Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
precies..... waarom moet men zoveel lijden in het leven?
Je kan er zoveel in zien. Toch was de boodschap bij veel andere plaatsen erg duidelijk. Sommige foto`s maak ik zelf, anderen haal ik van i-net. en die enge man is Jezus, maar zien heeel veel mensen niet.
||
![]() |
Citaat:
Van commentaar dien je te leren en daar dien je al helemaaaal niet zo op te reageren!!! Maar goed ik vind m dus lelijk, ik heb eerder een soort snelweg iets gezien van je en dat had beetje dezelfde stijl, ook zo druk met zoveel strepen erin. Ik hou meer van rust en verder vind ik de kleur afschuwelijk en vind ik het niet mooi dat de kleur rechtsonder zo afwijkt. Verder heb ik het niet zo op berken. En vind ik dat grote blok in het midden erg storend. De persoon en de kerk en soort roosvensterachtig iets vind ik wel mooi overigens
|||
als we dan toch bezig zijn:
Citaat:
![]() Citaat:
|
technisch gezien zit ie goed in elkaar... ik bedoel, mooi gedaan, je weet wel hoe die programma's werken
![]() inhoudelijk gezien vinnik em slegt... je noemt het de suffering, dus dan mag je wel verwachten dat het beeld en de wereld die schept bepaalde emoties oproepen, dit is (bij mij) niet het geval... tis voor mij gewoon een plaatje... meer niet |
![]() |
||
![]() |
als je vraagt om tips/comment/rates en die KRIJG je, moet je niet zo reageren.
Citaat:
Suffering in dit geval)
|
![]() |
ik vind het wel een inhoud hebben. Het is toch zo duidelijk als wat? Iedereen op deviantart , waar vele goede designers zitten, ziet er iets in en hier niet. Vind ik raar.....
Maar blijkbaar val ik in dit forum uit de boot.... houd het wel bij designfora.
||
Citaat:
zelf vind k m wel heel mooi trouwens, veel sfeer ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee in mijn ogen heb je met die post een enorm grove fout gemaakt.
||
Citaat:
Die designers kijken naar de technische kant van het plaatje. De meeste mensen hier niet. Die kijken alleen of het mooi is of lelijk. Jij vroeg om hun mening, die kreeg je. Klaar. |
![]() |
|
Nix mooi of lelijk...ik vind het niet echt geslaagd eigenlijk, daar gaat het zelfs niet om...ieder werk straalt iets anders uit
De rand gaat meer voor het medogenloze...niet voor het leiden Noodlot, kan niet meer terug nu De kleuren stralen een andere wereld uit dan hier...een soort kerkerdimensie Maar geen lijden, meer bijtende spijt, knagend geweten, geen enkele manier om op te lossen, een mentale gevangenis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan mijn Engelse brief controleren? abc1 | 6 | 05-11-2015 18:08 | |
Drugs & Alcohol |
The strange case of the man who took 40,000 ecstasy pills in nine years Verwijderd | 14 | 06-04-2006 19:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus, de hindoeistische Zoon van God. KingOfGod | 7 | 06-10-2005 15:09 | |
Gaat Euthanasie te ver? A Narrator | 40 | 30-01-2005 15:52 | |
Evolutietheorie is bull-shit! Hydrogen | 322 | 20-05-2004 09:01 | |
Waarom staat God lijden en het kwaad toe in de wereld??? Jaan-e-nassaar | 15 | 22-02-2002 22:03 |