![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, afgelopen week kon ik niet kijken. Dus ik heb vandaag de rewind gezien.
Keek ik in de tv gids, staat het er maandag niet meer in! ![]() En morgen komt er ook geen rewind meer ![]() http://www.rtl.nl/active/tvview/inde...ender=46&dag=2 Weet iemand wanneer ze weer verder gaan? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Cow and chicken in het nederlands zuigt ook zwaar... Big bwother ^^ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor zulke goede en terechte uitspraken maak ik een buiging. |
![]() |
|
dbz blijft leuk. het enige mindere is dat het zo vaak word herhaalt. ik denk dat we in de afgelopen 3 jaar de serie al een keer of 6 gezien hebben. en we moeten nog 2 of 3 saga's nu.
duurt dus nog wel een tijdje voor we alles op tv gezien hebben. en ja japans blijft het mooist om te kijke. maar dat is met alle anime ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwoah, 2 of 3 sagas... we zaten nu bij episode 179, geloof ik, maar ik heb laatst via kazaa episode 262 gedowload(helaas in het frans), en ik schat dat de laatste van dbz ergens eind 270/begin 280 zit. Dus er komen nog redelijk wat sages, sommige lang, sommige heel kort.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk anders s op www.saiyan.nl of neem daar een van de links naar andere sites, dan vindt je over het algemeen wel tot ergens achter in de 240. Ik zit nu te downloaden bij www.dbziscool.com daar hebben ze er ook een stel(de hoofdserver is uitgevallen) die zijn zo´n 15 mb per stuk en redelijk goede beeld en geluid(top geldui en beeld zelfs als je nagaat hoe klein ze zijn in vergelijking met andere sites, die zijn meestal zo´n 30-40 mb en zo veel verschil is er niet)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Films, TV & Radio |
Het grote DBZ topic deel 2 Vlooienband | 101 | 24-04-2003 00:32 | |
Films, TV & Radio |