Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 13:13
vosje16
vosje16 is offline
Ik heb sinds enkele dagen het gevoel dat ik minder goed kan ademhalen. Door mijn mond ademen lukt wel nog goed, maar wanneer ik door mijn neus adem, heb ik het gevoel dat er minder plaats is om lucht door te laten...Zou het kunnen dat ik gezwollen neusamandelen heb?

Sinds februari heb ik namelijk een beetje last van gezwollen keelamandelen en sinds begin april heb ik ook een middenoorontsteking (meer bepaald mn buis van eustachius waardoor ik ook oorsuisingen heb) Aangezien mijn neusamandelen zich ook in die omgeving bevinden dacht ik dus misschien dat het daar aan lag dat ik moeilijkheden heb bij het ademhalen?

'k Heb geen zin om daar nog eens speciaal voor naar de dokter te gaan, want de afgelopen 3 maanden ben ik al zeker 5 of 6 keer geweest...

'k Vind het wel raar dat al die dingen (gezwollen amandelen, oorontsteking,...) blijven aanslepen, hoewel de dokter mij al keiveel verschillende medicatie voorgeschreven heeft...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 13:45
Verwijderd
Ja, het kan goed dat je neusamandelen gezwollen zijn.
Ik heb er denk ik ook al ongeveer een jaar last van.. De ene keer zijn mijn keelamandelen gezwollen, dan weer mijn neusamandelen, dan weer oorpijn.. of alles tegelijk.
Als ik denk dat het ene over is heb ik wel weer van het ander last, geen idee hoe het komt en wat er aan gedaan kan worden.
Ik denk dat het toch wel eens soort virus is wat in je (mijn) lichaam zit. Hoe dat weer weg gaat weet ik niet, misschien is de eenige oplossing om je amandelen weg te laten halen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten