Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik faal heel hard in portret tekenen als het lijken moet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(heel vreemd, want alle plaatjes die ik op internet vind, stroken helemaal niet met mijn geheugen van hoe het eruit zag) |
![]() |
|
Verwijderd
|
gevonden:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Chung Gezocht op dat filmpje van the animatrix, en ja, dat vind ik echt een hele vette stijl, met van die hele krachtige lichamen enzo... dus in dat geval zal ik dat de tweede tekening op zijn stijl lijkt, maar als compliment opvatten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
krachtig in de vorm van: sterk overkomend, ![]() niet krachtig in de vorm van opgepompte dragonball Z poppetjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die laatste was natuurlijk naar aanleiding van een ckv film, de tweede had ik gemaakt vanwege een verhaal wat ik geschreven had (ooit een stukje van op letteren gepost) en de eerste...tsja... Ik weet het niet, ik had het idee dat het rond moest zijn, dat de strip door moest blijven lopen, en dan kom je al snel op een onderwerp als tijd uit... En dan ploppen er ideetjes op, zoals Tim(e) de tijdtovenaar, en Azacharia (Zacharia betekent 'hij word herinnerd, plak er een A voor en hij word niet herinnerd ![]() inspiratie, waarvandaan... Een moeilijke vraag, ik zou er niet zo direct antwoord op kunnen geven... Ik heb natuurlijk wel kunstenaars waarvan ik zeg van: dat vind ik mooi, en daar neem je wat dingen van mee. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
mwja, ik weet het nog niet echt, misschien naar de kunstacademie, maar ik heb nog niet iets duidelijks voor ogen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[tekening]Een paar van mijn tekeningetjes... HDP'er | 13 | 05-12-2003 17:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Eindexamens 2003 |
HAVO Tekenen examen = krankzinnig!! D@mien | 19 | 07-05-2003 20:30 | |
ARTistiek |
een paar [tekeningen] Evelientjuh | 14 | 27-04-2003 11:51 | |
ARTistiek |
2 tekeningen Inemine | 34 | 12-03-2002 17:28 | |
ARTistiek |
tekening gebaseerd op een trigun fic(past mistakes) Bluesummers | 5 | 09-03-2002 20:07 |