| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vind gewoon dat je elkaar gewoon net iets meer geeft dan alleen het gevoel van verkering hebben. En waarom wachten met verloving als je weet dat je ooit toch wel gaat trouwen
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar we weten wat we willen, alleen lukt dat nu nog niet. Hij wil terug naar school, en ik kan in mijn eentje nooit een huis kopen. Dat komt er allemaal bij kijken. En de verloving blijft bijzonder voor ons.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik ken ook een meisje dat verloofd was. Ze was 17 en haar relatie heeft zelfs geen jaar geduurd... |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik zie er geen direct nut van in, maar als het voor jou meerwaarde geeft, tja dan is het misschien wel een goed idee.
|
|
||
|
Citaat:
En ik mag hopen dat dat geen 5 jaar duurt lol
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aangezien ik zelf ook verloofd ben geweest, weet ik wel zo'n beetje wat het inhoud, vandaar
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die is een jaar geldig. Als je niet binnen een jaar getrouwd bent moet je opnieuw in ondertrouw. Maar volgens mij moet je al wel bij de ondertrouw de datum doorgeven. Tenminste, dat was bij ons wel zo.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen wij in ondertrouw gingen, werd de datum ook vastgelegd. Als uitzondering zou die datum nog verschoven kunnen worden. |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|