Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 13:28
Menahem
Menahem is offline
En jawel, het is nu officeel!
De beste game reeks wordt verfilmd!

Citaat:
LOS ANGELES--When excited attendees left yesterday's Konami press conference, they were handed a catalog for Studio Kojima's forthcoming slate of games. However, many didn't know it, since the brochure was a clever imitation of the newsletter handed out each day at of the Electronic Entertainment Expo.

On the front of the Kojima catalog was a "breaking news" box, which bore the headline "Solid Snake...On the silver screen?" The blurb below it read, "In a late-breaking surprise announcement, director Hideo Kojima revealed that his most famous creation--Metal Gear Solid--is getting the live-action treatment."

Given the semicomic nature of the fake E3 newsletter/Kojima Productions catalog, many thought the story was a joke. However, on the last page of the pamphlet was a page-long article on the project, which showed that Kojima was dead serious when he made the announcement.

After assuring readers at length that German director Uwe Boll will not have anything to do with the project, as rumored, Kojima talked about the film. "I have received many offers to adapt Metal Gear Solid. It has taken a long time, but we have finally settled on an arrangement," said the revered designer. "False facts aside, a movie project is underway. I have finalized a Class-A contract with a party in Hollywood."

Kojima did not mention the name of the party, a release date, or any potential directors or stars. However, ever since the original PlayStation Metal Gear Soild, the English-language dialogue of game hero Solid Snake has been voiced by Hollywood figure David Hayter. Though a prolific voice actor, Hayter has enjoyed greater success as a screenwriter, with credits for X-Men, X2, and the forthcoming Watchmen under his belt
bron: gamespot.com

Helaas, geen concrete informatie maar hoera, geen Uwe Boll!
Dat alleen is al goed nieuws .

Meningen over deze nieuwe game verfilming?
Oud 16-05-2006, 13:58
Wazzup1
Wazzup1 is offline
Kurt Russell als Snake . Casting zal iig heel belangrijk worden voor het slagen van deze film. Maar leuk nieuws, dat wel .
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:14
Verwijderd
"After assuring readers at length that German director Uwe Boll will not have anything to do with the project..."

Ik ben benieuwd wie de rollen mag vertolken. Het is idd van groot belang in het slagen van de film. Niet te vergeten de voice-over.
Metal Gear is een van de weinige voorbeelden van een betere-Engelse-dan-Japanse voice-over, imho.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:52
Menahem
Menahem is offline
Kurt Russel heeft er inderdaad wel de kop voor (logisch, aangezien Snake lichtelijk op hem gebaseerd is).

Maar wat te denken van David hayter zelf?
Als voice-over heeft hij de (geweldige, al zeg ik het zelf) stem al.
Qua acteren weet ik het niet. Hij heeft wel ooit in de Guyver gespeeld, en daarmee scoort hij bij mij sowieso punten!
Oud 16-05-2006, 17:31
Dinalfos
Dinalfos is offline
Kurt Russel heeft natuurlijk al eens een Snake gespeeld(Snake Plissken), dus dat moet geen probleem zijn
Oud 16-05-2006, 17:51
Rioto
gelukkig geen uwe boll
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:26
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Maypole schreef op 16-05-2006 @ 18:51 :
gelukkig geen uwe boll
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:28
JanDeVries
JanDeVries is offline
Oh spannend, als ie net zo goed wordt als Tomb Raider, Doom, de Final Fantasies, en fuck-nou-ben-ik-de-naam-ervan-vergeten (waarvan ook een vervolg ((of 3)) is gemaakt, weetjewel ), ga ik zeker kijken zeg!

[/sarcasme]
Oud 19-05-2006, 16:13
TheSorroW
TheSorroW is offline
Ik als metal gear Fan ben helemaal blij. (ik wil het logo van foxhound of van kojima productions laten tatoeren zen zijn wel vet)

maar ik hoorde dat aragon van lord of the rings de rol van snake op zich neemt.

maar je kan beter die gast van snake pliskin hebben weet je waarom; kojima heeft zich laten inspireren door het persoonnage snake plisken om solid snake te maken

maar heb je liever de echte stem of een aardig echte acteur
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 18:10
Dmnq
Dmnq is offline
David Hayter (de stem van) lijkt ergens op Solid Snake:

Maar zonder twijfel zouden Hugh Jackman of Viggo M de beste keuze zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 18:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Leuk dat Boll het niet gaat doen, maar ik vrees dat piemels als Joel Schumacher er mee aan de haal gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 19:19
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Maypole schreef op 16-05-2006 @ 18:51 :
gelukkig geen uwe boll
Inderdaad, dat die man nog welkom is in de filmwereld, hij heeft al zoveel verfilmingen (?) verkracht.
Reageren

Regels voor berichten