Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zeggen behoorlijk goede kwaliteit, op dit akkefietje na. ![]() Zolang de afstand van IRSA-punt naar router maar binnen de voorwaarden (minder dan 8 meter dacht ik) blijft, zit je qua helpdeskondersteuning helemaal goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Provider TweakDSL over het Tiscali netwerk?
Tiscali: 6mbit/1mbit 9,95 per maand voor het eerste jaar. Bbned: 10mbit/1mbit voor 19,95 per maand voor het eerste jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik werk bij Tele2 dus veel ervaring, vooral met de vele 'oudere' Versatel producten. Neem Tele2 NIET als je graag een betrouwbare i-net verbinding wilt of fatsoenlijk wilt bellen. Het is zuuuulke crap wat wij hebben. Meerdere malen crashes in de computersystemen van de TD, slechte klachten afhandeling en een contract van 2 jaar. Er word wel geadviseerd om eerst te testen voordat je KPN opzegt maar signaleer je de problemen niet op tijd of helemaal niet dan zit je met de gebakkn peren. Afrader. ![]()
||
Citaat:
![]() Zie dit draadje in de support-nieuwsgroep: http://groups.google.com/group/demon...7346a099fd907d
Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 19:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|