Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 17:42
new_born89
new_born89 is offline
Heeej, ik ben nu bezig met een po over correlatie en regressie voor wiskunde. Ik moet twee opdrachten maken, de eerst heb ik al af (verslagje schrijven over correlatie en regressie met gebruik van de gegeven begrippen).

De tweede opdracht houdt het volgende in: Maak een onderzoekje waarin je verbanden kunt vastleggen die te maken hebben met correlatie en regressie en dit uitwerken. Een voorbeeld wat al gebruikt wordt: de schoenmaat van een persoon en de bijbehorende lengte.

Wie weet er nog een leuk onderwerp hiervoor? En heeft misschien iemand ooit al een keer een po hierover gemaakt die mij wil helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2006, 18:04
Verwijderd
Als je externe statistieken mag gebruiken: misdaad en afkomst/opleiding, BNP en analfabetisme, inkomen en levensverwachting, enz.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2006, 16:37
new_born89
new_born89 is offline
Citaat:
Snees schreef op 29-05-2006 @ 19:04 :
Als je externe statistieken mag gebruiken: misdaad en afkomst/opleiding, BNP en analfabetisme, inkomen en levensverwachting, enz.
Mag jammer genoeg geen externe gegevens gebruiken Heeft niemand hier ooit een PO over moeten maken?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:31
Verwijderd
Doe een onderzoek op je school waarin je zowel een IQ-test doet, als kijkt wie er Wilders (wil) gaan stemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-05-2006 @ 14:31 :
Doe een onderzoek op je school waarin je zowel een IQ-test doet, als kijkt wie er Wilders (wil) gaan stemmen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 16:51
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-05-2006 @ 14:31 :
Met citaat reageren
Oud 02-06-2006, 17:31
Styhn
Styhn is offline
Ik voorspel een correlatie-coëfficient van 1.
Oud 05-06-2006, 16:24
Integer
Integer is offline
Ik van -1.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 16:36
Styhn
Styhn is offline
Crap, dat bedoelde ik ook.
Reageren

Regels voor berichten