Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2006, 16:29
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Hallo,
aangezien mijn Sony NW-HD1 het compleet begeven heeft nadat eerder al het schermpje en enkele knoppen sneuvelden, ben ik op zoek naar een mp3speler. Ondanks het feit dat ik 20gb gewend ben denk ik niet nog zoveel nodig te hebben aangezien ik maar ongeveer een kwart van de muziek die ik met me meedroeg daadwerkelijk meer dan ééns luisterde. Ik zoek dus een spelertje met minimaal 5gb.
Mijn oog was gevallen op de Sony NW-A1000. Deze kost nu 150 euro op bol.com. Ik geloof dat er ook een iriver-variant is met 6gb die ook in de prijsklasse valt van 100-200 euro. Weet iemand welke dit is en wat de voor- en nadelen ten opzichte van de Sony zijn? En zijn er verder nog opties die aan mijn eisen voldoen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2006, 10:57
Roxy
Roxy is offline
Persoonlijk zou ik na jouw ervaring sony niet eens meer overwegen.. of anders overal flink wat reviews van gebruikers met zo'n ding lezen. Daarnaast ken ik nog de Creative Zen Photo 8 GB en de IRiver H10 met 6 GB, maar op kieskeurig.nl vind je er vast meer en kun je wat meningen van gebruikers lezen. En volgens mij viel me de laatste keer op dat de 6GB Iriver net zo duur was als de H10 met 20GB dus misschien is het dan toch nog het overwegen waard..
Oud 28-05-2006, 13:53
blablablablabla
blablablablabla is offline
ik zou die sony niet doen, hoor heel erg veel slechte dingen over de software, je hebt ten eerste altijd de software nodig als je er liedjes op wil zetten en het schijnt ook niet goed te werken.
ik zat zelf te twijfelen tussen de sony walkman en de zen microphoto, en vanwege het bovenstaande heb ik voor de microphoto gekozen, je kan gewoon via verkenner je liedjes organiseren, heel makkelijk!
de sony is natuurlijk wel erg mooi.
en idd gewoon veel reviews lezen, dan kom je vanzelf achter de voor en nadelen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:57
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Roxy schreef op 28-05-2006 @ 11:57 :
Persoonlijk zou ik na jouw ervaring sony niet eens meer overwegen..
Je moet er wel rekening mee houden dat ik erg lomp met mijn portable electronica omga. Het is een hele prestatie om een jaar met één gsm te doen bijvoorbeeld. Met andere woorden: ik neem het Sony niet kwalijk dat hun mp3spelers het na anderhalf jaar intensief gebruik door mij begeven.

Citaat:
blablablablabla schreef op 28-05-2006 @ 14:53 :
ik zou die sony niet doen, hoor heel erg veel slechte dingen over de software, je hebt ten eerste altijd de software nodig als je er liedjes op wil zetten en het schijnt ook niet goed te werken.
Ik heb al ervaring met niet-optimaal-werkende software van Sony. Het is gewoon een kwestie van wennen en het is wat trager dan alles via verkenner, dus dat is voor mij verder niet doorslaggevend. Bovendien gebruik ik graag Sony's Atrac-compressie en daar heb je dat programma sowieso voor nodig.

Die Zen vind ik veel te lelijk (toch belangrijk) en aangezien ik een accu wil die minimaal gelijkwaardig is aan mijn nw-hd1 (15 à 20u) ga ik toch voor de Sony. Als de Iriver H10 een betere afspeeltijd op één accu zou hebben had ik die gekocht waarschijnlijk vanwege de line-in en de radio.

Laatst gewijzigd op 29-05-2006 om 08:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten