Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 19:21
roman
roman is offline
Wat voor persoon ben jij? Iemand die maar snel voor zich uitkijkt en doorloopt als iemand vraagt "of ie iets van je aan heeft" of begin je meteen op diegene te schelden?

Ben je iemand die het nodig vindt iemand anders op z,n plichten en misdragingen te wijzen? zo ja op welk van de volgende manier:

A. HEJ KK. NURD RAAP DAT IS OP.
B. HALLO ik was eerst.
C. neem me niet kwalijk euh euh. maar ik wil het toch niet euh euh bibber bibber nalaten u er op te wijzen dat u mij voor de sokken reed op het zebrapad toestraks.

hmmz ja dat is wat ik wil weten..

oja ik ben geinspireerd door Voor je kijken door lopen van de Jeugd van Tegenwoordig zzz. enne het feit dat ik dit weekend bedreigd werd tijdens m,n werk dat diegene waarmee ik van doen had m,n nek zou breken als ik nog 1 keer zijn post bij de buren zou bezorgen..
Oud 23-01-2006, 19:26
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
nou, laatst zat ik met een vriendin in de trein en toen waren er 4 meisjes die zaten te p0sen met hun ringtones en muziek, dus toen ging ik heel boos kijken . maar toen schold ze me uit voor VUILE KANKERBITCH, dus toen durfde ik niks meer maar dat ligt heel erg aan mn bui, als ik al kkchagrijnig ben, dan zeg ik er eerder iets van, maar als ik moe ben, ga ik geen energie steken in dat soort kansloze figuren. en ik ben opgegroeid in een probleemwijk, dus ik ben wel wat gewend .
Oud 23-01-2006, 19:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Inderdaad als ik chagrijnig en/of in een wereldverbeterende bui ben.
Oud 23-01-2006, 19:30
__
__ is offline
ik ben een pussy, optie C maar als ik inderdaad chagrijnig ben oid en het me allemaal niks kan schelen kan het vaak ook B worden en soms zelfs iets in de richting van A.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 19:30
Broeder
Broeder is offline
Ik zou eerst eens kijken wat diegene aan heeft, je weet het immers maar nooit
Oud 23-01-2006, 19:32
Broeder
Broeder is offline
Verder wijs ik nergens naar, behalve naar dikke gothics en vieze producten in de supermarkt
Oud 23-01-2006, 19:35
Verwijderd
optie a, ik ben best wel opvliegend, direct en grof in de mond.

soms bedoel ik het niet zo maar dan vliegt het er zo snel uit, mijn moeder vindt het niet zo leuk als ik weer in een drukke winkel luidruchtig mijn frustratie opsom. misschien is schreeuwtherapie iets voor mij
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 19:43
ZerO
ZerO is offline
optie B en soms A. Als ik me aan iets of iemand erger kun je dat snel aan mij merken en soms zeg ik er ook wat van. Ik schat meestal mijn kansen van slagen in soms weet ik dat het beter is om mijn bek te houden omdat ik anders klappen krijg

ik scheld vaak op mensen als ik aan het fietsen ben, dan valt het minder op en als ik in de stad ben en vervelende 14 jarige mutsen voor mijn voeten lopen kan ik het niet laten om te ZUCHTEN
Oud 23-01-2006, 19:44
Verwijderd
optie b, al scheld ik mensen wel verrot als ze extreem debiel doen zoals me omver rijden of geen richting geven.

verder luister ik nooit naar wat mensen naar me roepen want ik luister altijd muziek als ik ergens ben met mensen in de buurt
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 20:19
Verwijderd
Ik ben het type dat dingen vaak met opzet net iets te hard zegt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 20:20
merels
merels is offline
Wanneer ik jonge kinderen zie die zich misdragen zeg ik daar meestal wel wat van, zeker als er een slachtoffer is. Het is misschien betweterig en zeikerig maar ik vind dat ik daar wel het recht op heb. Als ik jonge kinderen grof hoor schelden zeg ik vaak 'pardon?', ik vind het gewoon erg asociaal.
Ik heb de neiging om de zielige agressieve mensen te wijzen op hun fouten maar ik weet wel dat dit weinig zin heeft en daarom laat ik het vaak niet merken. Als ik merk dat het echt gaat om het treiteren van derden en ik merk dat iemand het vervelend vindt zeg ik hier iets van. Ik ben eigenlijk in dit soort situaties nooit echt bang voor dit soort trieste mensen.
Als twee mensen ruzie hebben en beginnen te vechten ga ik er bijna altijd tussenstaan, ik trek het echt slecht als mensen vechten. Ik heb in de kroeg en op school daarom ook al een aantal keer vechtende mensen uit elkaar gehaald (..geprobeerd).
Oud 23-01-2006, 20:50
Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik zucht of kuch heel overdreven of ik kijk boos/verontwaardigd. Het liefst net zo lang tot ze zich ongemakkelijk voelen/terugkijken. En in het verkeer scheld ik met 'kkteef' en 'freak', alleen niet zo hard omdat ik snel iets roep voordat ik van de schrik ben bekomen.
Oud 23-01-2006, 21:03
grandmommy
grandmommy is offline
Er komen op mijn werkplek heel vaak van die vandalistische pikkies. En als ze dan iets flikken, bijvoorbeeld met het koffie-apparaat kloten, dan zeg ik daar wel wat van in de trant van ' blijf daar eens af met je poten'. Maar dit is ook alleen omdat ik weet dat ze me daar niks kunnen flikken. Laatst fietste ik naar huis en kruisten drie samengeschoolde jongens mijn pad, hetzelfde type, en die vroegen iets aan me en ik stopte en vroeg wat er allemaal aan de hand was. Achteraf bedacht ik me dat dat best wel stom was want ze waren nogal vijandelijk.
Als ik in de stad loop en een of andere arrogante kut roept me na dan ben ik wel mans genoeg om een antwoord terug te geven, maar vaak vind ik het de moeite niet waard en glimlach ik naar ze, en dat helpt eigenlijk altijd wel beter.

Ik ben best een schijterd eigenlijk, maar mijn grote bek en bewijzingsdrang doen me in echt nodige situaties wel van me af bijten. Ik werd ooit eens samen met mijn nichtje gestalkt in een zwembad door twee vieze overbehaarde turkse kerels en die heb ik toen wel ongelofelijk uit staan schelden en daar schrok ik achteraf wel van. Maar toen lieten ze ons wel met rust.

tegenwoordig ben ik trouwens wel redelijk stil wat dat betreft, ik schenk er geen aandacht meer aan.
Oud 23-01-2006, 21:06
Snuitermans
Snuitermans is offline
Veelal via rede, als dat niet werkt is het mijns inziens nutteloos nog op mensen in te gaan.
Oud 23-01-2006, 21:24
Verwijderd
Ik ga voor B. Ik ga niet overal over zeiken, maar laat ook niet zomaar over me heen lopen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:27
Verwijderd
Als ik heel chagrijnig ben of niet in m'n eentje tegen een groep scootertuigh of iets tegenkom waarvan ik vind dat het de honden te gay is, dan ga ik schelden en tieren met ziektes en de heiligen van alle driehonderdvijfenzestig dagen en meestal biedt men dan z'n excuses aan. Op zich vind ik dat gaaf, want ik ben 1,64 en ik praat als een vijfjarige maar blijkbaar kan ik me verbaal dusdanig wenden dat ik indruk maak op smerige lui.

Als ik niet heel chagrijnig ben of wel in m'n eentje tegen een groep scootertuigh of iets tegenkom waarvan ik denk dat het onaardig is maar wel door de bocht kan, dan kijk ik heel boos. Maar dat heeft niet echt een invloed.

Ik heb 't wel ooit opgenomen voor twee meisjes die door een stel smerig tuig half verkracht werden in de bus. Dat was echt verschrikkelijk triest, want een van hen huilde en ze probeerden zich te verzetten maar het was echt een groep van zeven of acht jongens en het was echt dikke vette aanranding en niemand deed iets. Dus toen zei ik tegen een van hen dat ze dat maar eens moesten laten en ze lachten me vierkant uit maar die meisjes waren wel heel dankbaar. Totdat ik moest uitstappen en dat tuig ook maar uitstapte en die meisjes meesleurde, waarna zij wegrenden en ik in m'n eentje overbleef.

Maar vooralsnog teh pwn, want ik had daarvoor een nacht niet geslapen en kwam terug van een feestje en ik had een patronenriem om. Dus ik zag er waarschijnlijk heel manisch en verwilderd uit. Wat imponerend was, want die lui wachtten me ergens op en één van hen ging al naar me toe met de woorden "EN WAT HAD JE NOU DAN NOG HE" en ik was net aan het bedenken hoe ik me eens heelhuids uit die situatie zou gaan redden toen hij opmerkte dat ik dus een patronenriem had en vroeg of de kogels echt waren. Nou, toen zei ik dus van "heh, ja, hoezo?" en lachte psychotisch en toen was het van "OH NOU ehh kom jongens, we moeten naar huis". HAHA OMG PWNED.

Ik beschouw dat nog steeds als een dikke pwnprestatie maar die meisjes zijn wel dikke mietjes.

Voor de rest heb ik het in de afgelopen paar dagen al drie keer over die riem gehad, dus wellicht moet ik 'm vaker dragen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 23-01-2006 @ 22:27 :
. Op zich vind ik dat gaaf, want ik ben 1,64 en ik praat als een vijfjarige maar blijkbaar kan ik me verbaal dusdanig wenden dat ik indruk maak op smerige lui.
<3
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:32
grandmommy
grandmommy is offline
toch wel leuk dat kleine mensen verbaal altijd wel indruk maken ghehehe
Oud 23-01-2006, 21:33
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
merels schreef op 23-01-2006 @ 21:20 :
Wanneer ik jonge kinderen zie die zich misdragen zeg ik daar meestal wel wat van, zeker als er een slachtoffer is. Het is misschien betweterig en zeikerig maar ik vind dat ik daar wel het recht op heb. Als ik jonge kinderen grof hoor schelden zeg ik vaak 'pardon?', ik vind het gewoon erg asociaal.
ja dat doe ik ook
Oud 23-01-2006, 21:40
Verwijderd
Oh, ik heb ook een keer met een vriendin 'n brand geblust. Eigenlijk was het gewoon zo'n speeltuinwipkip die in de fik stond en er was geen hangtuig in de buurt maar het was wel dik flauw dus we hebben er maar heel veel zand overheen gegooid.

En eigenlijk lijkt het me best gaaf om een keer, als ik echt péstchagrijnig ben en als ik echt péstchagrijnig ben heb ik al gauw de neiging om al dan niet verbaal agressief te worden moet ik er bij vertellen, maar het lijkt me dus gaaf om een keer zo echt péstchagrijnig over straat te lopen en dat er dan 'n een of ander stom kereltje denkt dat 'ie me kan verkrachten. Want dan kan ik m'n péstchagrijnigheid op 'm botvieren en als 'ie me dan alsnog aanraakt schop ik 'm finaal in elkaar en dat telt dan als 'zelfverdediging'.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 23-01-2006 @ 22:32 :
Gheh, dat komt vast doordat ze het doorgaans niet moeten hebben van hun lengte.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 21:45
Verwijderd
de jeugd van tegenwoordig blijven heersers
Met citaat reageren
grandmommy
grandmommy is offline
nee de enige manier waarop ik op de basischool mensen imponeerde was mijn uitgebreide scheldwoordenschat en mijn paardenkennis
MTpower
MTpower is offline
Dat ligt er aan...
Wat er gebeurt is.
Als ik voor m'n sodemieter gereden word ga ik eerder uit m'n naad dan als iemand z'n mp3 speler iets te hard heeft staan.
Het ligt ook aan m'n bui, als ik super happy ben en iemand rijdt tegen me aan zal ik eerder vriendelijk blijven en het gewoon correct afhandelen.
Als ik een enorme klote dag heb en pissed off ben en iemand rijdt me aan dan is de kans wel aanwezig dat ik me uitleef op z'n auto/bus/scooter wat dan ook

Ik ben niet echt van de woorden, meer van de daden
Oud 23-01-2006, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Snuitermans schreef op 23-01-2006 @ 22:06 :
Veelal via rede, als dat niet werkt is het mijns inziens nutteloos nog op mensen in te gaan.
Dat kan een mens zó frustreren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2006, 22:35
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-01-2006 @ 22:32 :
ja anders zien ze ons letterlijk niet staan
Oud 23-01-2006, 22:38
grandmommy
grandmommy is offline
ARGH gevoelig punt snijd je daar aan. Ik raak altijd heel erg geirriteerd als mensen zo doen van ' waar is lies nou? Ik zie d'r niet' ik word niet snel kwaad, maar daarom dus wel en dan deel ik wel klappen uit. ' ja hoi hier is lies'
Oud 23-01-2006, 22:50
Verwijderd
mensen/kinderen die achteloos rommel op de grond gooien, dat trek ik echt niet. Evenals mensen die niet uit hun doppen kijken in het verkeer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2006, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Normaal gesproken hou ik rustig m'n mond dicht. Ik hou niet van gezeik. En als iemand dan tegen me begint te schreeuwen ofzo (zoals 2 weken geleden "kankerwijf ik tek je door dat kankerluik met je kankerbril"etc..) Dan word ik wel pissig, maar dan probeer ik nog rielekst te blijven en komt er iets uit als: 'ja joh. Je doet je best maar. Dag hoor.*draait om*'
Ik heb maar 1 keer 'gevochten' en dat was omdat ik ooit een Lonsdale trui aanhad en een neger tegen me begon te schreeuwen dat ik een vette Tokkie was met een lonsdale shirt.
Toen ik er wat van zei werd ik in m'n bek gerocheld en heb ik die gast een knal op z'n muil gegeven.
Gelukkig kwam de politie er meteen bij, want ik kan helemaal niet vechten.
Oud 23-01-2006, 22:54
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 23-01-2006 @ 23:38 :
ARGH gevoelig punt snijd je daar aan. Ik raak altijd heel erg geirriteerd als mensen zo doen van ' waar is lies nou? Ik zie d'r niet' ik word niet snel kwaad, maar daarom dus wel en dan deel ik wel klappen uit. ' ja hoi hier is lies'
ik word altijd ZOOOO moe van de cliche grapjes die over kleine mensen worden gemaakt.
Zo van Oh haai jij ook hier !!
EN KUN JE HET ZIEN ??
Zal ik je optillen !
KIJK de brugwuppen zijn langer dan jij

STERF
Oud 23-01-2006, 22:56
Mephisto
Mephisto is offline
Ik negeer anderen, maar als anderen zonodig problemen bij mij zoeken dan kunnen ze gerust komen.

Zoals zaterdag, toen een dronken dikkerdje met een kale bulles en een lonsdaletrui een "rot jij eens effe op"-gebaar maakte in een kroeg

Maar toen ik'm zei dat hij maar mee moest komen naar de steeg er achter om te laten zien wat hij waard was durfde hij niet.
Oud 23-01-2006, 23:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 23-01-2006 @ 22:56 :
Dat kan een mens zó frustreren
Klopt.
Oud 23-01-2006, 23:53
reno
reno is offline
Citaat:
cut_off schreef op 23-01-2006 @ 22:45 :
de jeugd van tegenwoordig blijven heersers
Qft. De protestliederen van een generatie.
Oud 24-01-2006, 09:01
botulismf
botulismf is offline
Ik trek me er niet zoveel van aan in het algemeen. Kinderen die groffe taal uitslaan, daar zeg ik meestal wel wat van. En als ik aangereden word, dan mogen mensen daar ook wel wat van horen. Ik heb ook wel vaker pubers aangesproken die idioot bezig waren, i.e. oude mensen pesten, maar ik zou niet snel beginnen te slaan. Sterker nog, ik heb nog nooit gevochten of iemand geslagen.
Oud 24-01-2006, 09:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik besteed nooit zo'n aandacht aan mensen op straat. tenzij ze iets heel lelijks aanhebben, dan heb ik een binnenpretje.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 09:26
Gary X
Gary X is offline
Ik zie meestal niet wat er gebeurt om me heen, want ik kijk liever naar de grond dan naar mensen. Als ik kijk zie ik de meest rare dingen.

Als walgelijke tyfusmongolen met hun telefoon zitten te pronken, de suffe beltones en stomme kankerliedjes zitten te draaien, ga ik altijd sarcastisch tegen medepassagiers zeggen: "vind jij het ook zo fijn dat je die takkeherrie moet aanhoren? ik wel ik geniet er echt van, ik wou dat ik zo'n beltoon/ik wou dat ik die cd thuis had". Zelfde met walkmans die overdreven hard staan met je belachelijke muziek.

Verder mensen die voordringen heb ik ook de pest aan, die doe ik pootje haken en dan de andere kant op kijken.

En ik heb eens twee jongens neergeslagen omdat ze m'n peuken jatten toen ik in een aardige bui bereid was ze een peukie te geven nadat ze dat vroegen. FUCKING AASGIEREN! IK HOOP DAT JE STROT VERROT IS NU!!!!! ik sloeg er eentje in z'n strot, ghihi.

En mensen in groepjes die zich stoer voelen en me gaan uitschelden voor weet-ik-veel wat als ik ze toevallig passeer... ik voel er niet veel voor. Kijk ze even aan, geef ze een sarcastische blik en loop door. Of ik zeg "oh ben jij even stoer, ik wou dat ik net als jou was." of ik zeg "je moeder, die lelijke hoer". Maar dan gaan ze 'echt' schelden en dan met je hand mondbewegingen maken en roepen "blablabla".

Ik hou er niet van als mensen 'nerds' gaan pesten, irriteer ik me kapot aan, die pest ik meestal. Of mensen die zonodig populair moeten door anderen af te katten, die zitten hier ook, die haal ik ook graag naar beneden.
Oud 24-01-2006, 10:12
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben kkvriendelijk.
Oud 24-01-2006, 10:20
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Gary X schreef op 24-01-2006 @ 10:26 :
Blabla
En ik heb eens twee jongens neergeslagen omdat ze m'n peuken jatten toen ik in een aardige bui bereid was ze een peukie te geven nadat ze dat vroegen. FUCKING AASGIEREN! IK HOOP DAT JE STROT VERROT IS NU!!!!! ik sloeg er eentje in z'n strot, ghihi.

blabla

Ik hou er niet van als mensen 'nerds' gaan pesten, irriteer ik me kapot aan, die pest ik meestal. Of mensen die zonodig populair moeten door anderen af te katten, die zitten hier ook, die haal ik ook graag naar beneden.
Prachtige actie!!!

Ik ben helaas van het type C.... Als er iets tegen mij gericht is durf ik niet goed of zo....
In tegenstelling tegen nerdpesters en afzeikers, daar kan ik echt heel boos op worden. Nerds zijn leuke mensen en ik ben er zelf ook één (na ja, eigenlijk een verdwaalde hippie), dus dat is logisch
Oud 24-01-2006, 10:24
11
11 is offline
Meestal als ik me grandioos erger dan denk ik zoals "A", maar uiteindelijk kraam ik iets uit wat op b lijkt of ik zeg helemaal niets en kijk ze gewoon raar aan.
Oud 24-01-2006, 11:09
Jolene
Jolene is offline
Ik ben wel bijdehand maar niet zo stoer dat ik het tegen een hele groep mensen ga opnemen.Als er iemand word geslagen zou ik waarschijnlijk een gespierd iemand meesleuren om te helpen .Gelukkig word ik niet zo vaak aangesproken door mijn laatmemetrust uitstraling op straat .Als het gebeurd dat ik lastiggevallen word (meestal door oude mannetjes en onverstaanbare allochtonen) bijt ik wel van me af eerst vraag ik vriendelijk of ie wil oprotten en als dat niet gebeurd ga ik schelden.Een vriendin van mij heeft nogal eens de neiging om mij zomaar te laten staan en weg te lopen als we lastig gevallen worden door junkies .een tijdje geleden nog kwam er eentje bij ons zitten die ons crack aanbood en zich opeens ging gedragen als snoop dogg.Die heb ik gelukkig nog kunnen wegjagen .Ik schijn wel heel eng te zijn als ik echt boos ben omdat ik dan een waas voor mn ogen krijg en niet meer weet wat ik doe .
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 11:25
Stevill
Stevill is offline
Mijn "stare" is bijna perfect, verder probeer ik ivm eventueel strafblad en straf en tuchtrecht wat van toepassing is streetfights te ontlopen.
Oud 24-01-2006, 11:38
Verwijderd
Wie mij weleens irl heeft gezien zal begrijpen dat ik geen ruziezoeker ben... Want ik zal 'm meestal toch verliezen. Dit heeft ertoe geleid dat ik er bedreven in ben geworden scherpe opmerkingen te maken en desondanks nooit klappen te krijgen.

Overigens heb ik een keer een fietsendief van m'n fiets af getrokken. Ik kwam net m'n schuurtje uit, rijdt er een kerel op m'n fiets weg! Dus ik keihard om hulp schreeuwen ("Dirk! Dirk!") terwijl ik de bagagedrager vasthou. Kerel van fiets, potige Dirk inmiddels ook buiten en ik vragen "Wat doe je met m'n fiets?!" Hij: "Da's mijn fiets" Ik: "Echt niet!" Was het dus wel zijn fiets. Ik bleek de mijne in de schuur te hebben gezet (dus dat deed ik daar!) en zag in m'n ooghoek iemand wegschieten op een fiets. Hij was een bezorger van een of ander sportclubblaadje. Hij dacht dat ik gek werd en "Turk Turk" naar 'm riep. Maar ik troost mezelf door te denken dat als het echt een fietsendief was dat ik dan m'n fiets nog had gehad
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 11:38
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ga meestal lief naar enge tuiggroepjes en hangjongeren lachen en dan zeggen ze eigenlijk nooit wat

Ik wil altijd wel in de trein mensen slaan omdat gewoon iedereen altijd zoveel lawaai maakt, en ik irriteer me aan al het lawaai dat ik zelf niet produceer, uitgezonderd mijn kat die mag mauwen en de muziek van mijn vriend.
Maar natuurlijk zeg ik er niks van, want tja... ik vind het altijd nogal overdreven van mezelf dat ikme daar aan erger.

als ik boos word dan maak ik meestal gewoon net iets te hard een opmerking erover, dan horen ze het wel.

En slaan doe ik niet, alleen als bij het uitgaan steeds dezelfde mensen tegen me aan blijven bouncen dan duw ik ze wel evne ofzo, maar dan doe ik daarna natuurlijk net alsof ik het niet was of dat het perongeluk ging.

Oh maar ik kan wel heel goed ruzie maken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 12:08
crook
crook is offline
Ik heb echt een HEKEL aan kinderen! Het zweet breekt me uit en ik word agressief als ik een kinderstem hoor! ik heb vooral een hekel aan jongetjes in de leeftijdscategorie van 2 tot en met 10. Dat zijn meestal van die kinderen die schreeuwen, rennen, gillen en springen. Ik werk in de bibliotheek en als er dan drukke kinderen zijn dan kijk ik eerst de ouders vuil aan, meestal helpt het niet. En dan kost het me nog moeite om subtiel te vragen: "kan het wat stiller ajb?" en dan probeer ik ook nog mijn best te doen om er bij te glimlachen. Maar meestal ben ik al zo over de kook dat ik zeg "en nu is het stil, er proberen mensen een boek te lezen!" overigens erger ik me niet omdat het stil hoort te zijn in een bibliotheek, maar ik erger me gewoon overal aan kinderen! In de bus of in de trein vind ik ze ook irritant. En als ik kinderen op het perron zie staan, dan stap ik aan de andere kant in. Ik ga ook nooit boven in zitten als ik met een dubbeldekker reis, want de meeste kinderen willen altijd boven zitten, ook weer zoiets kinderachtigs van ze En als ik in een restaurant een tafel krijg toegewezen in de buurt van kinderen, dan weiger ik de tafel. En als het de laatste tafel is die vrij is dan ga ik wel ergens anders eten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 12:20
Quantes
Quantes is offline
Ik heb een een hekel aan schreeuwende, rennende en gillende kinderen.

Als anderen in het OV aasociaal lopen te doen zeg ik daar gerust wat van, ook al reageren ze boos.
Oud 24-01-2006, 12:34
nps
nps is offline
Citaat:
crook schreef op 24-01-2006 @ 13:08 :
Ik heb echt een HEKEL aan kinderen! Het zweet breekt me uit en ik word agressief als ik een kinderstem hoor! ik heb vooral een hekel aan jongetjes in de leeftijdscategorie van 2 tot en met 10. Dat zijn meestal van die kinderen die schreeuwen, rennen, gillen en springen. Ik werk in de bibliotheek en als er dan drukke kinderen zijn dan kijk ik eerst de ouders vuil aan, meestal helpt het niet. En dan kost het me nog moeite om subtiel te vragen: "kan het wat stiller ajb?" en dan probeer ik ook nog mijn best te doen om er bij te glimlachen. Maar meestal ben ik al zo over de kook dat ik zeg "en nu is het stil, er proberen mensen een boek te lezen!" overigens erger ik me niet omdat het stil hoort te zijn in een bibliotheek, maar ik erger me gewoon overal aan kinderen! In de bus of in de trein vind ik ze ook irritant. En als ik kinderen op het perron zie staan, dan stap ik aan de andere kant in. Ik ga ook nooit boven in zitten als ik met een dubbeldekker reis, want de meeste kinderen willen altijd boven zitten, ook weer zoiets kinderachtigs van ze En als ik in een restaurant een tafel krijg toegewezen in de buurt van kinderen, dan weiger ik de tafel. En als het de laatste tafel is die vrij is dan ga ik wel ergens anders eten.
<3 trouwen!

die ouders kijken ook altijd de andere kant op of keuvelen rustig door terwijl de kids al schreeuwend het interieur van het restaurant afbreken, dan denk ik VOED JE KIND OP PLZ
Oud 24-01-2006, 12:36
nps
nps is offline
ohja ik heb een correctionele drang naar de hele wereld, als mensen vervelend doe staar ik ze woedend dood.
Oud 24-01-2006, 12:37
crook
crook is offline
Citaat:
nps schreef op 24-01-2006 @ 13:34 :
<3 trouwen!

die ouders kijken ook altijd de andere kant op of keuvelen rustig door terwijl de kids al schreeuwend het interieur van het restaurant afbreken, dan denk ik VOED JE KIND OP PLZ
ik trouw alleen met je als je geen kinderen wilt
Met citaat reageren
Oud 24-01-2006, 12:40
nps
nps is offline
Citaat:
crook schreef op 24-01-2006 @ 13:37 :
ik trouw alleen met je als je geen kinderen wilt
afentoe lenen we er 1tje van de buren want ik heb altijd al een kind willen meevoeren in zo'n tuigje, net je hond uitlaten <3
Oud 24-01-2006, 12:43
crook
crook is offline
Citaat:
nps schreef op 24-01-2006 @ 13:40 :
afentoe lenen we er 1tje van de buren want ik heb altijd al een kind willen meevoeren in zo'n tuigje, net je hond uitlaten <3
tja, dan moeten kinderen maar luisteren, honden die niet luisteren worden ook aangelijnd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten