Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2006, 16:31
Idioteque-je
Idioteque-je is offline
Hallo, zijn er hier mensen die wel eens een jongerenreis hebben gemaakt waarbij de busreis en de camping all inclusive is? De tent staat dan al klaar en je moet nog toeslagen betalen voor een koelkast en bestek e.d. Zoals misschien wel duidelijk zijn de mensen die van dit soort reizen gebruik maken veelal mensen die van zuipen en feesten houden. Ik ben dan toevallig niet zo iemand en ik vroeg me daarom af of zoiets wel geschikt zou zijn. Zit je op de desbtreffende camping hutje en mutje en kun je niet om het lawaai van zuipende mensen heen of valt het allemaal wel mee?
Oud 28-04-2006, 09:14
saartje19
saartje19 is offline
Ik ben 3 jaar geleden met X-Travel naar Kroatië geweest, alleen stonden we niet op een camping, wij hadden een appertement. Bij een camping is het meestal wel dat je dicht op elkaar staat en je dus wel last kan hebben van je buren. Dit soort vakanties zijn trouwens niet alleen geschikt voor zuipschuiten, er zijn genoeg andere dingen te doen en je moet verder niks!
Oud 01-05-2006, 14:40
Verwijderd
Ik ben afgelopen jaar met X-travel naar Opatija (Kroatie) geweest. Een deel van de campinggasten loopt idd erg veel te zuipen en komt halverwege de middag pas de tent uit. Zelf ben ik niet zo. Maar er is ook gewoon een deel dat voor het strand komt en voor wat cultuur. Verder hadden we in Kroatie redelijk wat ruimte voor de tent, maar dat kwam ook omdat we geen buren hadden. Het is iig erg goed bevallen en komend jaar gaan we weer met X-travel en dan naar Blanes.
Oud 01-05-2006, 16:49
remy476
remy476 is offline
X- travel is die niet erg duur. Kijk hier eens. Bij malgrat hebben ze daar ook een camping. Je kunt anders ook een appartement pakken en komt alleen 25 euro voor de royal class bij. (of hier maar die hebben geen campings volgens mij.

Ik zelf pak altijd een hotel omdat het niet echt veel verschil uitmaakt of je nu wel of geen eten hebt (qua prijs). Als je daar dan 3 dagen in je hotel eet heb je de prijs er al uit. en dan kun je alsnog gaan uiteten.

Jongeren kom je vanzelf wel tegen.
Oud 02-05-2006, 23:09
kiddin
kiddin is offline
ik was vorig jaar met breakloose mee, echt een super vakantie.(www.breakloose.nl)
Wij waren naar Mimizan(surfkamp), maar dan moet je natuurlijk wel van surfen houden. Dit was dus ook met georganiseerde busreis en tentjes, en je staat wel krap of elkaar, maar ik heb nooit last gehad van mensen. (op 1 snurkende jongen na )Dat zuipen gebeurde helemaal niet op de camping, gewoon gezellig wat drinken met zn allen wel, maar om een bepaalde tijd moest het stil zijn en als je wilde zuipen ging je maar naar het strand of naar het stadje.

Laatst gewijzigd op 02-05-2006 om 23:11.
Oud 03-05-2006, 13:59
Codaz
Codaz is offline
Ja maar dan moet je zelf een groep meenemen en zulk soort reizen bedoel ik niet.
Ik bedoel dat je zelf in een groep terecht komt. Dus een bedrijf dat groepsreizen organiseert. Dit is reizen voor jongeren.
Oud 13-05-2006, 10:48
Lunatik
Lunatik is offline
Ja ik ben twee keer met GOGO mee geweest naar Blanes en Salou en 1 keer met X travel naar Alanya maar toen zaten we in een appartementencomplex. Je kan zoveel feesten en zuipen als je maar zelf wilt, als je maar sociaal blijft. Niet de boel gaat lopen onderkotsen ( andere mensen er dus last van hebben, verder is het je eigen zaak)
Zolang je geen mensen gaat lopen storen, kan je er een groot feest van maken. Die campings zijn low budget, en het is super gezellig, je leert een hele groep mensen kennen ( veeeeeeeeeeeel leuker dan appartement) en gaat samen eten of samen of stap ( als je dat wil natuurlijk)
Maar goed hoop dat ik zo een beetje je vragen heb beantwoord.
Om alles even samen te vatten, ja je staat wel hutje mutje op elkaar...

-x-
Oud 15-05-2006, 17:45
Verwijderd
Ik ben zelf ook wel met zulk soort reizen meegeweest, ik ga dit jaar weer.
Maar tis helemaal niet zo dat je perse moet zuipen/uitgaan. Dat bepaal je allemaal helemaal zelf. Als je wil kun je meegaan met uitgaan wat de reisorganisatie regelt of met jongeren van je camping, maar je hoeft natuurlijk niet uit te gaan. Er zijn ook genoeg culturele dingen die je kunt boeken via de reisorganisatie of op het strand. Tja de tenten staan wel dicht op elkaar dus het zou wel kunnen zijn dat je wakker wordt van het publiek wat terug komt van het uitgaan.
Oud 17-05-2006, 14:04
laraaerts
laraaerts is offline
Ik werk als freelancer voor YES. Voor een artikel ben ik op zoek naar Vreselijke Vakantieverhalen van meiden tussen de 18 en 25 jaar. Heb jij weleens een reis of vakantie meegemaakt die volledig in de soep liep? Denk aan ruzie met partner of vriendinnen, een natuurramp, oplichting/beroving, ziektes etc. Vind je het leuk om hierover te vertellen en heb je eventueel ook beeldmateriaal? Stuur dan een mailtje naar: l.aerts1@chello.nl
Oud 19-05-2006, 18:48
Dr88
Dr88 is offline
Komt alle naar Venga Beach Club Lloret.
ik werk daar volgend jaar als barkeeper dus regel jou gratis drankje
kijk snel op www.ready2party.nl/venga als deze club vor jou wat is Be there
Advertentie

Regels voor berichten