Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 20:17
Janet
Janet is offline
heys allemaal,

ik heb een soort probleem.....(zoals zovelen van ons denk ik)

ik werk nu bijna 3 jaar bij de k*n*a*.....het is nu zo dat een jongen die er pas is komme werken verliefd op me is en dat dus tege iedereen loopt te lulle en iedereen lult het door in het ''zaak'' ik vind hem natuurlijk niet echt een van de leukste en wat nog erger is,ik heb een vriend waar ik ziels veel van hou.....ik vind het lullig dat iedereen zo tege hem doet en naar mij toe komt en ik moet zegge dat ik hem niet wil(al moet ik dat wel doen.....) ik praat normaal tege hem zoals tege andere collega's maar wat moet ik nou doen,moet ik hem verdedigen (om het zo maar te zegge) of moet ik hem nu maar gaan negeren???

help,ik vind het zo lullig!!!

dank jullie wel!!!!!
Oud 26-06-2002, 20:21
Tofke_H
Tofke_H is offline
Wel een vage zinsbouw heb jij (heb ik soms ook trouwens). Maar hoe doen je collega's tegen hem? Je vindt het lullig, maarja, dan weten wij niet wat ze doen. En dan zou ik ook niet weten wat ik je als raad zou geven.
Oud 26-06-2002, 20:24
Janet
Janet is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Wel een vage zinsbouw heb jij (heb ik soms ook trouwens). Maar hoe doen je collega's tegen hem? Je vindt het lullig, maarja, dan weten wij niet wat ze doen. En dan zou ik ook niet weten wat ik je als raad zou geven.
nou ze vertelle het tege mij en als ik toevallig in de kantine zit zegge ze precies de dingen dat ik en hij het snappe en hij nix ken en durft te zegge......
Oud 26-06-2002, 20:40
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Janet schreef:

nou ze vertelle het tege mij en als ik toevallig in de kantine zit zegge ze precies de dingen dat ik en hij het snappe en hij nix ken en durft te zegge......
gewoon duidelijk maken dat je al vriend hebt, doe je niks fout mee en zijn liefde raakt op den duur ook wel over
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:59
Janet
Janet is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

gewoon duidelijk maken dat je al vriend hebt, doe je niks fout mee en zijn liefde raakt op den duur ook wel over
hij weet dat ik een vriendje heb,alleen ja,ik krijg het nu steeds vaker te horen en dat vind ik lullig hoe ze hem voor het blok zette....
Oud 26-06-2002, 21:12
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Janet schreef:

hij weet dat ik een vriendje heb,alleen ja,ik krijg het nu steeds vaker te horen en dat vind ik lullig hoe ze hem voor het blok zette....
tsja, dan is het wel lastig, maar op den duur zal dat ookw el overraken
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 21:25
Janet
Janet is offline
Citaat:
luckyleo schreef:

tsja, dan is het wel lastig, maar op den duur zal dat ookw el overraken
dat is wel zo,alleen je word er wel mee geconfronteerd!
Oud 26-06-2002, 23:07
love_forever
love_forever is offline
Je zei dat je een vriend hebt... Als je dan tegen hem zegt dat je hem niet moet.. daar is toch niks mis mee of wel dan soms? Ik bedoel: Hij moet je keuze accepteren... Hij zal misschien anders naar je gaan kijken maar dat is zijn probleem... Niet de jouwe.. Zet je vriend in ieder geval niet hiervoor op het spel... Succes!!

Liefs,

Love Forever!!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 08:53
Janet
Janet is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Je zei dat je een vriend hebt... Als je dan tegen hem zegt dat je hem niet moet.. daar is toch niks mis mee of wel dan soms? Ik bedoel: Hij moet je keuze accepteren... Hij zal misschien anders naar je gaan kijken maar dat is zijn probleem... Niet de jouwe.. Zet je vriend in ieder geval niet hiervoor op het spel... Succes!!

Liefs,

Love Forever!!
neej dat doe ik zekers niet,ik hou van hem en wil hem niet nog een x kwijt!!!!!
Reageren

Regels voor berichten