![]() |
|
Verwijderd
|
20 november a.s. gaat de musical Turks Fruit in premiere! Naar aanleiding van de gelijknamige roman van Jan Wolkers, waar eveneens een verfilming van is verschenen.
Ga jij er heen? Waarom wel/niet? Heb je het boek gelezen/de verfilming gezien? Ik ben wel van plan te gaan. Besloten na een kort optreden op televisie van de twee personen die de hoofdrollen in de musical vertolken (Antonie Kamerling & Jelka van Houten). http://www.turksfruit.com/ ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad; Wolkers is cool. Ik ben benieuwd of de musical ook zo cool is... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat kost een kaartje? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ach, ik zal het dan misschien zelf maar even moeten gaan ondervinden. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben gisteren naar de musical geweest, zeker een aanrader! Echt geweldig gespeeld! Het is toch wat anders als het boek, maar heeft er (natuurlijk) nog wel veel van weg. Ik vond het super! Kijk even op www.turksfruit.com waar ze dicht bij je in de buurt spelen en ik zou kaarten bestellen! ;-)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() eigelijk zijn alle nummers wel ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Saaielijk Museum #1868 Verwijderd | 500 | 04-09-2013 19:38 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
Psychologie |
Muziektopic #6 rare kwast | 494 | 26-06-2007 18:19 | |
De Kantine |
Welke oude concert/theaterkaartjes heb jij nog bewaard? Verwijderd | 58 | 22-11-2006 02:13 | |
Lifestyle |
het 'oh joepie ik deed vandaag dit, dat, zus en zo' topic. Haligh | 500 | 08-01-2006 17:04 | |
Films, TV & Radio |
Bassie en Adriaan Bassie | 274 | 03-08-2004 20:53 |