Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 09:04
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Ik had hier al een topic over,maar daar werd een beetjuh onzin in gepraat en werd daarom gesloten.
dus willen jullie je nu a.u.b bij het onderwerp houden.

doedels lynn
Oud 28-06-2002, 09:08
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
als je:

- alleen maar zwarte kleding draagt
- bloed onder je ogen tekent
- veel zwarte make-up heb
- altijd negatief uit over de wereld
- depresief bent (of doet alsof!)
- jezelf snijd
- 666 laat tatoeren
Oud 28-06-2002, 09:08
punkyfish
punkyfish is offline
ik denk dat er nu weer onzin komt en dat hij dus weer wordt gesloten, maarja. in dat andere topic stonden ook serieuze antwoorden waar je wel iets aan hebt, dus ik geloof dat het eigenlijk wel klaar is, of niet? gothic.pagina.nl
Oud 28-06-2002, 09:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als je de kleding draagt, de muziek luistert en de ideeën/lifestyle hebt.. Ik denk dat er veel goths rondlopen die zich niet kunnen vinden in de ideeën en manier van leven, maar alleen de kleding mooi vinden.. Dan vind ik eigenlijk dat je jezelf niet gothic moet noemen..
Oud 28-06-2002, 09:13
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ja, ik denk ook niet dat je hier echt zinnige antwoorden op kan krijgen... Iemand is een gothic of niet. Ik kan wel zeggen dat ik mensen met zwarte klere gothics vind(wat niet zo is) maar wat schiet jij daarmee op. zou maar gewoon naar die gothic pagina gaan
Oud 28-06-2002, 09:34
Gwen.
Gwen. is offline
Uiteindelijk zal de hokjesgeest toch zegevieren. Het is daarom raadzaam binnen jouw hokje zo origineel mogelijk te zijn. Wees een regenbooggoth of een Placebogoth. Ik beschouw iemand als gothic wanneer hij eruit ziet als een (dat kan op veel manieren namelijk middels make-up of haardracht of kleding) en bijan alleen gothicmuziek luistert.
Oud 28-06-2002, 09:45
Verwijderd
waarom denk je dat die topic offtopic is gegaan?
omdat deze discussies al 1000x zijn gevoerd
Oud 28-06-2002, 10:04
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
*giechel* dan maar nog een keer
Gothic is voor iedereen iets anders, bij de een is het alleen de kleding en de muziek en bij de andere is het gewoon alles blij elkaar, een levenstijl.....
Waarom zou je niet gothic kunnen zijn als je je gewoon kleed maar wel naar cybergothic feesten gaat en ook de muziek luistert?
Hm ik vind dit een beetje een onzinnige discussie...
Oud 28-06-2002, 10:08
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
http://www.gothicinfo.net/index.php?page=wat1
Oud 28-06-2002, 10:24
Luca
Luca is offline
Zie Diana's~Acolyte 's repley.
Oud 28-06-2002, 10:30
Verwijderd
er zijn geen 2 gothics precies hetzelfde....
Oud 28-06-2002, 11:19
PardonMe
PardonMe is offline
als mensen je niet kennen enzo en je draagt toevallig allemaal zwarte kleding dan zullen veel mensen je waarschijnlijk al als gothic bestempelen..
Wat je allemaal moet hebben/zijn om je echt gothic te mogen noemen weet ik niet.. maar waarschijnlijk zul je je dan moeten verdiepen in de levensstijl van gothics en ideeën en niet alleen de juiste kleding en de juiste looks moeten hebben.. dat is slechts een bijkomstigheid lijkt mij..
Oud 28-06-2002, 15:05
purplerose
purplerose is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
als je:

- alleen maar zwarte kleding draagt
- bloed onder je ogen tekent
- veel zwarte make-up heb
- altijd negatief uit over de wereld
- depresief bent (of doet alsof!)
- jezelf snijd
- 666 laat tatoeren
Ahum 1. je hoeft niet derpi te zijn als je gothic ben, gothic's kunnen ook lachen bijv.
2. als je jezelf snijd ben je geen gothic maar vooral euhj depressief of je kikt gewoon op pijn maar das weer een heel ander verhaal.....
Ik vind iemand gothic als je in van die gewaden loopt of bijna alleen in zwart loopt maar vooral ook naar gothic muziek luisterd
en oja dus niet als je een keer zon band met spikes om heb
Oud 28-06-2002, 15:26
Verwijderd
Citaat:
purplerose schreef:
Ahum 1. je hoeft niet derpi te zijn als je gothic ben, gothic's kunnen ook lachen bijv.
Ja, maar dan ben je een fettuh wannabie, want een echte gothic is altijd depressief, en als je depressief bent kun je niet lachen.

Citaat:
2. als je jezelf snijd ben je geen gothic maar vooral euhj depressief of je kikt gewoon op pijn maar das weer een heel ander verhaal.....
Tuurlijk wel, want als je gothic bent, bén je gewoon depressief en dús snij je jezelf, dat kan gewoon niet anders. Op pijn kicken kan ook, maar dan moet je het wel doen omdat je het écht lekker vindt, niet omdat je erbij wilt horen. Dan moet je ook je eigen bloed drinken als niemand het ziet.
Oud 28-06-2002, 16:30
S
S is offline
Dit:

Oud 28-06-2002, 17:08
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
ik denk dat er nu weer onzin komt en dat hij dus weer wordt gesloten, maarja. in dat andere topic stonden ook serieuze antwoorden waar je wel iets aan hebt, dus ik geloof dat het eigenlijk wel klaar is, of niet? gothic.pagina.nl
gôh jij kan de toekomst voorspellen...

wicked, dit topic krijgt ook een slotje. Om de redenen die punkyfish net naar voren heeft gebracht...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten