Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind ik ook wel zo gezellig. Het kwam ook wel voor dat mensen vroegen waar hij was en ik zoiets had van: geeeeen idee! Volgens mij daar ergens ofzo. Hij vindt het volgens mij altijd wel gezellig als ik er ook ben. Hij 'begluurt' me zelfs als ik lekker lol maak en een beetje sta te dansen (op mijn eigen manier ![]() ![]() Het is altijd wel gezellig en soms was hij een klein beetje jaloers. Maar dat vond ik ook altijd wel leuk, want dan kon ik m gewoon leuk duidelijk maken dat ik hem echt zoooo leuk vond ![]() Maar jaloers als hij teveel met iemand staat te praten? Nee, dat juist helemaal niet! ![]() Tegenwoordig heb ik meer last van jaloezie en ik denk hij ook, al geeft hij het niet snel toe. Maar soms kun je dat wel merken. Maar het is dus hartstikke gezellig als we gaan stappen 'samen' en soms blijf ik dan ook gezellig slapen. Dan hoeft er niets te gebeuren ofzo, maar hebben we gewoon lol. Maar vorige zaterdag was ik voor het eerst sinds we wat kregen in de stad en hij niet (hij gaat bijna altijd wel stappen) en dat was ook wel leuk voor een keer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vind dat toch altijd wel leuk. Dat het hem niet koud laat. (en hem is dan even algemeen) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij mag een deel van mijn vrienden ook niet, maar ja, kan er niet wakker van liggen hoor |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mannen, nemen jullie je vriendin mee naar vrienden? juudjuh | 69 | 03-02-2007 22:29 | |
Liefde & Relatie |
Leuke dingen doen met je vriend(in) Nymf | 7 | 09-07-2005 07:34 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in) en uitgaan? BrunetJuh | 42 | 07-11-2004 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan met je partner en... Kaps | 37 | 07-07-2004 23:36 | |
Liefde & Relatie |
uitgaan met vriend(in) Co | 8 | 08-05-2004 19:38 | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan zonder vriend(in) Verwijderd | 38 | 13-06-2003 18:24 |