Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2006, 20:22
.:zonnetje:.
.:zonnetje:. is offline
Ik heb een vraagje ik heb harvest moon gekocht voor de nintendo game cube want, iedereen zei dat, dat een aanrader was. Ik heb hem gekocht en er zat geen nederlandse hand leiding bij. Ben misschien heel ouderwets maar die lees ik altijd. Ik kom er nu dus echt niet uit waar ik me melk van me koe moet verkopen enzo en wat ik er nu precies mee moet. Hoe ik aan zaadjes moet komen en hoe ik die dan weer moet verkopen. Hoe ik dingen moet bestellen zou ik ook niet weten. Weet iemand misschen antwoordt op al mijn vragen? En kan je me dan een beetje voor uit helpen?
Alvast bedankt,
Tessa
Oud 27-04-2006, 20:24
Verwijderd
Lees gewoon de Engelse handleiding? Dat is goed voor je, want daar leer je van.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 20:46
Ik ben al blij als ik een 5 voor Engels sta laat staan een engelse handleiding gaan lezen. Iemand die het me zo verteld wat ik een beetje moet doen en in welke hoek ik moet zoeken om melk enzo te verkopen is veel makkelijker. Misschien wel een beetje lui maar, wel snapbaar voor mij.
Oud 27-04-2006, 20:52
Love & Peace
Love & Peace is offline
Als je dat boekje nou gewoon probeert te lezen (desnoods met een woordenboek), verbeter je zowel je Engels, als dat je er achter komt waar je het melk moet verkopen. (mijn oma is trouwens een boerin, en bij haar wordt het altijd opgehaald )

Zo ingewikkeld kan een spelbeschrijving niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
tessa(L)sven schreef op 27-04-2006 @ 21:46 :
Ik ben al blij als ik een 5 voor Engels sta laat staan een engelse handleiding gaan lezen. Iemand die het me zo verteld wat ik een beetje moet doen en in welke hoek ik moet zoeken om melk enzo te verkopen is veel makkelijker. Misschien wel een beetje lui maar, wel snapbaar voor mij.
Het lezen van handleidingen is juist een uitstekende manier om het wel te leren, omdat je goed de link kunt leggen tussen de woorden en wat het voorstelt (in het spel).
Met citaat reageren
Oud 27-04-2006, 21:09
iRoy
iRoy is offline
Nederlandse handleiding

Succes!
Oud 27-04-2006, 22:08
Verwijderd
http://www.gamefaqs.com/console/game...me/582288.html

Zo en dan staat ondereen de nederlandse. gamefaws staat namelijk rechtstreeks naar faqs linken niet toe
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 06:17
Dank u!
Oud 04-05-2006, 10:20
Paddenstoel
Paddenstoel is offline
misschien helpt dit

http://www.loi.nl/Cursussen/Talen/En...or%20beginners
Oud 04-05-2006, 11:02
foefighter
foefighter is offline
melk moet je in de kist doen in de schuur waar die koelkasten staan zeg maar. ook kun je daar dingen bestellen
Oud 04-05-2006, 14:34
Verwijderd
En dan zijn er nog mensen die haar de Nederlandse handleiding voorschotelen

Als de handleiding nou in het Frans was, had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar het is Engels, ffs.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 16:46
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-05-2006 @ 15:34 :
En dan zijn er nog mensen die haar de Nederlandse handleiding voorschotelen

Als de handleiding nou in het Frans was, had ik het nog enigszins kunnen begrijpen, maar het is Engels, ffs.
Wat maakt het nou uit man ik zou ook flink pissig zijn als ik eerst een paar uur een handleiding moet gaan lezen voor ik een game zou kunnen gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2006, 18:25
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 04-05-2006 @ 17:46 :
Wat maakt het nou uit man ik zou ook flink pissig zijn als ik eerst een paar uur een handleiding moet gaan lezen voor ik een game zou kunnen gaan spelen
Naja, een paar uur lang is natuurlijk niet de bedoeling, maar de TS zegt juist dat ze altijd de handleiding leest. Waarom zou ze dan niet gewoon in het Engels proberen, daar steekt ze misschien nog eens wat van op. Ze is 17 notabene, geen 10.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2006, 12:09
Obi Wan
Obi Wan is offline
Wie zijn wij om haar te commanderen dat ze Engels moet leren?

Als ze niet zo goed is in Engels dan is dat gewoon zo, kleine moeite om haar dan even te helpen zoeken naar een Nederlandse versie van de handleiding
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef op 05-05-2006 @ 13:09 :
Wie zijn wij om haar te commanderen dat ze Engels moet leren?
Commanderen Adviseren.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:28
remkje
remkje is offline
neen hij bedoelt comanderen niet adviceren want jullie zeggen allemaal dat ze engels maar moet lezen in plaats van haar te helpen en bij de gba versie van harvest moon word alles met verkopen en zo meteen al uitgelegd is dat hier niet zo dan??
Oud 12-05-2006, 22:02
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
N00dles schreef op 04-05-2006 @ 19:25 :
Naja, een paar uur lang is natuurlijk niet de bedoeling, maar de TS zegt juist dat ze altijd de handleiding leest. Waarom zou ze dan niet gewoon in het Engels proberen, daar steekt ze misschien nog eens wat van op. Ze is 17 notabene, geen 10.
Ja laat dat nou maar aan haar over ok? Deze thread is niet om je visies op gewenste talenkennis uit te leven.
Oud 16-05-2006, 03:31
owlbeer
owlbeer is offline
vrouwen

gewoon spelen dat spel
Reageren

Regels voor berichten