Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2006, 11:47
Hayden
Hayden is offline
Heey!

Ik vroeg me af, hoe het voor jou is om met je vriend(in) uit te gaan? Gaan jullie weleens met z'n tweeen, of altijd met vrienden?
Ben je weleens alleen met hem en zijn vrienden, of gaat hij weleens mee met jouw vriendinnen? Hoe vindt hij dat, en andersom?
En is het altijd gezellig, of speelt er weleens jaloezie?

.. En wat doe je als jouw vriend(in) voor je gevoel nét iets teveel praat met die vriend(in) van je?

Vertel
Oud 16-05-2006, 11:51
Estar
Estar is offline
Als we uitgingen was het altijd met een groep.

Na mijn examens gaan we alleen echt uit.

En voor mij was er geen jaloezie in het spel als hij met een vriendin van mij aan het kletsen was, sterker nog, door haar ken ik hem dus jaloezie is niet op zijn plaats.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Hayden schreef op 16-05-2006 @ 12:47 :
Heey!

Ik vroeg me af, hoe het voor jou is om met je vriend(in) uit te gaan? Gaan jullie weleens met z'n tweeen, of altijd met vrienden?
Ben je weleens alleen met hem en zijn vrienden, of gaat hij weleens mee met jouw vriendinnen? Hoe vindt hij dat, en andersom?
En is het altijd gezellig, of speelt er weleens jaloezie?

.. En wat doe je als jouw vriend(in) voor je gevoel nét iets teveel praat met die vriend(in) van je?

Vertel
Ik ging altijd uit met mijn ex en ga nog steeds uit met mijn ex. We gaan dan met een stel vrienden naar de stad en anders komen we wel bekenden tegen in de stad.
Vind ik ook wel zo gezellig. Het kwam ook wel voor dat mensen vroegen waar hij was en ik zoiets had van: geeeeen idee! Volgens mij daar ergens ofzo.

Hij vindt het volgens mij altijd wel gezellig als ik er ook ben. Hij 'begluurt' me zelfs als ik lekker lol maak en een beetje sta te dansen (op mijn eigen manier ). Hahahaha...

Het is altijd wel gezellig en soms was hij een klein beetje jaloers. Maar dat vond ik ook altijd wel leuk, want dan kon ik m gewoon leuk duidelijk maken dat ik hem echt zoooo leuk vond
Maar jaloers als hij teveel met iemand staat te praten? Nee, dat juist helemaal niet!

Tegenwoordig heb ik meer last van jaloezie en ik denk hij ook, al geeft hij het niet snel toe. Maar soms kun je dat wel merken.

Maar het is dus hartstikke gezellig als we gaan stappen 'samen' en soms blijf ik dan ook gezellig slapen. Dan hoeft er niets te gebeuren ofzo, maar hebben we gewoon lol.
Maar vorige zaterdag was ik voor het eerst sinds we wat kregen in de stad en hij niet (hij gaat bijna altijd wel stappen) en dat was ook wel leuk voor een keer (al bespreek ik dan wel weer alles met hem )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 14:58
zeep007
zeep007 is offline
We gaan meestal uit met vrienden. En daar ben ik een van de weinige meiden die meegaan. Dus je zou denken dat hij eerder andersom jaloers zou zijn. Maar niet dus. In tegenstelling tot vroeger ben ik veel minder jaloers, en doet het me ook weinig.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 15:16
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Hahaa
Ja ga wel eens uit met mn vriend, en opzich is het wel chill, meestal gaan we met zijn vieren ofzo er heen, maar je komt zoveel bekende mensen tegen dat ik mn vriend ook vaak de helft vd avond niet zie. Ohja ik dans met iedereen en ja toevallig was hij zaterdag een beetje boos geworden omdat ik uuh vrij intiem stond te dansen met een jongen, best begrijpelijk, mja zo ben ik.
Oud 16-05-2006, 15:48
Flip!
Flip! is offline
We gaan altijd met vrienden.
Zoniet dan met zijn 2 als het moet.
Maar nooit alleen.
God weet wat ie allemaal uitvoert als ik er niet ben.
Of andersom.
Nee daarvoor is hij nog iets te wantrouwend of jaloers.
En ben ik dat ook nog.
Oud 16-05-2006, 16:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met mijn vriend uitgaan bevalt me over het algemeen wel. We zijn nog maar een paar keer écht samen uit geweest, want meestal zijn óf zijn vrienden erbij óf die van mij. Gezellig is het meestal wel, maar het irritatie-gehalte ligt veelal nogal hoog (Lees: Ik mag zijn vrienden totaal niet, en hij die van mij niet op een enkele uitzondering na).

Jaloezie? Nee, nooit. Tenminste niet van mijn kant. Hij is extreem jaloers; Er hoeft maar een jongen naar me te kijken en hij stapt er al op af, zegmaar. Maargoed daar kan ik wel mee leven.

En wat zou het mij kunnen interesseren dat hij nét iets teveel met een vriend/vriendin van me staat te praten? Lekker boeiend. Als ik de godganze tijd de jaloerse kip uit moet gaan zitten hangen word het er echt niet gezelliger op.
Oud 16-05-2006, 18:38
Verwijderd
We gaan wel eens met z'n tweeën, we gaan wel eens alleen met zijn vrienden of alleen met die van mij. Het is in alle gevallen altijd gezellig en hij vindt het altijd gezellig om met mijn vriendinnen mee te gaan.
Met zijn vrienden gaan we niet zo vaak uit, het zijn niet echt van die stapfiguren. Dan is het vaker even filmpje kijken ofzo.
En ik hoef helemaal niet jaloers te worden als hij lang praat met een vriendin van me. Ik vertrouw hem blindelings en mijn vriendinnen zouden ook niets proberen bij hem. Ze zien hem ook helemaal niet als potentieel materiaal zeg maar.
We zijn gewoon gezellig, samen of in een groep, dat maakt niets uit.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn exen (heb geen vriendin op dit moment) nam ik altijd mee als ik ging stappen. Ik ging dus zowel met mijn vrienden als met mijn vriendin samen stappen. Zij nam dan ook haar vriendinnen mee meestal. Maar soms ook met zijn tweetjes, als je bijvoorbeeld even eerst een filmpje pakt, dan ga je daarna ook even de kroeg in. Maar over het algemeen met beiden tegelijk.
Oud 16-05-2006, 18:47
Toet0r
Toet0r is offline
(over exvriendje) wij gingen haast altijd samen uit, want we gingen meestal met het team waar we samen in zaten en dat is echt een groepje geworden (wat nu nogal uit elkaar gevallen is, maar de meesten treffen elkaar toch altijd wel in de stad) en dan was er een jaloezie omdat het gewoon we gewoon allemaal goeie vriend(inn)en van elkaar waren en we allebei niet jaloers aangelegd zijn. Heel af en toe ging hij of ik wel eens wat met anderen doen en maar bij mij was dat meestal als ik moest werken op zaterdag avond, dat ik dan met collega's ging.

Als hij nu hier is gaan we meestal ook nog samen uit, samen met een jongen die ook in ons team zat, wat nu echt mn beste vriend is geworden en met hem ga ik eigenlijk standaard wel elke week uit
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 18:48
Qimm
Qimm is offline
Wij gaan eigenlijk nooit met z'n tweeen stappen (wel eens een filmpje met z'n tweeen) maar eigenlijk altijd in groepsverband en dat is reuze gezellig. Er is eigenlijk maar 1 vriendengroep, dus het is niet zijn of mijn vriendengroep.
Enne hij mag veel praten en sexy dansen met mijn vriendinnen hoor, hij gaat toch met MIJ naar huis
Oud 16-05-2006, 18:53
Moustache
Moustache is offline
Ik ging met mijn ex vaak wel met vrienden. Eigenlijk nooit met z'n tween volgens mij. Met vrienden was meestal wel gezellig, maar leverde soms ook wel wat gemekker op ivm ik met een paar mensen het ene doen, en zij met anderen het andere en dan jaloers zijn e.d.
Oud 16-05-2006, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 16-05-2006 @ 19:53 :
Ik ging met mijn ex vaak wel met vrienden. Eigenlijk nooit met z'n tween volgens mij. Met vrienden was meestal wel gezellig, maar leverde soms ook wel wat gemekker op ivm ik met een paar mensen het ene doen, en zij met anderen het andere en dan jaloers zijn e.d.
Tja dat klopt, heb ik eigenlijk weinig aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:21
Lente
Lente is offline
ik ga soms met alleen mijn vriend uit en dat is heel leuk, dan kunnen we klef dansen zonder dat ik me ongemakkelijk voel tov vrienden
we gaan ook uit met mijn vrienden. dat zijn dan vooral jongens die mijn vriend ook wel gezellig vindt dus dat is leuk. hij is niet jaloers als ik veel met een hele goeie vriend omga dan, hij weet wel hoe dat zit gelukkig.
met zijn vrienden is ook leuk, alleen doen we dat niet zo vaak
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:32
Verwijderd
Samen uitgaan kan heel leuk zijn maar je moet elkaar ook vrijlaten om gewoon met vrienden uit te gaan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 20:37
Experiment
Experiment is offline
Wij hebben dezelfde stamkroeg, dus dat is vrij makkelijk. Soms gaan we met gemeenschappelijke vrienden, soms met eigen vrienden en dan elkaar tussendoor opzoeken. Echt uitgaan als 'op de dansvloer staan e.d.' doen we eigenlijk nooit met zn tweeen, dan lig ik net zo lief lekker met hem in bed Wel bijvoorbeeld naar de film, of ergens wat drinken.

Jaloezie speelt eigenlijk nooit, we hebben allebei niet echt de behoefte om tijdens het uitgaan met onbekenden te praten o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 21:11
Optima
Optima is offline
we zijn afgelopen weekend met nog een ander stelletje op stap geweest, maar ik heb amper met hen gesproken. Als ik uitga, ga ik vooral voor het dansen, niet voor het kletsen. Dat doe ik wel in de kroeg, maar niet in de disco.

Samen zijn we ook naar Amsterdam geweest, alleen met z'n tweetjes. We hebben het daar reuze naar ons zin gehad, en gaan eind deze maand weer

en ja,'doordeweeks spreken we weleens af in de kroeg, simpelweg omdat hij daar met zijn vrienden zit, of omdat ik met mijn vriendin daarnaartoe kom. We gaan dan niet echt 'samen' uit, maar meer 'samen naar huis'
Oud 16-05-2006, 21:23
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 16-05-2006 @ 17:22 :
Hij is extreem jaloers; Er hoeft maar een jongen naar me te kijken en hij stapt er al op af, zegmaar. Maargoed daar kan ik wel mee leven.
Oeh, daar zou ik denk ik echt niet tegen kunnen. Ik kan juist ook wel die grens een beetje gaan opzoeken. Dat deed (en doe ) ik soms wel eens bij mijn ex. Hij was namelijk niet zo heel snel jaloers, maar gelukkig liet hij het wel merken of zei het gewoon als het wel zo was, wat beter was dan met die ex voor hem.
Vind dat toch altijd wel leuk. Dat het hem niet koud laat. (en hem is dan even algemeen)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2006, 21:49
Li
Li is offline
Soms gaan we met mijn of zijn vrienden uit of in Amsterdam of in Rotterdam. Vaak genoeg gaan we ook gewoon met z'n tweeën naar een club en de ene keer komen we meer bekenden tegen dan de andere keer. Is ook helemaal niet belangrijk, aangezien ik me prima vermaak met hem. Meestal dansen we alleen maar en dat bevalt me wel
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 08:02
WolterB
WolterB is offline
Als wij uit gaan, is dat bijna altijd met z'n tweeën.
Het is een enkele keer gebeurd dat we met een paar vriendinnen van haar weg zijn gegaan en daar had ik totaal geen problemen mee, vond ik juist wel gezellig. Vooral om hen dan ook te leren kennen.

En wanneer zij te veel (wat is te veel) met een vriend van mij zou praten, zou ik daar echt niet moeilijk over doen
Oud 17-05-2006, 12:42
watervrouw
watervrouw is offline
We gaan meestal uit met nog een ander stel. Dat is altijd wel erg gezellig. We gaan soms ook samen op stap en dan vermaken we ons wel .
Ik vind het niet erg als hij praat met een vriendin van mij. Maar veel lichamelijk contact vind ik wel vervelend. Daar ben ik nog wat te jalours voor.

groetjes nienke
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:01
Iduna
Iduna is offline
Ik heb nu geen vriend, maar met mijn ex ben ik weleens mee uit geweest met vrienden van hem. Het klikte alleen niet echt tussen hen (en vooral aanhang daarvan) en mij, dus ik was meer op mijn ex aangewezen. Het kan dan wel gezellig zijn, beetje klef doen samen. Samen naar huis gaan, is ook leuk.
Maar ik ga liever met mijn vriend(inn)en uit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:11
Soezen
Soezen is offline
Ik en mijn vriend gaan eigenlijk altijd apart stappen. Hij heeft zijn vrienden en ik de mijne. En dat vind ik wel zo fijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 15:40
Nona
Nona is offline
Ik vind het erg gezellig om met mijn vriend uit te gaan. We hebben hier en daar wel dezelfde smaak (liever poolen dan dansen en liever metal dan trance) dus we kunnen altijd wel iets vinden dat ons beiden bevalt.

Meestal gaan we met vrienden uit, maar als het toevallig zo uitkomt gaan we ook weleens met zijn tweeën; lekker de pooltafel voor ons alleen.
En ja, ik ben vaak alleen met hem en zijn vrienden. We wonen ver van elkaar dus we hebben niet echt de mogelijkheid van beide kanten vrienden uit te nodigen. Maar dat is vrij makkelijk opgelost want ik kan het prima met iedereen vinden.
Jaloers ben ik niet, ik zou niet weten waarop. Zou hij te veel praten met iemand anders dan kan ik subtiel even wat navragen. Maar goed, het is niet voorgekomen en ik denk ook niet dat het snel gaat gebeuren. Ik vertrouw hem wel.
Oud 17-05-2006, 15:49
ZerO
ZerO is offline
Als ik samen met mijn vriend uitga, gaat het fout want dan gaan we vroegtijdig naar huis om te neuken of we worden ERG zat ja

oh en we gaan nooit alleen uit stel je voor en ik ben ook niet jaloers want ik ben de enige vrouw meestal HIHIHIHIIiii
Oud 17-05-2006, 15:50
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
wij gaan met z'n tweetjes weg en gaan met z'n tweetjes naar huis
daartussen zitten we beiden bij onze eigen vrienden, maar komen elkaar tussendoor ff opzoeken, 5min kletsen en dan weer verder met feesten

soms als er weinig bekenden zijn, zijn we met z'n tweetjes, of ik zit bij zijn vrienden
als hij weet dat er helemaal geen vrienden van hem komen, gaatie gwn niet stappen

vind het zo een goede deal, gezellig met z'n twee maar toch ook met onze vrienden!
Oud 17-05-2006, 16:59
luchtballon
luchtballon is offline
We gaan meestal naar dezelfde kroeg dus dan zijn we daar allebei, maar we zijn niet echt samen. Ik vind het wel leuk om elkaar ook daar te zien. We praten dan soms, en met meer mensen erbij, en ook zijn we zonder elkaar.

Hij is best klef en als hij veel gedronken heeft nog meer, dus hij heeft me wel es jaloers gemaakt, maargoed, tegen hem zeg ik dan dat ik het niet leuk vind, maar dat hij niks fout doet dus het in principe mag. Ik wordt er alleen erg onzeker van.

Hij gaat meestal eerder naar huis trouwens, want hij heeft een thuiskomtijd . Dan zou ik nog steeds niks raars kunnen doen, want iedereen in die kroeg kent me daar, en de meeste kennen hem ook, dus hij hoeft zich geen zorgen te maken.
Oud 17-05-2006, 17:27
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 16-05-2006 @ 17:22 :
Met mijn vriend uitgaan bevalt me over het algemeen wel. We zijn nog maar een paar keer écht samen uit geweest, want meestal zijn óf zijn vrienden erbij óf die van mij. Gezellig is het meestal wel, maar het irritatie-gehalte ligt veelal nogal hoog (Lees: Ik mag zijn vrienden totaal niet, en hij die van mij niet op een enkele uitzondering na).

Jaloezie? Nee, nooit. Tenminste niet van mijn kant. Hij is extreem jaloers; Er hoeft maar een jongen naar me te kijken en hij stapt er al op af, zegmaar. Maargoed daar kan ik wel mee leven.

En wat zou het mij kunnen interesseren dat hij nét iets teveel met een vriend/vriendin van me staat te praten? Lekker boeiend. Als ik de godganze tijd de jaloerse kip uit moet gaan zitten hangen word het er echt niet gezelliger op.
Dit dus, precies... Al probeer ik uitgaan bij hem (we wonen niet in dezelfde stad) een beetje te ontwijken, omdat ik zijn vrienden dus echt totaal niet mag. En zij mij niet, dat idee krijg ik tenminste.
Hij mag een deel van mijn vrienden ook niet, maar ja, kan er niet wakker van liggen hoor
Met citaat reageren
Oud 17-05-2006, 18:54
__
__ is offline
nou er is zo'n eh kroeg waar de meerderheid van de jeugd in dit boerengehucht op vrijdagavond heengaat en daar ga ik ook regelmatig heen. hij gaat er ook regelmatig heen en soms kom ik daar mét hem binnen en soms met vriendinnen waar ik vantevoren bij heb gezeten en soms ga ik er ook gewoon alleen heen aangezien er toch altijd wel bekenden zijn. ik spreek hem eigenlijk niet echt veel daar ofzo maar dat maakt me ook vrij weinig uit? het is niet alsof ik uitga om hem te spreken, ik spreek hem doordeweeks 1000x meer dan dat ik de rest van de mensen daar spreek dus lijkt me vrij logisch dat ik dan met andere mensen CONVERSEER. verder zijn zijn vrienden ook mijn vrienden op een enkele na ofzo dus dat gaat verder ook goed. en ik vind het juist wel gezellig als ie heel gezellig staat te kletsen met vriendinnen van mij, leuk toch als ze het samen kunnen vinden. oja hij heeft wel van die ex-scharrels rondlopen daar en als ie lang met hen in gesprek is dan zit ik wel een beetje te kijken van een afstandje (haha wat slecht van me ) maargoed, dat vind ik uiteindelijk toch alleen maar grappig zo van, ja, dat ie hen niet leuk genoeg vond en mij wel. en dat ie toch lekker van miiijjj is. neemt overigens niet weg dat ik het niet enigszins vervelend vond dat zo'n ex-scharrel van hem op een avond besloot dat het wel grappig was om in z'n kont te knijpen. dat vond ik heel verwonderlijk NIET zo grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten