Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vond het zelf trouwens ook iets te krasserig, achtergrond is te onafgewerkt bedankt voor de tips, misschien moet ik toch eerst gaan oefenen met net gezichten tekenen, en daarna hiermee verder gaan
||
![]() |
Citaat:
Ik weet zekers dat als je eenmaal technisch goed gezichten kan tekenen, je ook emoties en impressies beter gaat kunnen uitbeelden. Als je technieken beheerst kan je alles maken wat in je hoofd op komt. Dat is leuker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind haar expressieve, krasserige stijl juist wel vet. vooral de schouders en de hals. alleen het voorhoofd is naar mijn smaak te krasserig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Andersom kan dat niet, als jij jezelf een expressieve stijl aan leert zonder op technieken te trainen heb je minder bewegingsruimte als je begrijpt wat ik bedoel. Minder het vermogen om precies te maken wat je in je hoofd heb. Daarom dat ik adviseer het liever andersom te leren, aangezien dat geen kwaad kan integendeel... |
![]() |
||
Citaat:
en ik ben het wel met je eens
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Tekening kunst KaasGaaf | 68 | 20-10-2005 22:53 | |
ARTistiek |