Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 17:49
rare kwast
rare kwast is offline
zo nummertje 61..
oud

wist eigenlijk niet of t de bedoeling was of er nu een nieuwe moest komen of dat de andere 61 weer open ging..

anders moet deze maar weer dicht ofzo.. maar nu kunnen we iig weer ff door
Oud 05-06-2006, 18:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2006 @ 18:49 :
maar nu kunnen we iig weer ff door
Stel je voor dat je je hart niet kunt luchten hé?

Ontopic:
Morgen weer school en ik heb er helemaal geen zin in. Dat zelfstudie (thuisstudie) bevalt me veel beter. Niet altijd dat gezeik van medestudenten die door de hoorcolleges heen praten en de problemen in de projectgroep. Maar goed, het moet nog even... Nog een paar weken college en dan is het einde alweer nabij.
Oud 05-06-2006, 18:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 05-06-2006 @ 19:23 :
Stel je voor dat je je hart niet kunt luchten hé?
ja da kan ik nie aan hoor
Oud 05-06-2006, 18:58
kroot
kroot is offline
@rare kwast en gothic: dank voor de tips. Ik zat ook al in die richting te denken.

Ik vind het echt niet leuk. Ik pas niet meer in mijn broeken. Ik ben veels te dik geworden. En dan bij die therapie maar zeuren dat ik moet eten. Lekker motiverend.
Oud 05-06-2006, 18:59
Nijn*
Nijn* is offline
Bah, veel te confronterend al deze shit. Ik wil die therapie eigenlijk helemaal niet meer gaan doen, ik doe het al die tijd al alleen en ik leef nog steeds, dus dan kan ik het zelf aan, toch?
Oud 05-06-2006, 20:07
Nijn*
Nijn* is offline
Kutkutkut. Ik kon het niet tegenhouden, ik kon het niet.. Maar ik verdien het toch..
Oud 05-06-2006, 20:12
rare kwast
rare kwast is offline
*knuffel @ nijn*
Oud 05-06-2006, 20:17
darkfairy
darkfairy is offline
afgevallen nog veel te weinig maarja
en weer een hele dag vol met ruzie
Oud 05-06-2006, 20:26
Roosje
Roosje is offline
Paardrijden lucht op. En ik heb mijn broek gerepareerd en de camping geboekt en ik heb zo'n ongelooflijke zin in de vakantie. Een miljoen weken aan Liefde.
Oud 05-06-2006, 20:35
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me heel erg stoned, ik kan overal om lachen en ik zit nu heel erg hyper Pinkpop te kijken en ik kom er net achter dat mijn gymspullen die ik morgen aan moet nog op school liggen en dat ik zin heb in vakantie en dat is het onwijs koud heb.

Oud 05-06-2006, 20:42
Yana
Yana is offline
Ik heb het hem verteld. Verdomme, ik heb het hem verteld.

Ik kon gewoon de schijn niet meer ophouden, ik wílde het ook niet meer. Maar verdomme, nu weet hij het. Nu moet het veranderen, ik heb het hem beloofd. Gisteren voelde ik me zo zwak, ik had zo weinig gegeten en hij was de hele dag bij me. Ik kon het niet meer verzwijgen toen hij maar bleef vragen waar ik zo over aan het piekeren was. Ik wilde dat hij het wist, maar God, wat baalde ik vandaag toen ik hoorde dat ik alleen thuis zou zijn met eten. Ik had niets kunnen eten, nog meer kunnen afvallen. In plaats daarvan at ik in zijn bijzijn, omdat hij me niet alleen thuis wilde laten. Niet nu.

Ik voel me zo verward. Het sprookje is uit. Ik mag niet meer afvallen. Hij vertelde me hoe mooi ik ben, hoe knap, hoe slank en precies goed.. en dat ik zelfs precies goed zou zijn met wat kilootjes erbij. Hij huilde toen ik hem vertelde hoe lang het allemaal al bezig was, hij huilde omdat hij al die tijd niets door heeft gehad. Wat haat ik mezelf erom dat ik het verteld heb. vuile aandachttrekker

Hij was trots op mij vandaag. Ik voel me alleen maar zo moe, zo verward, zo verdrietig. Het is over. Ik moet afscheid nemen van een goede vriendin. Verstandelijk weet ik dat het beter is, maar gevoelsmatig voelt het alsof ik er nog lang niet klaar voor ben.

Ik wil hem vertrouwen, ik heb hem beloofd alles te zullen vertellen. Samen kunnen we dit overwinnen, dat heeft hij me gezegd. Het enige dat ik moet doen, is hem mijn vertrouwen schenken. Zijn hulp aannemen. God, ik ben zo bang.
Oud 05-06-2006, 20:45
rare kwast
rare kwast is offline
knuffel yana..
Oud 05-06-2006, 21:10
Saarah
Saarah is offline
Als je verdrietig bent, kijk dan eens terug in je hart. Je zult zien dat je huilt om wat je eens vreugde schonk.
Oud 05-06-2006, 22:12
Verwijderd
kleine frustraties

gisternacht 04:40 6 prikmuggen geslacht (en toen ik wakkerwerd, en ik mn ogen opendeed zat er een op mn neus)
en nu mag ik geen prikmuggen meer vermoorden. omdat 'het hele huis dan wakkerword', en óók omdat die stomme but van een moeder vind dat elk beestje niet voor niks leeft en dat je alles levend en lief moet houden.

aaaah, hoe moet ik nu slapen dan morgen stage hoor!

dáárom heb ik een hekel aan álle soorten ouders allemaal iets belachelijks in zich
*verscheurt het happy-family plaatje*

en ik mis mijn lieverd zooooo mijn begripvolle lieve engel
Oud 05-06-2006, 22:14
Verwijderd
Hmm lekker gewerkt, 't was druk maar dan ben ik op m'n best dus dat was niet zo erg.
Nu lekker slapen <3
Ik voel me goed
Oud 05-06-2006, 22:15
Verwijderd
...
Oud 05-06-2006, 22:45
Redhair
Redhair is offline
@Yana, hoewel het nu verschrikkelijk voelt, is het goed dat je het verteld hebt. Hopelijk zal je dat later inzien.

Ik ben maar eens begonnen met de speeksel test. Uur voor ik begon nam ik nog een lijntje. Fucking idioot ben ik. Morgen ruim drie uur treinen om die test af te leveren.

Ik voel me weer rot. Word er zo gek van. Ik heb er weer eens geen zin meer in. De toekomst maakt me bang. Leven maakt me bang. Was ik maar niet geboren. Ik bezorg te veel ellende. Ik zie te veel ellende.
Oud 05-06-2006, 22:48
kroot
kroot is offline
Ik heb net Ronja de Roversdochter gekeken
Oud 06-06-2006, 01:32
rare kwast
rare kwast is offline
zit je dan om half 3 en niemand die even luistert naar het verhaal dat de tranen vertellen..
Oud 06-06-2006, 06:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb geen zin in sportdag. Ik ga me nu druk maken om van die kleinde kutdingen. Ik heb mijn spullen op school laten liggen dus moet ik me daar omkleden en ik weet niet of dat kan. Nou, lekker boeiend? Ga ik me daar druk over maken .

Nu moet ik weg.
Oud 06-06-2006, 07:07
Verwijderd
Hooikoorts is niet leuk...of ben ik gewoon verkouden? Normaal werken de medicijnen wel redelijk, maar op dit moment is het echt bagger...ik denk dus eigenlijk dat ik gewoon verkouden/grieperig ben... Gelukkig heb ik het niet al te druk de komende dagen, maar ook weer niet heel erg rustig helaas. Zometeen ff wat voor school doen, dan nog even slapen en dan naar school. Hopelijk kan het kort vandaag, dan kan ik daarna weer naar huis om weer uit te rusten. Ik voel me niet echt jong door al dat moeie gedoe, maar het is niet anders en ik zal er toch mee moeten leven, dus doe ik dat maar.
Oud 06-06-2006, 07:30
marrel
marrel is offline
Het brengt me zo veel meer ellende dan dat het oplevert, dus ik ga stoppen, doe het wel alleen. doei ofzo
Oud 06-06-2006, 08:20
kroot
kroot is offline
goeiemorgen
blleeeeeee
Oud 06-06-2006, 09:10
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh, wat een weekend. Kamp was superleuk, ik had een heel leuk groepje kinderen en eigenlijk is er niets écht fout gegaan. Wel ben ik nog supermoe, want de tweede nacht heb ik amper geslapen...
Nu moet ik meteen weer omschakelen en weer hard verder voor mijn scriptie, maar mijn hoofd staat er eigenlijk nog niet naar.
Oud 06-06-2006, 10:54
Ruby
Ruby is offline
jeetje.. ik zou willen dat het allemaal wat gemakkelijker en sneller ging =/ ik voel me zo klein
Oud 06-06-2006, 11:00
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Hoeveel ellende ik ook heb gehad op deze school, stress en jankmomenten, toch ben ik bang dat ik het vreselijk ga missen. Maar goed, gewoon maar weer afsluiten en opnieuw beginnen. Het is beter zo, voor mij, voor iedereen. Ik red me wel. Ja, ik red me wel

Zaterdag Guus Meeuwis
Oud 06-06-2006, 11:15
Meissiej
Meissiej is offline
*Geeft roostermakers een schop*

Daar zit ik dan, tussen uur....veel te veel te doen/regelen...hoofd vol gedachten&twijfels.
*vraagt zich af welke studie ze wél zal gaan doen& aankan.. * Waarom is het leven zo ingewikkeld of maak ik het ingewikkeld?
De tijd gaat veel te snel, houd het amper/niet bij. Ik geloof dat ik toe ben aan rust, écht rust, in mezelf. Geen onzekerheden over toekomst etc. Geen onmogelijke vragen en verlangens maar gewoon kunnen zijn, zonder moeilijkheden.
Oud 06-06-2006, 11:46
Ruby
Ruby is offline
jezus, op dit soort momenten mis ik hem zo vreselijk erg en dat maakt dit alles nog zoveel erger.. Ik durf zijn ouders niet te bellen, ookal weet ik dat ik altijd bij hen terecht zou kunnen.. Maar het is voor hun ook al te veel..
Oud 06-06-2006, 12:09
Nona
Nona is offline
Hij wil kinderen met me.
Alleen daar zullen we even mee moeten wachten.
Oud 06-06-2006, 12:23
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb al mijn verplichte vakken op school gewoon gehaald Nooit verwacht

En nu moet ik dat hele muzische thema nog doen en ik heb zooo'n zin om op vakantie te gaan met mijn vriend... *baalt stiekem toch een beetje*
Oud 06-06-2006, 12:58
niña
niña is offline
Ik mis 'm wel een beetje, maar meer omdat ik een male buddy mis. Dat praat soms gewoon lekkerder dan met vrouwen. En ik krijg nog wel buikpijn als ik hem of haar zie, maar daarom negeer en ontwijk ik ze gewoon heel goed.

Verder heb ik genoeg afleiding, ik moet mijn studiepunten halen anders kan ik volgend jaar niet naar Zuid Afrika. Nog zo'n zeven opdrachten in anderhalve week, ai ai
Oud 06-06-2006, 13:19
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het weekend was zo leuk en hij was zo vreselijk lief. En toen moest ik terug naar huis..nog een uur gerekt, maar toen moest ik echt. En nu aan de studie. Ik moet gewoon beginnen met schrijven, maar ik zie er zo tegen op. En die docent mailt niet terug en m'n begeleider ook niet. Lekkere begeleiding Zeg dan van tevoren dat als je die en die richting op gaat je me niet meer kunt begeleiden, i.p.v. nadat ik mijn onderzoeksvoorstel al af heb en die scriptie binnen een maand af moet hebben

Oké, wel een mail dus...hij wil geloof ik echt van me af. Nu moet ik contact op gaan nemen met mijn 2e begeleider, een man die zo chaotisch is dat ik hem amper serieus kan nemen, omdat mijn 1e begeleider de komende tijd weinig tijd heeft. Ja, hallo, eerst was je nog zo enthousiast en nu wil je het liefst zo snel mogelijk van me af..zo komt het wel over in elk geval.

Waarom heb ik mezelf opgezadeld met dit onderwerp en waarom bij hem/hen als begeleiders, echt, erger kan niet.

Laatst gewijzigd op 06-06-2006 om 13:50.
Oud 06-06-2006, 14:04
Mandoline
Mandoline is offline
Het kriebelt. Ja, alles eigenlijk. Het gaat wel goed enzo.

Ik zit hier dan wel binnen bezig te zijn, maar buiten is het mooi weer en in mijn hoofd is het ook mooi weer.
Oud 06-06-2006, 14:44
Verwijderd
Citaat:
BeertjeColargol schreef op 06-06-2006 @ 12:00 :
Hoeveel ellende ik ook heb gehad op deze school, stress en jankmomenten, toch ben ik bang dat ik het vreselijk ga missen. Maar goed, gewoon maar weer afsluiten en opnieuw beginnen. Het is beter zo, voor mij, voor iedereen. Ik red me wel. Ja, ik red me wel

Zaterdag Guus Meeuwis
Ik ook, ik ook
Oud 06-06-2006, 15:16
Yana
Yana is offline
Dankjewel, allemaal.

Vandaag was de eerste dag na ons gesprek dat hij er niet bij was. Ik had hem beloofd te ontbijten, en te eten wanneer ik honger had. Ik deed het. En ik at wanneer ik honger had. En wéér toen ik honger had. En toen kreeg ik weer honger, en lukte het niet meer. Is het normaal, zoveel honger?

Nu hij het weet, lijkt het eerder moeilijker dan makkelijker om normaal te eten. Alsof ik haast faal als ik nu een dag wat "minder streng" zou eten. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik het erger heb gemaakt door het te vertellen?

Ik weet niet wat er met me is. Misschien is het wel echt gewoon allemaal aandachttrekkerij. Ik wil nu heel graag terug naar mijn maskertje. Maar het kan niet meer. Nooit meer. En als ik hem niet ook nog kwijt wil raken, moet ik hem vertrouwen. Ik weet dat het moet.

"Yesterday I dared to struggle. Today I dare to win."
Oud 06-06-2006, 16:24
darkfairy
darkfairy is offline
moe
Oud 06-06-2006, 16:31
Verwijderd
ehhhh eigenlijk heb ik niets te vertellen..

Nja, ik voel me wel goed. Maar wil hem wel weer 'ns zien eigenlijk.
Oud 06-06-2006, 16:37
rare kwast
rare kwast is offline
pff heavy gesprek met psycholoog
en mn medicijnen gaan omhoog..
Oud 06-06-2006, 16:46
Verwijderd
Als ik er niet te veel over nadenk, gaat alles best goed. Ik kan goed opschieten met anderen, het leren gaat prima, de vakantie komt eraan... maar ik wil mezelf kapot maken. Helemaal, helemaal kapot. En dat daarna alles beter wordt. Dat eigenlijk nog het liefste.
Oud 06-06-2006, 17:07
prof_lorbert
prof_lorbert is offline
aaargh verdomde toetsweken ook!
bijna vakantie en dan toch nog ff toetsen alsof we niet genoeg aan ons hoofd hebben!
En verdorie blijkt toch dat ik heel veel in moet halen omdat ik vanalles mis omdat ik verdorie aantal maanden niet naar school ben gegaan gvd hadden ze ook wel eerder mogen zeggen! mag ik nog meer gaan doen!
een leuk vooruitzicht....
Oud 06-06-2006, 17:23
moon
moon is offline
Vrijdag gaat mijn moeder met me mee naar de dokter. Dan gaan we informeren naar de mogelijheid mijn littekens weg te laten halen. Het wordt waarschijnlijk niet vergoed en kost heel veel. We moeten nog even een idee krijgen van de exacte prijs maar als het niet te erg is, krijg ik het als cadeau voor mijn examen. (als ik nu maar slaag)
Oud 06-06-2006, 17:35
darkfairy
darkfairy is offline
ik word er niet goed van
Oud 06-06-2006, 18:21
Ruudje
Ruudje is offline
omg
ik heb een auto van de zaak
Oud 06-06-2006, 18:22
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-06-2006 @ 19:21 :
omg
ik heb een auto van de zaak
Gaaf!!!
Oud 06-06-2006, 18:23
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2006 @ 19:22 :
Gaaf!!!
jah hè
ik zal 'em donderdag wel even laten zien
je mag trouwens ook hier eten als je wilt!
Oud 06-06-2006, 18:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 06-06-2006 @ 19:23 :
jah hè
ik zal 'em donderdag wel even laten zien
je mag trouwens ook hier eten als je wilt!
Als je me je adres geeft misschien.
Oud 06-06-2006, 18:27
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 06-06-2006 @ 19:25 :
Als je me je adres geeft misschien.
ow? hoe wou je dan überhaupt al hier komen?
Oud 06-06-2006, 18:38
laura
laura is offline
Waaarom val ik op veel te oude jongens die mij toch niet zien staan, he he he!
Oud 06-06-2006, 19:20
Roosje
Roosje is offline
Kikker en het Kokende water.

En de vriend van mijn zus is een lul maar wel een lieve want hij is nu buiten met haar aan het tafeltennissen terwijl hij vandaag zei dat hij de hele week niet kon komen maar hij moet lief zijn tegen haar. Móét, ja.
Oud 06-06-2006, 19:44
Nijn*
Nijn* is offline
Juist, of ik het nog vaak deed/aan dacht? Ikke? Dat is toch helemaal niets voor mij?(..) Dat het toevallig gisteren nog is gebeurd, ja ach lekker boeiend.. Ja, zo gaat het echt goed, zo ga ik echt wat bereiken jongens.

Maar ik zei het wel tegen haar. Die ene zin kwam al nauwelijks mijn mond uit: 'Ik denk dat het wel belangrijk voor me is om ook te bespreken..dingen ..eh ja over..ehh vroeger...ehn enzo..begrijp je...omdat eh,, enzo?' Als ik er al niet uit kan krijgen dat ik het erover wil hebben, hoe kan ik dan ooit in hemelsnaam het hele verhaal eruit krijgen? Hoe kan ik dan ooit vertellen wat er is gebeurd, wat ik al die jaren al verzwijg? Hoe kan ik dat, als ik al zit te trillen als ik dit zeg.. Hoe kan ik het ooit vertellen als het allemaal zo veilig achter slot en grendel zit?

Probeer hem te bereiken maar het lijkt alsof iemand hier hard bezig is mij te ontwijken..

Regels voor berichten