Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2002, 15:41
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
ach, ja...... laat ik dan ook maar mijn nieuwste design posten.

Tips/comment/rates please
Oud 01-07-2002, 22:00
fucking hero
fucking hero is offline
ik zie iemand lijden, maar ik zie niet waarom.
vage nietszeggende dingetjes bijmekaar gepropt, lijkt het.
de zwarte rand enzo past er niet bij.
maar kleurgebruik en lettertype is koel gekozen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:34
Tha White Eagle
"haha!!! vage nietszeggende dingetjes? Rot toch op...... waarom ziet dit soort dingen niemand hier op dit forum. Op echte design forum en Devianart is dit een favo......
Oud 02-07-2002, 11:09
S
S is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
"haha!!! vage nietszeggende dingetjes? Rot toch op...... waarom ziet dit soort dingen niemand hier op dit forum. Op echte design forum en Devianart is dit een favo......
Je mag niet zo reageren. Ga dan naar die andere fora's. Jij vroeg om een mening, die kreeg je.

Ikzelf vind hem persoonlijk wél heel mooi.

Vraagje; hoe kom je aan die plaatjes? Schiet je die zelf, of haal je die van inet?

De zwarte rand past er trouwens heel goed bij. Dat is misschien net wat hem afmaakt.

Rechtsonder is hij wat rooiger als links... Is dat de bedoeling? Misschien moet dat wat geliger.

Ik zie de betekenis verder niet (iemand lijdt, maar waaraan?)

Aan zijn kapotte huis? Een lijk in het bos? Bomen die zijn omgekapt?
Maar ja, ik hoef niet te weten waaraan hij lijdt.

Verder is 'ie erg koel.

Laatst gewijzigd op 02-07-2002 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 11:59
Tha White Eagle
precies..... waarom moet men zoveel lijden in het leven?

Je kan er zoveel in zien. Toch was de boodschap bij veel andere plaatsen erg duidelijk.

Sommige foto`s maak ik zelf, anderen haal ik van i-net. en die enge man is Jezus, maar zien heeel veel mensen niet.
Oud 02-07-2002, 12:40
Black Bird
Black Bird is offline
Ik vind de beelden (het gezicht, het huis) erg mooi, en vooral de kleuren.. Alleen de zwarte rand eromheen niet echt.. Te strak misschien?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
ja ik zag dat er connectie was met de (katholieke) kerk en ik kom ook vaak op devianart maar vind het lelijk, ga je nu ook op mij zo reageren. Ik mag denk ik rustig van mezelf zeggen dat ik hier altijd goed en onderbouwend post. ook poop geeft aan waarom ze het iet mooi vind in plaats van alleen 'bah wat lelijk' te melden.
Van commentaar dien je te leren en daar dien je al helemaaaal niet zo op te reageren!!!

Maar goed ik vind m dus lelijk, ik heb eerder een soort snelweg iets gezien van je en dat had beetje dezelfde stijl, ook zo druk met zoveel strepen erin. Ik hou meer van rust en verder vind ik de kleur afschuwelijk en vind ik het niet mooi dat de kleur rechtsonder zo afwijkt. Verder heb ik het niet zo op berken. En vind ik dat grote blok in het midden erg storend. De persoon en de kerk en soort roosvensterachtig iets vind ik wel mooi overigens
Oud 03-07-2002, 18:22
stroopwafel
stroopwafel is offline
als we dan toch bezig zijn:

Citaat:
waarom zet je hem hier dan nog neer??

Citaat:

Maar goed ik vind m dus lelijk, ik heb eerder een soort snelweg iets gezien van je en dat had beetje dezelfde stijl, ook zo druk met zoveel strepen erin. Ik hou meer van rust en verder vind ik de kleur afschuwelijk en vind ik het niet mooi dat de kleur rechtsonder zo afwijkt. Verder heb ik het niet zo op berken. En vind ik dat grote blok in het midden erg storend. De persoon en de kerk en soort roosvensterachtig iets vind ik wel mooi overigens
Oud 04-07-2002, 16:32
disaster
disaster is offline
technisch gezien zit ie goed in elkaar... ik bedoel, mooi gedaan, je weet wel hoe die programma's werken

inhoudelijk gezien vinnik em slegt... je noemt het de suffering, dus dan mag je wel verwachten dat het beeld en de wereld die schept bepaalde emoties oproepen, dit is (bij mij) niet het geval... tis voor mij gewoon een plaatje... meer niet
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:19
FullMoon
FullMoon is offline
als je vraagt om tips/comment/rates en die KRIJG je, moet je niet zo reageren.

Citaat:
Tha White Eagle schreef:
ik vind hem zelf overigens wèl mooi; goede sfeer, je kunt goed met je programmaatje overweg en ik heb zowiezo een obsessie voor het Chriselijke geloof, dus ik ben niet echt objectief. ik vind de rand ook juist wel mooi erbij. het had een merchandising poster voor een band kunnen zijn ofzo (The
Suffering in dit geval)
Oud 05-07-2002, 12:10
Tha White Eagle
ik vind het wel een inhoud hebben. Het is toch zo duidelijk als wat? Iedereen op deviantart , waar vele goede designers zitten, ziet er iets in en hier niet. Vind ik raar.....

Maar blijkbaar val ik in dit forum uit de boot.... houd het wel bij designfora.
Oud 05-07-2002, 12:20
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
mjah, op dit forum is iets heel snel 'niet mn smaak dus lelijk'

zelf vind k m wel heel mooi trouwens, veel sfeer
Oud 05-07-2002, 16:28
disaster
disaster is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:
ik vind het wel een inhoud hebben. Het is toch zo duidelijk als wat? Iedereen op deviantart , waar vele goede designers zitten, ziet er iets in en hier niet. Vind ik raar.....

ik snap wel wat je wilt laten zien, ik zie er ook wel genoeg in, mijn gevoelens blijven er alleen heel neutraal bij, kkan je niet zeggen wrom
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 19:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

de juf zegt dat het goed is DUS is het zo. Juist mensen die geen verstand hebben van de technische kant kunnen soms beter oordelen over het beeld. En je mag nooit zo negatief reageren op commentaar omdat je daar altijd van kunt leren, ook van mensen die niet zo thuis zijn in computershit.
Nee in mijn ogen heb je met die post een enorm grove fout gemaakt.
Oud 07-07-2002, 09:44
S
S is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:

Wanneer leer je nou eens dat (zoals Ninnoc zei); wat die designers zeggen hoeven wij helemaal niet te zien.

Die designers kijken naar de technische kant van het plaatje. De meeste mensen hier niet. Die kijken alleen of het mooi is of lelijk.

Jij vroeg om hun mening, die kreeg je. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 21:47
Droyd
Droyd is offline
Nix mooi of lelijk...ik vind het niet echt geslaagd eigenlijk, daar gaat het zelfs niet om...ieder werk straalt iets anders uit

De rand gaat meer voor het medogenloze...niet voor het leiden

Noodlot, kan niet meer terug nu

De kleuren stralen een andere wereld uit dan hier...een soort kerkerdimensie

Maar geen lijden, meer bijtende spijt, knagend geweten, geen enkele manier om op te lossen, een mentale gevangenis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten