Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 15:54
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Aangezien hotmail maar toestaat dat je maar 1024 kb kan verzenden en ontvangen, wordt je toch aangewezen op de bestand verzend functie van Messenger.
Bestanden van iemand anders kan ik wel ontvangen via die bestand verzend functie, maar als ik zelf een bestand wil gaan verzenden, dan krijgt ie geen verbinding. Ik heb al geprobeerd om de firewall op de main-computer uit te zetten (Norton), maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding (ik zit dus in een netwerk).
Dit geld precies hetzelfde als bij netmeeting en andere soortgelijke programma's.
Het gaat om een Windows XP systeem, alle updates van Messenger geinstalleerd, geprobeerd om op hoofd computer firewall uit te zetten, werkt ook niet.

Bestanden uploaden naar hotmail werkt wel.
Netwerk spellen spelen over internet werkt niet.

Is er een oplossing hiervoor zodat ik nou eindelijk wel bestanden kan verzenden en videovergaderingen met mensen die ik bijna nooit zie kan houden?

Bedankt alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2002, 15:58
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/search.php

al 1000x geweest
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:00
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ja nou heb ik allemaal in die threads lopen zoeken, alleen of het gaat over de windows xp firewall, of het gaat over gekke toeters en bellen wat je met je netwerk kaart moet doen, maar daar ben ik ook niet verder mee gekomen. Ook staat er een helehoop zooi over die poorten, maar kan je die eigenlijk wel instellen bij Norton Firewall?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:02
Verwijderd
dat heb ik ook en dat komt omdat je op een netwerk zit, msn kan geen bestanden enz. verzenden, waarom weet ik ook niet, maar ze zeggen het ook op hun eigen helpdesk dat dit niet mogelijk is.(kan je komen door simpelweg in msn op help te klikken en dan zoeken)

Laatst gewijzigd op 26-06-2002 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 18:25
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
van MSN Helpf:
If you are on a local area network with a firewall (as you may be in a corporation), you may not be able to send files to contacts outside the firewall.
Als ik dan die firewall uit zet dan zou het toch moeten werken of niet?

Maar hij wil dus niet werken dus ik vraag me af hoe ik dat wel geregeld krijg.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:09
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
Wazzuuppp schreef:
dat heb ik ook en dat komt omdat je op een netwerk zit, msn kan geen bestanden enz. verzenden, waarom weet ik ook niet, maar ze zeggen het ook op hun eigen helpdesk dat dit niet mogelijk is.(kan je komen door simpelweg in msn op help te klikken en dan zoeken)
Ik heb het ook hoor; wat ik dan gewoon doe is achter de hoofd-computer gaan zitten en daar verzenden
Reageren

Regels voor berichten