Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2007, 16:30
Verwijderd
Aangezien mijn toetsen van mijn Nokia 2310 het niet meer doen , en ik in januari een 2-jarig abonnement heb afgesloten, zoek ik een nieuwe telefoon plus toebehoren. Het liefst wel een beetje modern, mooi, en makkelijk te gebruiken. Fancy spelletjes en ringtones heb ik niet nodig, maar het zou wel leuk zijn als er misschien een camera op zit. Maar dat is absoluut geen eis.
Mijn richtprijs is tussen de 50 en de 100 euro, maar dat ligt ook aan het mobieltje. Ik ga dus geen 50 euro betalen voor een Nokia 3310.
Advertentie
Oud 21-09-2007, 16:43
Verwijderd
Mag ik me bij dit verhaal aansluiten? Er zijn vast meerdere aanbieders. Zelfde verhaal voor mij, maar dan is mijn telefoon gejat. Uiteraard zijn alle aanbiedingen eerst voor jou.
Oud 22-09-2007, 06:45
Verwijderd
als je in januari een abo hebt afgesloten voor 2 jaar, dan neem ik aan dat je nog steeds garantie hebt. tenzij je daarbij geen nieuwe telefoon hebt genomen.

Maar je hebt iig een jaar garantie, en vaak zelfs langer, ongeacht wat de winkel zegt.
Oud 22-09-2007, 12:29
Puck Norris
Puck Norris is offline
Dit was een actie van de Zeeman. Sim-only. Abonnement van 4,50 per maand, kreeg er dit mobieltje gratis bij. Er zit dus geen garantie op, geloof ik.
Oud 22-09-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Dit was een actie van de Zeeman. Sim-only. Abonnement van 4,50 per maand, kreeg er dit mobieltje gratis bij. Er zit dus geen garantie op, geloof ik.
Dat was ik dus.
Oud 22-09-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
eh?

kreeg je je mobiele telefoon nu wel of niet in dat pakket?

bij aanschaf van een dergelijk apparaat, heb je garantie, je kassabon is het garantiebewijs.

rare regeling anders
Oud 23-09-2007, 12:06
Verwijderd
Ik heb geen garantie geloof ik. Ik heb ergens nog wel de papieren, maar ik wil sowieso een andere dan een Nokia 2310.
Oud 23-09-2007, 13:13
Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
Mijn richtprijs is tussen de 50 en de 100 euro,
voor die prijs kan je gewoon een nieuwe mobiel kopen in de winkel hoor! gewoon een prepaid.
voor iets van 60/80 euro heb je leuke simpele kleine (moderne, met camera) toestelletjes van samsung enzo..
dus ik zou als ik jou was gewoon naar de winkel gaan.
(want dan heb je dus ook nog garantie erop voor een tijdje. als je em zomaar bij iemand koopt niet.)
(ohja, en bij mediamarkt heb je ook wel goedkope telefoontjes. de goedkoopste iets van 25/35 euro, en das ook gewoon een modern ding)

nog een ohja: ze zijn niet altijd sim-lock vrij, (meestal wel trouwens) maar bij de mediamarkt.. weet ik t niet zeker, maar dan kan je natuurlijk altijd gewoon een prepaid van dezelfde provider kopen.. heb je daar ook geen problemen meer mee.
Oud 23-09-2007, 13:35
Verwijderd
Ik zoek persé een simlock-vrije, omdat ik net een abonnement heb afgesloten en die graag wil houden. Geen pre-paid shit voor mij.
Oud 23-09-2007, 15:38
Luna
Luna is offline
je kunt volgens mij alle telefoons simlock vrij laten maken in van die kleine telefoonwinkeltjes. is wel illegaal maar ik was laatst bij Tmobile en daar doen ze het ook wel maar dan kost het je 130 euro. (andere providers zelfde verhaal)op de markt of in zo'n louche winkeltje kost het n tientje ofzo.
Oud 23-09-2007, 15:41
Verwijderd
Dat is waar, ik heb het ook gedaan voor 15 euro, maar het is natuurlijk ook handig om hier even een topic te maken, je weet maar nooit wat je aangeboden wordt.
Oud 25-09-2007, 12:13
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
maar dan kan je natuurlijk altijd gewoon een prepaid van dezelfde provider kopen.. heb je daar ook geen problemen meer mee.
Het is niet bij iedere provider zo dat je een abo. simkaart in een prepayd telefoon kunt stoppen.
Oud 28-09-2007, 13:36
Verwijderd
Ik zoek nog steeds!
Oud 28-09-2007, 16:20
le_mug
le_mug is offline
http://www.thephonehouse.nl/index.ph...50&phone=MOTF3

ziet er redelijk uit, simloQuevrij, klein van formaat, goedkoop bleeeh
Oud 28-09-2007, 19:09
Verwijderd
Die heb ik nu. Kutding.
Advertentie