Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon goed gaan leren voor morgen, alles wat je nu nog leert is mooi meegenomen en misschien haal je een voldoende. Als je nu al toegeeft aan een onvoldoende kan je misschien de hele vijfde opnieuw doen (2 onvoldoendes binnen je profiel). Je hoeft alleen vandaag nog hard te leren en dan red je dit jaar gewoon... Succes ermee, Trouwens: bij mij op school was het bij natuurkunde altijd zo dat je altijd met makkelijke vragen wat punten kon verdienen zodat je geen echt laag cijfer haalde. Dat dagje leren zorgt misschien wel voor een voldoende of een niet te erge onvoldoende zodat je nog steeds gemiddeld voldoende staat.
Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 14:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb op dit moment ook twee meisjes in de klas die liever EM wilde doen. (Een wil naar de hotelschool en de ander wil sociologie). Maar die zetten ook door, en die leren keihard om het gewoon te halen. Switchen kan gewoon niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar je hebt er natuurlijk ook altijd van die zeikerds tussen die gewoon altijd klagen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
wedstrijdje: om ter meeste problemen Fainne | 22 | 26-01-2005 21:39 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
Is hulp nou echt nodig voor psychische problemen? Anne | 9 | 26-05-2002 17:33 |