Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
![]() |
Zoals altijd zijn de dikke gedeeltes de belangrijke dingen :
Citaat:
ik heb nog een ander topic waarin de Phoenix iets anders zegt... even quoten : Citaat:
Dus eigenlijk zeg je dat KI niet bestaat maar je het wel voelbaar kan maken... Ik heb het gevoel dat je jezelf tegenspreekt ![]() ![]() p.s. Ki Fighter : bedankt voor de hint over tegenstrijdigheid, daardoor schoot het me te binnen ![]() Edit : ietsje duidelijker gemaakt ![]() |
![]() |
||
hele mooie quote erhen, eerlijk waar.
Maar je vergeet de context erbij te geven. dat was een ALS-situatie. ALS KI zou bestaan zou je het makkelijk voelbaar moete kunnen maken... gezien jullie dat niet doen is dat ook al punt tegen KI. Maar goed, als jullie langskomen en me verrot slaan met een KI bal of een steentje laten zweven dan geloof ik jullie wel. Ik denk dus dat het niet bestaat... in andere topic heb ik me alleen even ingeleefd in dat het wel zou bestaan en hoe je dat dan zou moeten bewijzen. Maar dat is alles... Citaat:
Als je me KI wilt leren, goed, ik zal meewerken (actief zelfs) zolang ik om KI mijn objectiviteit en rationaliteit niet overboord hoef te zetten. Of wacht... als ik het dus niet 'leer' dan ligt het volgens jullie dus meteen aan dat ik te objectief ben - ik kan jullie er niks mee bewijzen... Ik zou wel open-minded meewerken... maar eerst moet ik de zin er van doorgronden... - reply asljeblieft met serieuze motivaties om wel/niet te leren... - en nog voor duidelijkheid. Ik ga ervanuit dat het niet bestaat maar ik kan dat opzij zetten... - maar ik zeg nadrukkelijk weer het niet-bestaan OPZIJ zetten, niet vervangen door wel-bestaan - ik probeer jullie gewoon een kans te geven het wel-bestaan te bewijzen En erhen... ik heb de indruk dat je selectief leest om dergelijke uitspraken over tegenstrijdigheid te kunnen doen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() enige handige bronnen: - http://www.geocities.com/thekidojo - http://undergrounddragon.tripod.com/...round/id5.html
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar denk jij dus serieus dat al die mensen die, niet alleen op dit forum maar op de hele wereld, in ki geloven uit hun nek lullen?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hee!
Kan je iemand echt pijn doen/dood maken met zo'n KI blast? - Please note: - ik ga er de komende tijd vanuit dat het bestaat... op die manier is het makkelijker om het te ontdekken. - ergens wel een beetje tricky... als het fake is wordt het mogelijk lastig om me ervan te bevrijden maar goed.
||
Citaat:
|
![]() |
Phoenix, wat is dat toch allemaal voor een vijandigheid?
Als je zo graag wilt volhouden dat het niet bestaat en alles, open dan gewoon een topic: 'Ki, is het gelul of werkt het echt?' ![]() trouwens...het lukt mij toch om een Ki ball te maken... <suggestief taalgebruik>sure nu maak je natuurlijk weer zo'n opmerking van: 'bewijs dan snotneus' </suggestief taalgebruik> Ik vraag me af of iemand em zichbaar kan maken en niet of iemand et af wilt zeiken...that's all... ![]()
||
![]() |
Citaat:
er is geen wet van grote aantallen die zegt dat de meerderheid; of een grote groep meer gelijk heeft dan iemand anders; het gaat nog altijd om de kwaliteit van de onderbouwing en ik merk dat het niveau van beargumentering onder de skeptici hier over het algemeen een stuk hoger ligt dan die van de gelovigen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik probeer me een beetje door het zelfde als jullie te werken en dan zie ik wel hoe waar het is... alhoewel ik vermoed... - maar dat is nu dus ff irrelevant.
|
![]() |
Ik kende het hele Ki gedoen nog niet eigenlijk, maar als ik zo die "handleidingen" een beetje doorlees lijkt et me best interresant. Ik ga het ook eens proberen denk ik.
Maar zo`n bal zichtbaar maken lijkt me heel sterk. Als het echt energie is die zich verzameld kan je dit nooit zien. Energie is namelijk niet zichtbaar. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 18:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |