Citaat:
Roxy schreef op 28-05-2006 @ 11:57 :
Persoonlijk zou ik na jouw ervaring sony niet eens meer overwegen..
|
Je moet er wel rekening mee houden dat ik erg lomp met mijn portable electronica omga. Het is een hele prestatie om een jaar met één gsm te doen bijvoorbeeld. Met andere woorden: ik neem het Sony niet kwalijk dat hun mp3spelers het na anderhalf jaar intensief gebruik door mij begeven.
Citaat:
blablablablabla schreef op 28-05-2006 @ 14:53 :
ik zou die sony niet doen, hoor heel erg veel slechte dingen over de software, je hebt ten eerste altijd de software nodig als je er liedjes op wil zetten en het schijnt ook niet goed te werken.
|
Ik heb al ervaring met niet-optimaal-werkende software van Sony. Het is gewoon een kwestie van wennen en het is wat trager dan alles via verkenner, dus dat is voor mij verder niet doorslaggevend. Bovendien gebruik ik graag Sony's Atrac-compressie en daar heb je dat programma sowieso voor nodig.
Die Zen vind ik veel te lelijk (toch belangrijk) en aangezien ik een accu wil die minimaal gelijkwaardig is aan mijn nw-hd1 (15 à 20u) ga ik toch voor de Sony. Als de Iriver H10 een betere afspeeltijd op één accu zou hebben had ik die gekocht waarschijnlijk vanwege de line-in en de radio.