Advertentie | |
|
![]() |
|
X- travel is die niet erg duur. Kijk hier eens. Bij malgrat hebben ze daar ook een camping. Je kunt anders ook een appartement pakken en komt alleen 25 euro voor de royal class bij. (of hier maar die hebben geen campings volgens mij.
Ik zelf pak altijd een hotel omdat het niet echt veel verschil uitmaakt of je nu wel of geen eten hebt (qua prijs). Als je daar dan 3 dagen in je hotel eet heb je de prijs er al uit. en dan kun je alsnog gaan uiteten. Jongeren kom je vanzelf wel tegen.
|
ik was vorig jaar met breakloose mee, echt een super vakantie.(www.breakloose.nl)
Wij waren naar Mimizan(surfkamp), maar dan moet je natuurlijk wel van surfen houden. Dit was dus ook met georganiseerde busreis en tentjes, en je staat wel krap of elkaar, maar ik heb nooit last gehad van mensen. (op 1 snurkende jongen na ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-05-2006 om 23:11. |
![]() |
|
![]() |
Ik werk als freelancer voor YES. Voor een artikel ben ik op zoek naar Vreselijke Vakantieverhalen van meiden tussen de 18 en 25 jaar. Heb jij weleens een reis of vakantie meegemaakt die volledig in de soep liep? Denk aan ruzie met partner of vriendinnen, een natuurramp, oplichting/beroving, ziektes etc. Vind je het leuk om hierover te vertellen en heb je eventueel ook beeldmateriaal? Stuur dan een mailtje naar: l.aerts1@chello.nl
|
![]() |
|
![]() |
Komt alle naar Venga Beach Club Lloret.
ik werk daar volgend jaar als barkeeper dus regel jou gratis drankje ![]() kijk snel op www.ready2party.nl/venga als deze club vor jou wat is Be there |
Advertentie |
|
|
|