunt zijn nou niet super populair imho.

Producties zoals 'Over the hedge' met bruce willis; William Shatner; Nick Nolte .. of Madagascar , met Ben Stiller; Chris Rock; Jada Pinkett Smith .. of die Shark Tale met will smith; Robert De Niro; Renée Zellweger; Jack Black; Angelina Jolie .. .. ja die leunen er wel op; maar dat zijn allemaal geen pixar films.

Alleen in the incredibles, samuel L. jackson .. schiet me even te binnen, maar die pastte gewoon goed in z'n rol en the incredibles had hem echt niet nodig voor zijn populariteit.

Voor de rest .. incredibles .. finding nemo .. monsters inc .. ik kan nou niet zeggen dat ik daar van herinner dat de stemmen van beroemdheden erin zitten of dat die films dat nodig hadden.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 13:54
Menahem
Menahem is offline
Wordt vast een hit, vast niet erg bijzonder, vast wel aardig gemaakt.
Oud 22-06-2006, 15:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-06-2006 @ 14:49 :
Voor de rest .. incredibles .. finding nemo .. monsters inc .. ik kan nou niet zeggen dat ik daar van herinner dat de stemmen van beroemdheden erin zitten of dat die films dat nodig hadden.
Finding Nemo: John Goodman, Billy Crystal, Steve Buscemi, Jennifer Tilly.

Maar ik was inderdaad in de war, die Disney/Pixar dingen zijn geloof ik nog best te pruimen, in tegenstelling tot Shrek 2 en dergelijke zooi.
Oud 22-06-2006, 15:50
Dexter_M
Dexter_M is offline
Leuk filmpje voor de rest niet speciaal.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 15:52
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Maar ik was inderdaad in de war, die Disney/Pixar dingen zijn geloof ik nog best te pruimen, in tegenstelling tot Shrek 2 en dergelijke zooi. [/B]
Ik vind het eerder andersom, shrek e.d leuker dan alle moderne Disney dingen.
Oud 22-06-2006, 16:43
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik las in de krant dat het tegenviel in vergelijking met Finding Nemo ed.
Ben opzich wel benieuwd, maar om er nou een biosje aan te besteden?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 17:22
mandark
mandark is offline
als t maar niet zo'n moraal film is
Oud 22-06-2006, 17:33
Verwijderd
Lijkt me niet zo heel geweldig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 19:58
TheSorroW
TheSorroW is offline
Ik vond hem echt kicke (komt waarschijnlijk omdat ik in de autobranche zit)

De film zou eerst route 66 heten en als je de film gezien heb snap je dat ook wel, maar uiteindelijk is het dus cars geworden,

top film van pixar (ik vindt ze bijna allemaal goed van hun)
Oud 22-06-2006, 22:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
N00dles schreef op 22-06-2006 @ 18:33 :
Lijkt me niet zo heel geweldig.
Oud 22-06-2006, 22:09
bbyn
bbyn is offline
Citaat:
SimplyABoy19 schreef op 22-06-2006 @ 13:35 :
Ik vind een tripje naar de bios niet waard...

Ok het ziet er mooi uit, ok de details zijn leuk....Maar auto's? Die winnen mijn medeleven niet
Oud 22-06-2006, 23:57
cornershop
cornershop is offline
mij lijkt hij echt fantastisch maar ik hou ook van auto's, zeker als ze praten
Oud 23-06-2006, 00:28
robbzooi
robbzooi is offline
Ik vind dat ze eens op moeten houden met het nemen van voorwerpen, daar een gezichtje opzetten en ze laten praten. Ik heb genoeg pratende voorwerpen/dieren/speelgoedjes geanimeerd gezien. Komt er op neer, ik wil hem niet zien. Men moest al stoppen na Thomas de stoomlocomotief..

Gr. Robbert.
Oud 23-06-2006, 03:58
Lugosi
Lugosi is offline
wat ik ervan heb gezien is hij nix aan, maar the incredibles was ook niet superleuk ofzo.
Oud 23-06-2006, 06:43
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
hij is leuk. punt uit. je gaat er toch niet heen met de verwachting een geweldige vertolking van Hamlet te zien te krijgen, maar gewoon anderhalf uur vermaak, niks meer en niks minder.
Oud 23-06-2006, 09:06
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
robbzooi schreef op 23-06-2006 @ 01:28 :
Men moest al stoppen na Thomas de stoomlocomotief..

als men nou gewoon thomas had overgeslagen, had je nu dus leuk naar Cars kunnen gaan kijken..!

ja, mij lijkt ie heel leuk!
moet em nog zien hoor....
Oud 23-06-2006, 09:54
DanielC
DanielC is offline
Al die geanimeerde onzin. Dat mensen daar maar zelfs naar willen kijken. Als je wil lachen kijk je toch gewoon een goede comedy, niet zo'n slappe kinderfilm.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 09:56
1lotte4
1lotte4 is offline
gister gezien, en hij is leuk
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 11:13
Relief
Relief is offline
Citaat:
DanielC schreef op 23-06-2006 @ 10:54 :
Al die geanimeerde onzin. Dat mensen daar maar zelfs naar willen kijken. Als je wil lachen kijk je toch gewoon een goede comedy, niet zo'n slappe kinderfilm.
Grappig dat dit een standaardreactie is van mensen die animatiefilms meteen kinderachtig vinden. Dit soort films zijn (engelse versie) zijn niet eens kinderlijk. Je zal eens verbaasd zijn hoe weinig kinderen je in zon zaal treft.
Pixar heeft een gevoel voor humor en design waar geen enkele studio aan kan tippen. (Shrek komt in de buurt. Maar dat was alleen maar om dat eddy murphy de stem deed van de ezel. Zonder de ezel was het een slappe animatie).
Oud 23-06-2006, 11:41
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
viciousgame schreef op 22-06-2006 @ 18:22 :
als t maar niet zo'n moraal film is
Reken er maar wel op
Oud 23-06-2006, 12:34
Mara
Mara is offline
Ik word die animatiefilms een beetje zat.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 13:02
Verwijderd
Dit lijkt me nou echt een film die vooral leuk is voor mensen van 4 tot 12 jaar. Uit wat ik ervan heb gezien op tv denk ik niet dat het een boeiend verhaal of volwassen grappen heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 13:14
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb de trailer gezien en de film lijkt me niet zo grappig..
Oud 23-06-2006, 14:58
Verwijderd
Ik ken geen enkele avondvullende Pixar-film die mij is tegengevallen (al heb ik A Bug's Life niet gezien), en zowel Finding Nemo als The Incredibles vond ik gaaf dus ik heb hoge verwachtingen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 15:02
K ga vanavond heen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 15:58
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Relief schreef op 23-06-2006 @ 12:13 :
Grappig dat dit een standaardreactie is van mensen die animatiefilms meteen kinderachtig vinden. Dit soort films zijn (engelse versie) zijn niet eens kinderlijk. Je zal eens verbaasd zijn hoe weinig kinderen je in zon zaal treft.
Pixar heeft een gevoel voor humor en design waar geen enkele studio aan kan tippen. (Shrek komt in de buurt. Maar dat was alleen maar om dat eddy murphy de stem deed van de ezel. Zonder de ezel was het een slappe animatie).
Ik vind animatiefilms niet meteen kinderachtig. Maar je kan er niet omheen dat de Pixar animaties meer gericht zijn op een jonger publiek dan veel werk van bijv. Studio Ghibli. Ik kan de fluroserende kleurtjes, veel te gladde digitale animatie en voornamelijk kinderlijke humor van de Pixar films wat minder waarderen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 18:05
Relief
Relief is offline
Citaat:
DanielC schreef op 23-06-2006 @ 16:58 :
Ik vind animatiefilms niet meteen kinderachtig. Maar je kan er niet omheen dat de Pixar animaties meer gericht zijn op een jonger publiek dan veel werk van bijv. Studio Ghibli. Ik kan de fluroserende kleurtjes, veel te gladde digitale animatie en voornamelijk kinderlijke humor van de Pixar films wat minder waarderen.
Ik denk dat de humor van pixar vaak te hoog gegrepen is voor kinderen onder de 12 jaar. Om sommige grappen te begrijpen moet je echt wel ouder zijn. Voor kinderen onder de 10 jaar is het alleen leuk, omdat er leuke autotjes erin rondrijden. Die gaan vast niet voor de humor.
Oud 23-06-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 23-06-2006 @ 19:05 :
Ik denk dat de humor van pixar vaak te hoog gegrepen is voor kinderen onder de 12 jaar. Om sommige grappen te begrijpen moet je echt wel ouder zijn. Voor kinderen onder de 10 jaar is het alleen leuk, omdat er leuke autotjes erin rondrijden. Die gaan vast niet voor de humor.
Hmm, ik vond finding nemo, a bug's life en the incredibles wel meer dan alleen maar een kinderfilm, maar deze film lijkt me toch echt kinderlijk . Kan ook komen doordat pratende autootjes toch een ander slag zijn dan pratende dieren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 08:04
Qimm
Qimm is offline
Mijn eerste reactie hierop was toch dat het me niets leek. maar hoe meer ik de voorstukjes zie hoe leuker hij me toch lijkt

A rrreal ferrrarri *faint*
Oud 24-06-2006, 09:33
K ben gisteravond heen geweest en vond hem toch wel heel grappig! Finding Nemo en The Incredibles waren beter, maar Cars is zeker niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 11:54
Roos
Roos is offline
Ik heb hem gister gezien in de bios, ben halverwege weggelopen. Dit heb ik nog nooit gedaan

Ik hou erg van animatiefilms zoal Finding Nemo. Maar Cars is gewoon niet leuk, niet grappig, niet schattig... Ik heb niet 1x moeten lachen.

Afrader!
Oud 24-06-2006, 17:20
TheSorroW
TheSorroW is offline
vrouwen en auto's nee at gaat niet samen dat blijkt wel weer

wtf loopt iedereen te zeiken over die film het is gewoon een leuke film om te zien maar meer moet je ook niet echt verwachten.

al die animatie zijn minder goed als de echte tekenfilms zoals lion king jungle book en aladin, peter pan noem ze maar op...

ik heb soms liever de ouwe tekenfilms dan al die nieuwe troep, ze zijn wel leuk ( ok je hebt uitblinkers shrek en monster inc) maar zo boeiend vondt ik shark tale weer niet ik heb weeer niks met die visjes...
Oud 24-06-2006, 17:56
Antubis
Antubis is offline
I'm here.. Lovvvee mee
Oud 24-06-2006, 18:03
TheSorroW
TheSorroW is offline
ok, love you
Oud 24-06-2006, 18:17
Antubis
Antubis is offline
Yeaaah
Oud 24-06-2006, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 23-06-2006 @ 19:05 :
Ik geef toe, Disney- en Pixarfilms hebben inderdaad wel geweldige humor van zeer een intellectueel en volwassen niveau.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 18:54
TheSorroW
TheSorroW is offline
he antubis wanneer gaan we onze eerste date doen dan gaan we naar de film cars ik betaal de film schijnt heel goed te zijn
Oud 25-06-2006, 12:39
Antubis
Antubis is offline
Als jij betaalt ga ik altijd mee natuurlijk.. Zeg het maar.. ik zeg wel of ik kan.. XD
Oud 25-06-2006, 13:08
hé veel plezier met jullie date

Cars is echt leuk! Je moet wel een beetje in de stemming zijn (dus al redelijk melig) wil je echt heel erg moeten lachen, maar tis wel een toffe film!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 19:04
Qimm
Qimm is offline
Net terug en ik vond um best leuk, niet geweldig, ik heb niet naast mijn stoel gelegen van het lachen, maar ik heb me goed vermaakt
Oud 25-06-2006, 19:14
Verwijderd
Ik ging er voor het gemak al vanuit dat het een heel leuke en grappige film zou zijn, maar ik vond hem zeker vergeleken Finding Nemo echt niet leuk. (Ik weet eerlijk gezegd niet echt precies welke films van Pixar zijn en welke niet)

Hij is nergens echt grappig, en ik weet niet of het aan de bioscoop/mij/ondertiteling lag, maar soms was het gewoon onleesbaar door de lichte achtergrond, en ze praatten soms ook niet echt verstaanbaar Engels. Dus heb wel een paar stukken "gemist".

Ik was ook bijna weggegaan, na de pauze werd hij wel iets leuker... Maar hij was nergens grappig, ontroerde nergens, en was ook op geen enkel vlak vernieuwend.
En op het laatst zat er echt teveel moraal in.
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 19:23
Qimm
Qimm is offline
Oh ja, idd. Veeeeel te veel disney-moraal. Bah.
Oud 27-06-2006, 00:13
Verwijderd
Het ziet er nog verbluffender uit dan The Incredibles, maar het verhaal is wat zwakker dan de vorige films. Het verveelt niet, maar verschrikkelijk boeiend is het ook niet allemaal.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 06:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Menahem schreef op 22-06-2006 @ 14:54 :
Wordt vast een hit, vast niet erg bijzonder, vast wel aardig gemaakt.
en dat is de waarheid als een koe

kun je trouwens ook samenvatten als: Een leuke film om samen met je vriendin naartoe te gaan

wel grappig dat mensen hier zo weg zijn van the incredibels
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 09:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 27-06-2006 @ 07:55 :
kun je trouwens ook samenvatten als: Een leuke film om samen met je vriendin naartoe te gaan
Mijn vriend begon te snurken Toen zijn we maar weggegaan
Reageren

Regels voor berichten