Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap het niet, doet deze link het wel?
http://picserver.student.utwente.nl/v/88H303Y3EB3S Ik zie eigenlijk ook niets dan een kruisje en ik heb geen idee hoe dat komt.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ondanks dat t niet in t zuur gelegen heeft valt t in de grafiek wel onder ets, Het komt 'metaal', het is bewerkt en het is diepdruk. waarom zou t dan geen ets zijn? De afbeelding zelf vind ik persoonlijk niet ect fantastisch, er lijkt heel veel tijd in gezeten te hebben, tewijl etsen wat mij betreft de Formule 1 van de grafiek is. in de tijd dat je ets in t zuur ligt ,kan je al 2 nieuwe opgemaakt hebben. en zelf vind ik t goed om dat erin terug te zien. desalnietemin(raar woord als je dat zo ziet staan) vind ik t een goed werkje.
|
Verwijderd
|
Dankjewel
![]() er heeft niet zo heel veel tijd in gezeten, ongeveer twee uur denk ik, dus dat valt wel mee. Het is ook maar een kleintje.. Dit is nog een andere ets die ik gemaakt heb, deze is een stuk groter en dit is wel een lijnets. Ik besteed er juist veel tijd aan, niet dat ik alles snel doe. Vind het juist wel voldoening geven als ik ergens veel tijd aan heb besteed en het resultaat naar mijn zin is. Dit is de laatste ets die ik gemaakt heb, ongeveer een week geleden afgedrukt. http://picserver.student.utwente.nl/v/I409A2UZ4LGI Laatst gewijzigd op 28-04-2006 om 12:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
biologie ET annette | 0 | 22-03-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
L'Amour est ma religion et ma foi. Hannibal | 2 | 16-09-2002 23:37 | |
Liefde & Relatie |
Stap je snel (bij et uitgaan) op iemand af? charly not | 40 | 10-09-2002 06:35 | |
Psychologie |
me ouders weten het, moest et ff kwijt, sowwie kleine wicca | 17 | 26-08-2002 18:08 | |
Software & Hardware |
[Windows] netwerk valt steeds uit D@mien | 4 | 01-07-2002 16:06 | |
Psychologie |
helpt et om naar een psych te gaan ? WinterQueen | 15 | 04-02-2002 13:32 |