Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2006, 19:33
Alistar
Alistar is offline
Hebben jullie een vriend/vriendin die vooral laat merken dat hij/zij gek op je is door je aan te kijken of te knuffelen, ipv door het te zeggen?
Ik zeg zelf best vaak: 'ik vind je lief', of 'ik ben blij met jou', mijn vriend heeft dat veel minder. Meestal lacht hij als ik dat zeg, en zoent hij me dan. Hij knuffelt mij enzo, maar hij zegt bijna nooit 'ik vind je lief' ofzo.
Het stoort me niet echt heel erg, maar ik moet er nog steeds aan wennen. Ik vind het namelijk leuk om zoiets te horen.
Wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie zelf ook meer van het zeggen, of meer van het laten zien?

Ben benieuwd!
Oud 20-05-2006, 19:37
Qimm
Qimm is offline
Ik heb ook een vriend van weinig woorden, maar zijn acties spreken voor zich. Zijn enthousiasme als ik thuis kom van mijn werk (zoenen en knuffelen) Dat hij soms gewoon naar mij zit te kijken als we op de bank tv kijken. Dat ene lieve lachje, die knipoog, dat stiekeme kneepje (waar dan ook )

Maar natuurlijk krijg ik ook wel eens wat te horen, maar meestal is het gewoon de lichaamstaal. Kan me er niet aan storen, vind het gewoon fijn dat hij mij laat merken dat ik speciaal ben
Oud 20-05-2006, 21:52
__
__ is offline
ja logisch dat je dat jammer vindt, maar van de andere kant, het blijft natuurlijk (?) leuker om te merken hoe gek ie op je is dmv zoenen/knuffelen enzo dan doordat ie het zegt. lijkt mij iig. en niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. maargoed, gelukkig doet mijn vriendje het allebei wel regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 22:26
fractuur
fractuur is offline
Hij heeft het nogal moeten leren geloof ik, maar nu doet ie het wel eens. Genoeg iig. Het is iig beter dan zo'n jongen die het om de haverklap zegt. Hij zegt het wanneer hij het meent, ik ook. Al blijft hij absoluut meer van de acties dan van de woorden, meer dan ik.
Oud 21-05-2006, 13:33
ilse
ilse is offline
Citaat:
__ schreef op 20-05-2006 @ 22:52 :
ja logisch dat je dat jammer vindt, maar van de andere kant, het blijft natuurlijk (?) leuker om te merken hoe gek ie op je is dmv zoenen/knuffelen enzo dan doordat ie het zegt. lijkt mij iig. en niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. maargoed, gelukkig doet mijn vriendje het allebei wel regelmatig.
Oud 21-05-2006, 17:29
gurl19
gurl19 is offline
Mijn vriend doet beide..
Hij laat het lichamelijk goed merken maar hij zegt ook vaak genoeg dat hij van me houd
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 17:57
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik denk dat ik van beide ben. Ik vind het leuk om het ook te noemen, maar laten zien is ook gewoon fijn.

Ik begrijp dat je daar aan moet wennen, ik vind het wel fijn dat als ik het zeg, ik het ook terug krijg...
Oud 21-05-2006, 19:40
Iduna
Iduna is offline
Ik ben zo'n vriendin. Als je me kent, dan weet je het wel, anders zou je je er flink aan kunnen ergeren, terwijl ik het niet slecht bedoel. Maar naarmate we verder zijn in een relatie, dan komen de woorden ook wel.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 19:48
Verwijderd
Ik ben wel blij dat mijn vriend wat dat betreft hetzelfde is als ik. Iedere dag weer merk ik dat hij van me houdt. Niet alleen omdat hij me veel complimentjes geeft, zegt dat hij gek op me is, verliefd op me is en van me houdt, maar ook in de knuffels, de kusjes, de blikken onderling, boodschappen die hij door het huis achterlaat voor me en hoe hij voor me zorgt.
Ik vind het echt heerlijk om iedere dag me daarin om te kunnen wentelen.... zeg maar
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 20:38
__
__ is offline
Citaat:
Nala schreef op 21-05-2006 @ 20:48 :
Ik ben wel blij dat mijn vriend wat dat betreft hetzelfde is als ik. Iedere dag weer merk ik dat hij van me houdt. Niet alleen omdat hij me veel complimentjes geeft, zegt dat hij gek op me is, verliefd op me is en van me houdt, maar ook in de knuffels, de kusjes, de blikken onderling, boodschappen die hij door het huis achterlaat voor me en hoe hij voor me zorgt.
Ik vind het echt heerlijk om iedere dag me daarin om te kunnen wentelen.... zeg maar
jouw berichtjes zijn echt altijd zo WALGELIJK jaloersmakend! maargoed, dat wist je vast al
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 20:42
groovy
groovy is offline
Mijn vriendje doet het inderdaad ook meer in daden dan in woorden. Eerst was dat wel wennen, omdat mijn ex juist het tegenovergestelde was. Maar ik merk bijvoorbeeld wel dat mijn vriend echt voor mij kiest, dat ik op zijn nummer 1 sta, en aan zijn gedrag. En dat vind ik eigenlijk dan wel belangrijker dan dat iemand heel lief voor me is, constant zegt dat ie van me houdt, maar ondertussen me in de steek laat dmv een bepaalde actie..

Ik ben van beide. Al moet ik zeggen dat mijn vriend het wel veel meer doet dan in het begin. Soms zegt ie echt dingetjes dat ik denk van 'wow, denk je dat echt?' En als hij merkt dat ik even onzeker word omdat ik dan toch weer iets liefs moet hóren, knuffelt hij me meteen helemaal plat
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 08:15
JJ13
JJ13 is offline
mijn vriend is eigenlijk van allebei en ik eigenlijk ook wel, soms laat ik t meer merken door iets liefs te doen en een andere keer zeg ik t gewoon.
Oud 22-05-2006, 08:23
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat het per persoon heel erg verschilt.
Sommige mensen kunnen zich beter uitdrukken door dingen te doen, dan te zeggen.
Zelf zeg ik het ook niet heel vaak, alleen op momenten waarop het voor mij goed aanvoelt. Met té veel zeggen dat je vriend(in) leuk, lief, etc. is wordt overdaad en dan heb ik het gevoel dat het niet meer echt goed overkomt.
Oud 22-05-2006, 09:14
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Alistar schreef op 20-05-2006 @ 20:33 :
Hebben jullie een vriend/vriendin die vooral laat merken dat hij/zij gek op je is door je aan te kijken of te knuffelen, ipv door het te zeggen?
Ik zeg zelf best vaak: 'ik vind je lief', of 'ik ben blij met jou', mijn vriend heeft dat veel minder. Meestal lacht hij als ik dat zeg, en zoent hij me dan. Hij knuffelt mij enzo, maar hij zegt bijna nooit 'ik vind je lief' ofzo.
Het stoort me niet echt heel erg, maar ik moet er nog steeds aan wennen. Ik vind het namelijk leuk om zoiets te horen.
Wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie zelf ook meer van het zeggen, of meer van het laten zien?

Ben benieuwd!
Ik ben meer van t knuffelen enzo
Oud 22-05-2006, 16:10
DDII
DDII is offline
mijn vriendje doet het gewoon precies goed.

hij zegt vaak genoeg hoe verliefd ie wel niet op me is, datie van me houdt, hoe mooi ik niet ben, hoe lief ik lach,,, nouja je kent het wel...

en soms kijktie gewoon naar me (als ik lig, zit sta of gewoon ergens mee bezig ben) en dan zie ik zo'n lachje op zijn gezicht...

dan sta ik bijvoorbeeld bierglazen en glazen en flesjes terug aan het brengen naar de bar (werk in een discotheek) en dan staatie daar met vrienden van ons, en dan kijktie alleen al zo trots..

acties en woorden dus, maar wel perfect.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten