Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2006, 18:14
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hoi,

ik werk sinds 4 maanden bij een bedrijf en al vanaf het begin af aan vond ik een jongen leuk en mooi. Hij was altijd heel aardig tegen me, maar het viel me wel al op dat hij aardig tegen iedereen is. Dus niet speciaal tegen mij.

Ik kom hem wel eens tegen op stap, en dan maken we een praatje en dat was het. Alleen vorige zaterdag... was ik een beetje aangeschoten. We hebben echt de hele avond met elkaar gepraat, en toen heb ik hem gezoend. Hij zoende wel terug. Wat later op de avond zoende hij mij. Toen ik wegmoest omdat mijn vriendinnen ook weggingen zei hij me gedag en dat we mekaar wel weer op het werk zouden tegenkomen. Ik zei hem dat ik verwachtte dat het heel raar zou zijn.

Ik heb nu 2 keer met hem samengewerkt, we hebben het er niet over gehad en ik heb het idee dat hij me wat ontwijkt..
We moeten bijvoorbeeld met dezelfde trein naar huis maar hij zegt me prettig weekend en loopt alleen naar het station. Als ik hem dan even later tegenkom op het station en opmerk dat het nog een kwartiertje duurt voor de trein komt, zegt hij dat hij nog ff in de winkeltjes gaat kijken en weg is hij..

In de trein was het ook wat ongemakkelijk. Hij vraagt normaal altijd of ik op stap ga, nu niet.. Ik heb het daarom ook maar niet verteld, maar ik ga dus wel! En ik denk hij ook.. weet het bijna wel zeker.

Shit wat een gedoe, wat moet ik hier nu mee? Kan ik hieruit concluderen dat ie van me 'af' wil ofzo? En als ik hem tegenkom op stap wat dan? Ik wil hem ook niet afschrikken met mijn gevoelens voor hem (die dus deze week wel gegroeid zijn ) help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2006, 20:05
-(L)-
Ik denk dat hij bang is dat jij gevoelens voor hem hebt en niet durft te zeggen dat 't niet wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:14
Verwijderd
Gewoon laten overwaaien. Dat is gewoon het risico van zoenen met iemand die je nog eens kan tegen komen: ongemakkelijke situaties. Hij gaat die blijkbaar uit de weg. Kan ook zo zijn dat hij zich nu geen houding meer weet te geven door zijn gevoelens en daarom maar weggaat. maar ik denk eerder het eerste...

ik hoor van menig man/jongen, dat ze als ze geen interesse hebben, over gaan op negeren...

Laatst gewijzigd op 14-05-2006 om 00:20.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 20:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zou juist met hem gaan praten
Vragen wat er is, of hij het als iets eenmaligs zag. Als hij dan 'ja' zegt, dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn en hoeft het niet meer zo ongemakkelijk te zijn
Oud 13-05-2006, 21:54
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-05-2006 @ 21:24 :
Vragen wat er is, of hij het als iets eenmaligs zag. Als hij dan 'ja' zegt, dan weten jullie beiden waar jullie aan toe zijn en hoeft het niet meer zo ongemakkelijk te zijn
Dat zou ik dan weer niet doen, haha. Ik denk dat je hem daarmee alleen maar meer 'van je af jaagt'. Hij probeert op een rare manier te laten merken dat je niet meer moet verwachten dan dat die ene avond (denk ik) dus als je hem gaat confronteren zal hij zich alleen maar onprettiger voelen en jij zult er ook niet gelukkiger van worden.
Laat het gewoon overwaaien, als je op stap gaat kun je wel naar hem toe gaan en gewoon jezelf blijven zoals je altijd deed, je merkt vanzelf wel hoe hij zich dan gedraagt. Succes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 15:25
iNsPiRaTiElOoS2
iNsPiRaTiElOoS2 is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-05-2006 @ 21:24 :
Dat lijkt mij idd ook het beste. Dan weet je waar je aan toe bent en kun je een 'oplossing' zoeken. jullie hebben allebei hetzelfde probleem. overwaaien klinkt makkelijk, maar jullie allebei zullen altijd blijven weten dat het gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 16:03
Maija
Maija is offline
of hij heeft juist gevoelens voor je, en vind het moeilijk te zeggen, en is bang omdat jullie niet meteen contact hebben gehad om weer contact met je te krijgen..

En mischien was het voor jou alleen maar voor een avondje..
Oud 14-05-2006, 16:12
i'mstronger
i'mstronger is offline
Hij was niet op stap..

Bedankt voor de reacties, ik ga er denk ik toch maar niet over beginnen, ik denk dat dit inderdaad zijn manier is om te laten weten dat het niets meer was dan voor een keertje. Ik ben bang dat het juist ongemakkelijk gaat worden als ik het onderwerp aankaart.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 16:13
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
Maija schreef op 14-05-2006 @ 17:03 :
of hij heeft juist gevoelens voor je, en vind het moeilijk te zeggen, en is bang omdat jullie niet meteen contact hebben gehad om weer contact met je te krijgen..

En mischien was het voor jou alleen maar voor een avondje..
hier dacht ik eerst nog wel aan..
Maar ik vraag hem nog wel dingen over hem, hij toont eigenlijk geen interesse meer zowat..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2006, 00:02
Verwijderd
Mwah, ik denk dat ie zichzelf gewoon geen houding weet te geven en zich ongemakkelijk voelt nu. En dat sluit niet uit dat ie je wel leuk vindt, misschien.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:34
Ymir
Ymir is offline
Aanspreken.

Het is nu toch al ongemakkelijk, kan er alleen beter op worden.
Oud 16-05-2006, 19:00
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
Ymir schreef op 16-05-2006 @ 19:34 :
Aanspreken.

Het is nu toch al ongemakkelijk, kan er alleen beter op worden.
maar wanneer dan? zal ik wachten tot ik hem weer eens op stap tegen kom dan? en wat moet ik dan zeggen..

-ik kan zeggen van hé toen dat weekend was wel leuk hè (subtiel)

of

-hé waarom doen we nou zo ongemakkelijk tegen elkaar?

hmm help!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 19:23
Ymir
Ymir is offline
Eerstvolgende keer dat je hem ziet even apart nemen, vragen of je hem even kunt spreken. Niet onder het werk, maar daarna, voordat hij weg is, of hij even na het werk wil wachten bijvoorbeeld. Niet subtiel of moeilijk doen, maar gewoon to the point. Let wel op dat je niet verwijtend gaat doen, gewoon neutraal vragen hoe het er nu voor staat wat hem betreft.
Als het lijkt alsof hij wel positief staat tegenover jou kan je wel laten doorschemeren (niet te subtiel, het blijft een vent ) dat je hem ook wat vindt, dan zal hij misschien gemakkelijker antwoorden.

Succes ermee
Oud 16-05-2006, 19:34
i'mstronger
i'mstronger is offline
[QUOTE]Ymir schreef op 16-05-2006 @ 20:23 :
[B]Eerstvolgende keer dat je hem ziet even apart nemen, vragen of je hem even kunt spreken.neutraal vragen hoe het er nu voor staat wat hem betreft.

hmm is dat niet een klein beetje bedreigend voor hem? Stel nou dat ik gelijk heb, en hij wil niks van me en dat is ook de reden dat hij zo ontwijkend doet? Dan ga ik meteen (na 1 zoen..!) naar hem toe om duidelijkheid..?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 19:48
I C U
I C U is offline
Ik zou gewoon losjes tussendoor er eens over beginnen. Geen idee hoe, maar ik neem aan dat je wel wat kan verzinnen. Hangt ook van de situatie af. Als je het zo laat voortduren, blijft het ongemakkelijk... Mijn ervaring is dat praten de lucht klaart
Oud 16-05-2006, 21:19
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 16-05-2006 @ 20:34 :

hmm is dat niet een klein beetje bedreigend voor hem? Stel nou dat ik gelijk heb, en hij wil niks van me en dat is ook de reden dat hij zo ontwijkend doet? Dan ga ik meteen (na 1 zoen..!) naar hem toe om duidelijkheid..?
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik ga niet zomaar met iemand zoenen zonder gevoel.
En ik zie niet in waarom het bedreigend zou zijn voor hem, het is niet alsof je z'n leven van z'n antwoord laat afhangen. Je wil gewoon graag weten waar je aan toe bent, of hij iets voor je voelt of dat het voor hem gewoon zoenen was omdat die kans zich aanbood. Was het niet meer dan dat voor hem zou het je niet moeten schelen of hij zich bedreigd voelt of niet, was het wel meer zal hij het fijn vinden dat je er zo duidelijk over begint aangezien hij er zelf moeite mee heeft. Wees gewoon lief en rustig als je erover begint
Oud 17-05-2006, 08:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-05-2006 @ 01:02 :
Mwah, ik denk dat ie zichzelf gewoon geen houding weet te geven en zich ongemakkelijk voelt nu. En dat sluit niet uit dat ie je wel leuk vindt, misschien.
Dit is idd de verklaring die ook in mij opkwam.

En als je erachter wilt komen hoe hij erover dacht, dan moet je dat aan hem vragen, waardoor misschien een lastige situatie voor jullie allebei ontstaat, maar zo kan je wel dudielijkheid krijgen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten