Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laat het gewoon overwaaien, als je op stap gaat kun je wel naar hem toe gaan en gewoon jezelf blijven zoals je altijd deed, je merkt vanzelf wel hoe hij zich dan gedraagt. Succes ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik vraag hem nog wel dingen over hem, hij toont eigenlijk geen interesse meer zowat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-ik kan zeggen van hé toen dat weekend was wel leuk hè (subtiel) of -hé waarom doen we nou zo ongemakkelijk tegen elkaar? hmm help! ![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Ymir schreef op 16-05-2006 @ 20:23 :
[B]Eerstvolgende keer dat je hem ziet even apart nemen, vragen of je hem even kunt spreken.neutraal vragen hoe het er nu voor staat wat hem betreft. hmm is dat niet een klein beetje bedreigend voor hem? Stel nou dat ik gelijk heb, en hij wil niks van me en dat is ook de reden dat hij zo ontwijkend doet? Dan ga ik meteen (na 1 zoen..!) naar hem toe om duidelijkheid..? |
![]() |
||
Citaat:
En ik zie niet in waarom het bedreigend zou zijn voor hem, het is niet alsof je z'n leven van z'n antwoord laat afhangen. Je wil gewoon graag weten waar je aan toe bent, of hij iets voor je voelt of dat het voor hem gewoon zoenen was omdat die kans zich aanbood. Was het niet meer dan dat voor hem zou het je niet moeten schelen of hij zich bedreigd voelt of niet, was het wel meer zal hij het fijn vinden dat je er zo duidelijk over begint aangezien hij er zelf moeite mee heeft. Wees gewoon lief en rustig als je erover begint ![]()
||
Citaat:
En als je erachter wilt komen hoe hij erover dacht, dan moet je dat aan hem vragen, waardoor misschien een lastige situatie voor jullie allebei ontstaat, maar zo kan je wel dudielijkheid krijgen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Collega's ? JerseyGirl | 12 | 13-08-2008 12:35 | |
Liefde & Relatie |
hoe kom ik van lonkende collega's af?? Sangria | 39 | 29-08-2005 12:46 | |
Liefde & Relatie |
dilemma.. verliefd op bezette, oudere collega Deedo Writer | 46 | 18-02-2005 17:01 | |
Liefde & Relatie |
Collega's nieuwjaarszoenen? Madfet | 28 | 04-01-2005 18:58 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 |