Per 1 september ga ik in Groningen
economics studeren en zou dan graag een kamer willen hebben. Voor zover ik eisen kan stellen, hieronder een kleine opsomming (het zijn geen harde eisen, maar eerder voorkeuren):
Huurprijs: max. € 300,-
Buurt: ik moet dagelijks op het Zernike-complex zijn, dus enigszins in de buurt hiervan. De Korrewegwijk lijkt me wel wat, de zit ik ook niet zover van het centrum vandaan
Verder: enigszins subjectief, maar een redelijk prijs-kwaliteitverhouding, dus geen €300,- voor een kamer van 11m2. Bovendien geen studentenhuizen waarbij de eis wordt gesteld lid te worden van een studentenvereniging. Tenslotte gaat mijn voorkeur uit naar een kamer voor onbepaalde tijd en een huis waar niet gerookt wordt.
Ik sta ingeschreven bij IN. Ik begrijp dat dit het tweede topic over een kamer in Groningen is en ik vast niet de enige zal zijn die een kamer zoekt; daarom loof ik een beloning uit van €75,- voor de 'gouden tip'.
Dit betekent dat je pas €75,- krijgt als ik de kamer ook werkelijk geaccepteerd heb, en wel voor onbepaalde tijd. Is het bij gebrek aan beter een tijdelijke kamer, dan komen we vast ook wel een leuke beloning overeen.
[/email]