Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2006, 15:08
Verwijderd
De nieuwe beta van Internet Explorer, nummer 7 is uit. IE7 moet de strijd aan gaan met de populaire browser FireFox. Ik heb zelf net IE7 gedownload (kan vanaf de Microsoft website) en uitgeprobeerd, en ik moet zeggen, er zijn enkele pluspunten, maar naar mijn mening is FireFox nog steeds overzichtelijker en gebruiksvriendelijker. Ik wil graag zo min mogelijk in mijn scherm hebben (FireFox is helemaal aangepast, heb alleen nog maar de URLbalk, Home, nieuw tabblad, Refresh en terug/verder in mn beeld staan) en IE7 kun je nauwelijks aanpassen. Dit viel mij wel wat tegen. Zijn er nog meer mensen die hun mening kunnen/willen geven over IE7?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2006, 15:38
J-roenn
J-roenn is offline
ik blijf bij opera, of microsoft moet me geld gaan bieden ie7 te gebruiken.....

en ik verwacht dus dat dit de meest breezer achtige browser ooit gaat worden, alla msn stijl met allemaal smilies en bewegende shit en dat je hem kan uitbreiden met extra lettertypen enzow voor weer wat geld....

nee ik blijf bij opera.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 23-05-2006 @ 16:38 :
ik blijf bij opera, of microsoft moet me geld gaan bieden ie7 te gebruiken.....

en ik verwacht dus dat dit de meest breezer achtige browser ooit gaat worden, alla msn stijl met allemaal smilies en bewegende shit en dat je hem kan uitbreiden met extra lettertypen enzow voor weer wat geld....

nee ik blijf bij opera.
Extra lettertypen [V] Check!
MSN-pluginding [V] Check!
Bewegende shit [X] Nope, gelukkig niet.

Mja, ik blijf ook bij FireFox, heb ze nu alletwee maar gebruik alleen FireFox
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 17:22
freyk
freyk is offline
Het is jammer dat [centraal]webbrowsing topic niet meer te vinden is, want daar had ik nog wel een leuke review gepost.

De nieuwe i.e is een een leuk speeltje, maar ->
Citaat:
Zao schreef op 23-05-2006 @ 16:44 :
Mja, ik blijf ook bij FireFox, heb ze nu alletwee maar gebruik alleen FireFox
Oud 23-05-2006, 18:42
Koning
Koning is offline
Het is toch niet voor niets nog beta? En ik zie geen problemen met FF dus nee het komt er bij mij niet op.
Oud 23-05-2006, 18:57
namnatulco
namnatulco is offline
hm ik gebruikte so far overal IE behalve op wat sites die niet werken met FF. Ik hou et daar maar bij
Oud 23-05-2006, 23:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
namnatulco schreef op 23-05-2006 @ 19:57 :
hm ik gebruikte so far overal IE behalve op wat sites die niet werken met FF. Ik hou et daar maar bij
En voor de sites die niet werken met Firefox gebruik je Firefox zeker?
Oud 24-05-2006, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 24-05-2006 @ 00:03 :

Ik ben eigenlijk behoorlijk tevreden met FX (niet ff, zo wordt het niet afgekort!) en dat blijf ik ook lekker gebruiken. Er zijn wel sites die niet (goed) werken met firefox of opera, daarvoor gebruik ik de huidige stable versie van IE. Wellicht ga ik daarvoor de nieuwe versie gebruiken als die uit de beta is, maar dan wil ik eerst alle changes weten en kijken of de blingmeuk uitgezet kan worden. Browser moet iig veiliger zijn dan de vorige, of ik blijf gewoon bij de huidige.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 23:15
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 24-05-2006 @ 00:03 :
hm ik gebruikte so far overal *geen* IE behalve op wat sites die niet werken met FF. Ik hou et daar maar bij

lol xD

maar ik kan em niet meer editen
[qoute]
Je kunt berichten niet meer wijzigen 1440 minuten nadat je hebt gepost. Deze limiet is overschreden, dus zul je contact op moeten nemen met een beheerder (of lokale forumbaas) om belangrijke wijzigingen in je bericht te maken.
[/quote]
Reageren

Regels voor berichten