Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Producties zoals 'Over the hedge' met bruce willis; William Shatner; Nick Nolte .. of Madagascar , met Ben Stiller; Chris Rock; Jada Pinkett Smith .. of die Shark Tale met will smith; Robert De Niro; Renée Zellweger; Jack Black; Angelina Jolie .. .. ja die leunen er wel op; maar dat zijn allemaal geen pixar films. Alleen in the incredibles, samuel L. jackson .. schiet me even te binnen, maar die pastte gewoon goed in z'n rol en the incredibles had hem echt niet nodig voor zijn populariteit. Voor de rest .. incredibles .. finding nemo .. monsters inc .. ik kan nou niet zeggen dat ik daar van herinner dat de stemmen van beroemdheden erin zitten of dat die films dat nodig hadden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik was inderdaad in de war, die Disney/Pixar dingen zijn geloof ik nog best te pruimen, in tegenstelling tot Shrek 2 en dergelijke zooi.
|
Ik vond hem echt kicke (komt waarschijnlijk omdat ik in de autobranche zit)
De film zou eerst route 66 heten en als je de film gezien heb snap je dat ook wel, maar uiteindelijk is het dus cars geworden, top film van pixar (ik vindt ze bijna allemaal goed van hun)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik vind dat ze eens op moeten houden met het nemen van voorwerpen, daar een gezichtje opzetten en ze laten praten. Ik heb genoeg pratende voorwerpen/dieren/speelgoedjes geanimeerd gezien. Komt er op neer, ik wil hem niet zien. Men moest al stoppen na Thomas de stoomlocomotief..
Gr. Robbert.
||
Citaat:
ja, mij lijkt ie heel leuk! moet em nog zien hoor....
||
Citaat:
Pixar heeft een gevoel voor humor en design waar geen enkele studio aan kan tippen. (Shrek komt in de buurt. Maar dat was alleen maar om dat eddy murphy de stem deed van de ezel. Zonder de ezel was het een slappe animatie).
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem gister gezien in de bios, ben halverwege weggelopen. Dit heb ik nog nooit gedaan
![]() Ik hou erg van animatiefilms zoal Finding Nemo. Maar Cars is gewoon niet leuk, niet grappig, niet schattig... Ik heb niet 1x moeten lachen. Afrader!
|
vrouwen en auto's nee at gaat niet samen dat blijkt wel weer
wtf loopt iedereen te zeiken over die film het is gewoon een leuke film om te zien maar meer moet je ook niet echt verwachten. al die animatie zijn minder goed als de echte tekenfilms zoals lion king jungle book en aladin, peter pan noem ze maar op... ik heb soms liever de ouwe tekenfilms dan al die nieuwe troep, ze zijn wel leuk ( ok je hebt uitblinkers shrek en monster inc) maar zo boeiend vondt ik shark tale weer niet ik heb weeer niks met die visjes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging er voor het gemak al vanuit dat het een heel leuke en grappige film zou zijn, maar ik vond hem zeker vergeleken Finding Nemo echt niet leuk. (Ik weet eerlijk gezegd niet echt precies welke films van Pixar zijn en welke niet)
Hij is nergens echt grappig, en ik weet niet of het aan de bioscoop/mij/ondertiteling lag, maar soms was het gewoon onleesbaar door de lichte achtergrond, en ze praatten soms ook niet echt verstaanbaar Engels. Dus heb wel een paar stukken "gemist". Ik was ook bijna weggegaan, na de pauze werd hij wel iets leuker... Maar hij was nergens grappig, ontroerde nergens, en was ook op geen enkel vlak vernieuwend. En op het laatst zat er echt teveel moraal in. ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kun je trouwens ook samenvatten als: Een leuke film om samen met je vriendin naartoe te gaan wel grappig dat mensen hier zo weg zijn van the incredibels ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Films TheWhiteOwl | 15 | 05-10-2013 00:34 | |
De Kantine |
Saaiperzwangere Gnork #1628 Verwijderd | 502 | 09-03-2012 01:11 | |
Films, TV & Radio |
Hedde gij nog fillems gezien of wa? (filmtopic) Verwijderd | 500 | 07-09-2009 09:06 | |
Films, TV & Radio |
Wolke fuulm.....Nah. Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je? Dinalfos | 499 | 08-08-2006 08:44 | |
Films, TV & Radio |
The Hulk TAFKAB | 23 | 20-07-2003 20:23 |