Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 16:47
*Meisje*van*15*
*Meisje*van*15* is offline
Hooii,

Ik weet natuurlijk niet of jullie me kunnen helpen, tzou wel fijn zijn maar tis misschien meer ook dat ik het kwijt kan..

Daniel (de jongen waar ik op verliefd ben) vinden elkaar nu ong. vier maanden leuk.
Omdat we allebei verlegen zijn, durft geen van ons de stap te zetten naar verkering of wat hoger. Maar dat is nu niet echt waar ik mee zit.
Daniel kan heel erg afwisselend zijn. De ene keer doet hij afstandelijk, heel erg bot, afwezig, terughoudend, en negeert hij me.
Als ik hem bijv. met vrienden zie fietsen, besta ik niet voor hem. Ook reageert hij soms erg kortaf als ik hem wat vraag, of zelfs als ik wat vertel reageert hij soms niet.
De andere keer is hij juist heel erg lief, belangstellend, onthoud hij alles wat ik zeg en neemt hij het voor me op. Dan merk ik van alle kanten dat hij wat voor me voelt.
Helaas komt het vaker voor dat hij afstandelijk is. Ik heb geprobeerd hem te vergeten, want ik wou dit niet langer zo door laten gaan.. Op een of andere manier merkte hij dat op, en deed weer erg lief om mij weer terug te krijgen. Daarom is het zo moeilijk om hem los te laten, zodra hij dat merkt toont hij zijn goede eigenschappen weer en word ik weer stapelverliefd.
Maar merkt hij, dat ik ook verliefd op hem bent, wordt zijn gedrag anders en neemt hij een zekere afstand.

Zo kan ik nog veel meer dingen noemen, maar misschien is dit het hoogtepunt, want anders word het zo'n lang verhaal.
Misschien hebben jullie tips om hier mee om te gaan, ik vind dit heel verwarrend.
Ik kan wel een situatie noemen. Deze hele vakantie heb ik niets van hem gehoord. Ik had zoiets van; hij is me vergeten. Maar nee hoor, vanochtend ging ik naar school en ineens stond hij achter me met een smile. Blij ging tie naast me fietsen, en zei: 'Zo, lekker weer naar school!'
Het kan best zijn dat ik wat bot reageerde, maar omdat te herstellen vroeg ik: ''Heb je een leuke vakantie gehad?''
Hij antwoordde met: ''Ja hoor,'' en dat kwam er zo kortaf uit. En je raad het nooit, opeens ging hij ver van me af fietsen alsof er iemand anders tussen ons fietste en ging de bocht om terwijl je rechtdoor moest. Dat deed hij omdat je dan een stuk afsneed, maar hij liet me wel mooi alleen fietsen. Ook in het fietsenhok negeerde hij me compleet.

Ik wist niet wat ik er van moest denken. Echt niet. En jullie?
Liefs
Advertentie
Oud 08-05-2006, 17:20
Iveauh
Iveauh is offline
vergeten, hij vind je hoogstwaarschijnlijk niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 17:34
loveys
loveys is offline
Citaat:
Iveauh schreef op 08-05-2006 @ 18:20 :
vergeten, hij vind je hoogstwaarschijnlijk niet leuk.
Of hij moet wel een heel erg rare manier hebben om te laten blijken dat ie je leuk vind.
Oud 08-05-2006, 18:14
I C U
I C U is offline
Denk niet dat dit gaat werken, gewoon laten gaan. Misschien dat je nog wat kan bereiken door een serieus gesprek met 'm aan te gaan, maar of dat wat wordt...
Oud 08-05-2006, 19:53
Zwoek
Zwoek is offline
Ik denk ook niet dat dit gaat werken. Vraag anders gewoon aan hem wat hij er nou van vindt. Dat is ook de enige manier hoe je erachter kunt komen. En anders zou je hem toch maar moeten vergeten en hem ook negeren als hij weer lief gaat doen, want dit is niks.
Oud 08-05-2006, 20:26
Verwijderd
Volgens mij is hij gewoon een beetje in zijn onzekere puber-fase en kun je hem beter laten schieten totdat hij inziet hoe hij meisjes moet behandelen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 23:26
Zebra
Zebra is offline
Offtopic: Geen idee waarom maar ik heb zo het idee dat ik jou ken, op basis van je verhaal dan. God wat vreemd.

Maar ik denk niet dat hij je leuk vind, of hij moet wel een heel aparte manier hebben om jou te laten zien dat hij je wel ziet zitten. Vergeet het, of vraag hem om een concreet antwoord. Dan krijg je tenminste duidelijkheid.
Oud 09-05-2006, 08:48
luchtballon
luchtballon is offline
Ik denk ook niet dat hij je leuk vindt.. Je kunt nog met hem praten waarom hij steeds zo anders doet, maar over het algemeen komt daar niet zoveel uit.
Oud 09-05-2006, 09:30
Orpheo
Orpheo is offline
ik herken t gedrag van de jongen uit de startpost wel. ik was zelf ook zo, tot voor kort. ik lag toen heel erg in de knoop met mezelf, en wist niet wat ik met mezelf aan moest.

ik neem aan dat die jongen daar ook wel wat 'last' van heeft. als er dan ook nog eens een meisje in het spel komt die hij wel leuk vind, en zij hem ook, dan kan hij helemaal de kluts kwijt raken, en daarom raar gedrag vertonen. het hem heel duidelijk zeggen hoe het precies zit, geeft vaak duidelijkheid voor beiden.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten