Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"After assuring readers at length that German director Uwe Boll will not have anything to do with the project..."
![]() Ik ben benieuwd wie de rollen mag vertolken. Het is idd van groot belang in het slagen van de film. Niet te vergeten de voice-over. Metal Gear is een van de weinige voorbeelden van een betere-Engelse-dan-Japanse voice-over, imho. |
![]() |
|
Kurt Russel heeft er inderdaad wel de kop voor (logisch, aangezien Snake lichtelijk op hem gebaseerd is).
Maar wat te denken van David hayter zelf? Als voice-over heeft hij de (geweldige, al zeg ik het zelf) stem al. Qua acteren weet ik het niet. Hij heeft wel ooit in de Guyver gespeeld, en daarmee scoort hij bij mij sowieso punten!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oh spannend, als ie net zo goed wordt als Tomb Raider, Doom, de Final Fantasies, en fuck-nou-ben-ik-de-naam-ervan-vergeten (waarvan ook een vervolg ((of 3)) is gemaakt, weetjewel
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [/sarcasme]
|
Ik als metal gear Fan ben helemaal blij. (ik wil het logo van foxhound of van kojima productions laten tatoeren zen zijn wel vet)
maar ik hoorde dat aragon van lord of the rings de rol van snake op zich neemt. maar je kan beter die gast van snake pliskin hebben weet je waarom; kojima heeft zich laten inspireren door het persoonnage snake plisken om solid snake te maken maar heb je liever de echte stem of een aardig echte acteur |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|