Advertentie | |
|
![]() |
|
als je telkens het zelfde droomt; 5 minuten voordat je gaat slapen even de droom voor de geest halen en een paar keer een goed einde er aan fantaseren.
als je elke keer wat anders droomt, moet je goeie trainingsoefeningen doen, maar die weet ik niet zo 1,2,3 uit mn hoofd.
|
Verwijderd
|
Ik weet wel dat slaapwandelen vooral voorkomt in een ongewone slaapsituatie, dus als je niet thuis slaapt, of na een vakantie weer wél thuis slaapt, of als er mensen bij je op de kamer slapen die er normaal niet zijn. De voorvallen die jij beschrijft kloppen hier wel bij, dus het zou kunnen dat je er nu heel lang weer geen last van hebt.
|
![]() |
|
vastbinden is beetje rigoreus,mar verander iets in je kamer / bed zodat je er niet met een ingestudeert automatisme uit kan klimmen.
let wel op dat je geen dingne gaat doen die pijnlijk zin, ik had laatst mijn machtkast geherorganiseert, gaat de wekken mep ik keihard op een cactus , wel in 1x wakker dat wel maar toch niet zo prettig die situaties moet je dus wel ff voorkomen.
||
Citaat:
![]() En ohja: niet een van je handen vastmaken, dan stik je jezelf bij het omdraaien ![]() PS: Dit is een serieuze reactie, het helpt echt! Ik had er na een week geen last meer van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ff of-topic @ Warsocket: Waarom zet je in hemelsnaam een cactus op je nachtkasje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Oke, nou excuses voor mijn reactie dan. Was nogal chagrijnig.. ![]()
|
-_-' en daar was weer een nacht vol met slaaap... oke ik had gedronken. Maar tot half 5 zat ik rechtop in bed, denkend dat ik nog op t feest was.. in mijn pyama.. -_-' mijn dromen worde echt eng..
|
ik heb wel een slot op m'n deur een draai slot als dat opslot zit is het de volgende morge ineens open nog steeds geen id hoe dat kan
![]() ![]() maar mijn zusje heeft er wel last van die praat en schreeuwt ook in haar slaap en dat is idd als ze zich ergens druk over maakt en dat nog niet is opgelost is als ze gaat slapen of veel nieuwe dingen heeft gedaan op 1 dag van m''n andere zus gehoort dus meschien helpt het als je voor je gaat slapen eerst bedenkt wat je allemaal gedaan hebt die dag en wat je daar eigelijk van vindt
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Dat kan ik wel voorstellen..
![]() mijn andere zus (jah ik heb der veel) en vraag me af of ze ook uitrusten snags heeft na feesjes dat ze dan bijv denkt dat der vriend bij der in de kamer staat ofzow ik hoor er niet veel van want heb niet veel contact met ze. maar ze probeert der vanales voor en t hielp laatste keer erg door met iemand te praten over t feest waar ze naartoe was geweest (iemand:me moeder) ![]() ds meschien helpt dat? aleen als je er eerst nooit last van heb gehad gaat het emschien ook vanzelf weer over. maar ik weet niet als je je er druk over maakt komt het daar mesgn wel doo. das ook zow als je bang bent weer een enge droom te hebben heb ik gehoort
|
![]() |
|
Ik ging ook heel vaak aan de wandel toen ik klein was. Zo stond ik ineens in de woonkamer en vroeg ik mijn moeder om een lepel. Dit is gelukkig zelden gebeurd, want ik zou me schamen als dit gebeurt in het studentenhuis waar ik nu woon.
Misschien kun je je ritme proberen terug te krijgen? Zodat je iig niet zo moe bent overdag. |
![]() |
|
Weet iemand hier anders iets om beter te kunnen slapen..? Zit er nou al dik een week mee, en als ik serieus nog een week zonder slaap zit vallen er doden hier in huis, vrees ik... bovendien worden de resultaten op school en de sport ook niet verbeterd zo. .
|
Helaas mijn ouders wel.. en aangezien mijn moeder thuis werkt gaat dat niet lukken. Heb t al eens geprobeerd, maar ik had mn zin nog niet afgemaakt en t was al: NEE.. dus helaas..
|
k zou het der toch maar is over hebben mijn ouders doen daar ook moeilijk over toen ben ik een keer door afdelingsleider naar huisgestuurd om te slapen daar waren ze al helemaal niet blij mee, kun je niet zeggen dat je ziek bent ofzow want zo voel je je vast wel
|
Jups.. maar het is wel een erg drukke periode op school.. bij slapen heb ik zeker nodig, maar ik vrees dat ik 's avonds slecht blijf slapen, aangezien ik nogal wat aan mijn hoofd heb overdag. Weet je niets qua slaappillen ofzo? *liefst geen pillen, ben niet zo'n pillenslikker*
|
nadeel van slaappillen is dat het erg verslavent werkt en je moet er dan eerst voor naar de dokter
je hebt wel dinge die je gewoon kunt kopen zonder resept maar dat is om bijv in slaap te komen niet dat dat bij mij werkt maar je hebt toch geen moeite met gaan slapen? en je kunt het proberen om eerst bijteslapen leg je ouders gewoon uit dat het zow geen zin heeft om naar school te gaan omdat je toch alleen maar bezig bent met moe zijn. maar jah ouders kunnen soms moeilijk te overtuigen zijn ![]()
|
Ik ben nou na het 3e uur naar huis gegaan.. ik was dood op, en had zoiets van; als ik nu niet ga slapen word ik wel naar huis gestuurd omdat ik in de klas in slaap val. Dus ik heb nu van half 12 tot net liggen slapen ongeveer.. en t was heerlijk, maar 3 uur helpt niet tegen wat ik nu meer dan een week ben verloren aan slaap.
Maar helaas heb ik wel moeite met het inslapen, eerst was dat nog niet zo'n probleem. Maar sinds vorige week donderdag heb ik niet zoveel slaapwandelpraktijken meer, maar wordt ik om t uur wakker, en dan een half uur. Mijn moeder gaat nu kijken voor bachbloesem als druppels, die ik in drinken moet doen oid. Ben benieuwd of t werkt voor t inslapen.
|
Ja
![]() Dankje dat je het vraagt! ![]()
|
|