Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij was het zelfs zo erg dat ik liever wilde zakken dan slagen als ik maar mocht blijven ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] raar eigenlijk, want ik kan mn adem heel lang inhouden (tussen 1 en 2 min). Maar onder water raak ik toch in paniek. Ik heb ook geen b diploma, omdat ik niet durf te duiken, en alleen met mn hoofd onder water ga, -de rest van mn lichaam blijft dus boven water- bij onderwaterzwemmen. Laatst gewijzigd op 09-02-2006 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het bij vreemde mensen die me onderwater duwen ook sneller, omdat ik niet weet wat ze willen doen. Maar vrienden die weten dat ik het eigenlijk eng dus geven ze me een duwtje maar verder niet |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, als ik een psycho was dan zou ik echt van iedereen hier uitzoeken waar ze wonen en ze dan gaan stalken met enge dingen. >:] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is je grootste angst? igotpurpleshoes | 82 | 25-03-2010 13:23 | |
Flora & Fauna |
Welke dieren ben jij bang voor en waarom? drukknoopje | 33 | 10-10-2009 19:38 | |
De Kantine |
Waar ben jij bang voor? hasseltboy | 173 | 19-01-2006 20:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
De Kantine |
waar ben jij bang voor I love stars | 142 | 15-04-2004 20:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 |