Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar weet je, we zijn allebei zo van die mensen, die altijd kinds zullen blijven, maar die zich vanbinnen tegelijkertijd ook zo oud voelen. Hij is dus niet ouder dan 16, maar hij is wijzer dan vrienden van me die over de 20 zijn.. Hij weet meer over de wereld dan ik ![]() En voor de rest heb ik trouwens wel genoeg aandacht van mannen hoor, allemaal ouder. Maar er is zo niemand die eruit springt en met hem heb ik nu al zo'n diepe connectie. Ik zal wel zien hoe het loopt... eerst hele goede vrienden worden. Het leeftijdsverschil stoort me toch serieus, dus wacht ik liever tot hij iets ouder is. want hoe ouder men is, toch, hoe meer een leeftijdsverschil wordt aanvaard. Al bedankt voor de overige reacties ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En iets laten om wat andere mensen er van zullen vinden, word je daar zelf nu echt het gelukkigst van? Ik snap dat mensen in eerste instantie vreemd zullen reageren, maar als ze hem en jou kennen en zien dat het goed is zullen mensen die echt om je geven het vast gewoon accepteren. Ik heb zelf een vriend die tien jaar ouder is dan ik, overigens heb ik daar nog nooit een opmerking over gehad van wie dan ook. We verschillen vooral in de feitelijke dingen. Hij heeft een vaste baan, eigen huis etc. Ik merk zelf dat het wel veel helpt dat ik zelf ook al eens fulltime heb gewerkt, en ook dat ik nu in het buitenland woon en dus volledig op mijzelf moet bouwen. Zonder die ervaringen was er tussen ons een stuk meer afstand geweest. Verder is hij eerder ook een 26er dan een 31er ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee hoor. Mensen die zijn leeftijd weten (wat de mensen zijn die belangrijk zijn voor me) hadden wel even hun vraagtekens, maar zodra ze hem ontmoet hadden was dat weg. Mensen die zijn leeftijd niet weten, schatten hem een paar jaar jonger dus hebben er ook geen vraagtekens bij. En verder woon ik in Finland en hij in Nederland, ik geloof dat dat hoofdzakelijk is waar men het achter mijn rug om over heeft ![]() Laatst gewijzigd op 14-04-2006 om 13:17. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind leeftijdsverschillen beide kanten op even 'erg', alleen vind ik het extremer als het meisje veel ouder is dan andersom, maar dat komt puur doordat dat minder voorkomt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat wil je dan? Iemand die op precies dezelfde dag geboren is?
||
Citaat:
![]() Misschien beetje verkeerd neergezet. ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou ik heb wel eens 'iets jongere' mensen gezien die een stuk kinderachtiger waren dan hij is. Vandaar... ![]() Maargoed het is dus een beetje verkeerd uitgelegd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek jonge mannen tussen de 18-25 jaar! DemyO | 1 | 20-04-2012 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloos verliefd (denk ik dan) Dice94 | 12 | 05-02-2010 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |
meisje ouder dan jongen... °Mel° | 54 | 19-07-2002 23:11 | |
Liefde & Relatie |
Te Jong ( Lees dit please ik zit er heel erg mee!!!!!!!!!!!) miss_sexy | 72 | 21-05-2002 23:03 | |
Liefde & Relatie |
jongen is jonger dan meisje -Meisje- | 45 | 31-03-2002 21:45 |