Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 12:28
lieve
lieve is offline
Oké, gisteren ben ik met een vriendin, naar een fuif geweest bij mijn neven op school!Dus, wij daarnaartoe!
Ik verschoot mij ten 1ste al een bult van die leerkrachten, die zijn daar keijong, en KEICOOL!
ten 2de; die mensen hangen keihard aan elkaar, weet je die sfeer! En we hadden chance doordat mijn neven ons mee in de groep brachten, en ik daar enkele mensen ken van de sportclub, was de spanning vlug doorbroken!
1 van die jongens(tuurlijk draait het hier weer uit op iets hé!) die was echt zalig, zot, cool, ne charmeur, gewoon ne zalige gast!
Dus wij zot staan dansen, plezier maken, je weet wel niets dan plezier!
Ik moest op een bepaald moment HOOGNODIG!(toilet) en ik zag dat die volgde, dus ik ging gewoon naar het toilet en ik hoorde iemand vragen "Shaun ,wat staat gij hier te doen?" " ik sta hier op iemand te wachten"
Dus ik kom zo buiten, vraag ik zo " wa nu,moet gij nie staan dansen?" hij:" Ik moet naar huis! Maar ik vind dat ik toch wel een kus verdiend heb!" ik:" Haja? Vind gij da?" hij:" Ja, ik vind da!"
Dus ik wa met zijn voeten spelen... hehe... ik geef die ne kus op zijn wang! hij zo van ... " Is da al wat ik krijg?"(zo met een pruillip, keischattig!)
Dus, hebben we serieus gekust!!! En ik kan ou zeggen, het was wel erg zenne!
Dus wij terug naar den dansvloer, en die maten van hem zo van " moest gij niet naar huis???" hij:" ik blijf nog 5 minuten!"

En ik denk dat ik het nu goe te pakken heb, hoewel ik gisteren gewoon dacht dat we voor elkaar gewoon een "pleziertje" waren. Hij wou volgens mij gewoon die avond iemand 'gehad' hebben! Hij vroeg niets persoonlijk, geen naam, nummer, adres,... en ik weet enkel dat hij Shaun heet!
Shit man, ik ben verliefd, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken! Ik denk dat het het beste is dat ik die gewoon vergeet!

Sorry mensen moest mijn hart eens luchten! Thx voor listening!!
Oud 27-06-2002, 13:13
Signy
Signy is offline
Echt koel, dat begisch

Maargoed, ik denk ook dat hij gewoon voor 1 avondje es plezier wilde hebben, en voor de rest nix. Spijtig voor jouw natuurlijk.
Oud 27-06-2002, 13:30
TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Signy schreef:
Echt koel, dat begisch

ik vind het alleen maar irritant
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:06
Verwijderd
Wat is zenne? *heeft lol met vriendin om Belgisch*

Maareh, ontopic: tja, jammer dan als het voor een avondje was... :\
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:58
lieve
lieve is offline
Hé mannen, ik kan daar ook niet aan doen, da'k in België geboren ben hé?
Sorry, als het ontopic is, maar moest even luchten, mag het??
Thx, greetz
Oud 27-06-2002, 15:09
Spyker
Spyker is offline
Wel klote voor je. Maargoed, misschien dat als je een beetje je best doet kan je die kerel alsnog voor je winnen. Niet zo moeilijk om er via je neven achter te komen wat zijn email is toch?...
veel sterkte en/ of succes
Oud 27-06-2002, 15:18
lieve
lieve is offline
Ja, oké goed! Tuurlijk gaat da! Maar wat voor nut heeft het;
ik bedoel wij wonen een eindje uit elkaar, en daarbij hij mag veel uit(wel niet lang, maar wel veel)! En f*ck ik ga hier niet rond de pot draaien, en van die flauwe excuses zoeken!
De liefde is zooo ingewikkeld!
Ik wou gisteren of vanacht(whatever) ook dat het enkel een "pleziertje" was! En heb ik toch die voze gevoelens gekregen, jeezes!
Mijn hart zegt dit, mijne stomme kop(die meestal gelijk heeft) zegt dat!
In elk geval bedankt om jullie reacties al te geven!
Ik ga het toch proberen aan zijn e-mailadres te geraken, en gewoon wat te mailen!? Goed idee?
Ik zal wel zien!
Oud 27-06-2002, 16:38
stout!
stout! is offline
Hoe weet je zeker dat hij jou ook niet heel leuk vind? Dat heb je toch zelf 'bedacht'? Misschien heeft hij wel hetzelfde als jij dus ik zou niet meteen de hoop opgeven. Hij zal je vast een leuk meisje vinden dus waarom zou er niet iets meer uit kunnen groeien? Er zijn zoveel relaties die begonnen zijn uit een avondje zoenen.
Oud 27-06-2002, 17:23
highlight
highlight is offline
Citaat:
stout! schreef:
Hoe weet je zeker dat hij jou ook niet heel leuk vind? Dat heb je toch zelf 'bedacht'? Misschien heeft hij wel hetzelfde als jij dus ik zou niet meteen de hoop opgeven. Hij zal je vast een leuk meisje vinden dus waarom zou er niet iets meer uit kunnen groeien? Er zijn zoveel relaties die begonnen zijn uit een avondje zoenen.
ja, misschien denkt hij wel dat het voor joú voor 1 avondje was, terwijl hij zelf ook wel meer wil...
Oud 27-06-2002, 20:25
lieve
lieve is offline
Thx guys! Ik ga eens "polsen" bij mijn neven en mijn moaten van de korfbal! Wie weet, hé!? Jullie hebben gelijk!

Laatst gewijzigd op 28-06-2002 om 11:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten