Hooii,
Ik weet natuurlijk niet of jullie me kunnen helpen, tzou wel fijn zijn maar tis misschien meer ook dat ik het kwijt kan..
Daniel (de jongen waar ik op verliefd ben) vinden elkaar nu ong. vier maanden leuk.
Omdat we allebei verlegen zijn, durft geen van ons de stap te zetten naar verkering of wat hoger. Maar dat is nu niet echt waar ik mee zit.
Daniel kan heel erg afwisselend zijn. De ene keer doet hij afstandelijk, heel erg bot, afwezig, terughoudend, en negeert hij me.
Als ik hem bijv. met vrienden zie fietsen, besta ik niet voor hem. Ook reageert hij soms erg kortaf als ik hem wat vraag, of zelfs als ik wat vertel reageert hij soms niet.
De andere keer is hij juist heel erg lief, belangstellend, onthoud hij alles wat ik zeg en neemt hij het voor me op. Dan merk ik van alle kanten dat hij wat voor me voelt.
Helaas komt het vaker voor dat hij afstandelijk is. Ik heb geprobeerd hem te vergeten, want ik wou dit niet langer zo door laten gaan.. Op een of andere manier merkte hij dat op, en deed weer erg lief om mij weer terug te krijgen. Daarom is het zo moeilijk om hem los te laten, zodra hij dat merkt toont hij zijn goede eigenschappen weer en word ik weer stapelverliefd.
Maar merkt hij, dat ik ook verliefd op hem bent, wordt zijn gedrag anders en neemt hij een zekere afstand.
Zo kan ik nog veel meer dingen noemen, maar misschien is dit het hoogtepunt, want anders word het zo'n lang verhaal.
Misschien hebben jullie tips om hier mee om te gaan, ik vind dit heel verwarrend.
Ik kan wel een situatie noemen. Deze hele vakantie heb ik niets van hem gehoord. Ik had zoiets van; hij is me vergeten. Maar nee hoor, vanochtend ging ik naar school en ineens stond hij achter me met een smile. Blij ging tie naast me fietsen, en zei: 'Zo, lekker weer naar school!'
Het kan best zijn dat ik wat bot reageerde, maar omdat te herstellen vroeg ik: ''Heb je een leuke vakantie gehad?''
Hij antwoordde met: ''Ja hoor,'' en dat kwam er zo kortaf uit. En je raad het nooit, opeens ging hij ver van me af fietsen alsof er iemand anders tussen ons fietste en ging de bocht om terwijl je rechtdoor moest. Dat deed hij omdat je dan een stuk afsneed, maar hij liet me wel mooi alleen fietsen. Ook in het fietsenhok negeerde hij me compleet.
Ik wist niet wat ik er van moest denken. Echt niet. En jullie?
Liefs