Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De dierenverkrachtende seriemoordenaar.
Leuk item. Op zich niet al te denderende woord c.q. rijmkeus, maar de boodschap is 100% overgekomen en ik kan het algeheel best wel waarderen.
||
Citaat:
![]() Sommige mensen vinden jouw gedicht wel mooi, andere mensen niet. That's it. Accepteer dat nou maar gewoon. That's life!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nu ik me op deze poezie richt zie ik, waarheid zit in elk gedicht alleen de laatste zin snap ik niet
||
![]() |
Citaat:
wie zegt wat kunst is... als je daar eens over na denkt dan weet je dat kunst oneindig is.. kunst hoef niet alleen dramatisch te zijn en over liefde enzo te gaan... kunst is ook humor... dus wat je zegt klopt niet helemaal.. en als je depri ben en je lees dit dan vrolijkt dit gedichie best wel op! dus ik snap niet waraom dit gedichie zo negatief is... mag je soms maar op een manier dichten.. iedereen dicht anders en we zetten het op dit forum omd at aan andere te laten zien.. dus ik dnke (mijn mening) dat je iedereen geowon zijn eiegn gang moet laten gaan! zo keb mijn zegje ook weer gedaan ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Post je links naar de grappigste topics ever...! Verwijderd | 43 | 09-07-2006 21:51 |