Oké, gisteren ben ik met een vriendin, naar een fuif geweest bij mijn neven op school!Dus, wij daarnaartoe!
Ik verschoot mij ten 1ste al een bult van die leerkrachten, die zijn daar keijong, en KEICOOL!
ten 2de; die mensen hangen keihard aan elkaar, weet je die sfeer! En we hadden chance doordat mijn neven ons mee in de groep brachten, en ik daar enkele mensen ken van de sportclub, was de spanning vlug doorbroken!
1 van die jongens(tuurlijk draait het hier weer uit op iets hé!) die was echt zalig, zot, cool, ne charmeur, gewoon ne zalige gast!
Dus wij zot staan dansen, plezier maken, je weet wel niets dan plezier!
Ik moest op een bepaald moment HOOGNODIG!(toilet) en ik zag dat die volgde, dus ik ging gewoon naar het toilet en ik hoorde iemand vragen "Shaun ,wat staat gij hier te doen?" " ik sta hier op iemand te wachten"
Dus ik kom zo buiten, vraag ik zo " wa nu,moet gij nie staan dansen?" hij:" Ik moet naar huis! Maar ik vind dat ik toch wel een kus verdiend heb!" ik:" Haja? Vind gij da?" hij:" Ja, ik vind da!"
Dus ik wa met zijn voeten spelen... hehe... ik geef die ne kus op zijn wang! hij zo van ... " Is da al wat ik krijg?"(zo met een pruillip, keischattig!)
Dus, hebben we serieus gekust!!! En ik kan ou zeggen, het was wel erg zenne!
Dus wij terug naar den dansvloer, en die maten van hem zo van " moest gij niet naar huis???" hij:" ik blijf nog 5 minuten!"
En ik denk dat ik het nu goe te pakken heb, hoewel ik gisteren gewoon dacht dat we voor elkaar gewoon een "pleziertje" waren. Hij wou volgens mij gewoon die avond iemand 'gehad' hebben! Hij vroeg niets persoonlijk, geen naam, nummer, adres,... en ik weet enkel dat hij Shaun heet!
Shit man, ik ben verliefd, en ik weet niet wat ik daarvan moet denken! Ik denk dat het het beste is dat ik die gewoon vergeet!
Sorry mensen moest mijn hart eens luchten! Thx voor listening!!