Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Animal Crossing: Wild World of Tetris DS gaan. Ze kunnen beide met wifi online en zijn beide leuk. Eigenlijk zijn 't allebei must-haves voor de DS spelende chick ![]() Ze worden niet snel eentonig, ook al zit er geen uitgebreid verhaal oid in. Je kan ze niet echt uitspelen; hoogstens bepaalde criteria behalen. Maar ze hebben allebei gewoon een goede gameplay wat 'tig maal verlengd word vanwege de online mogelijkheden. Trauma Center is ook tof; alleen daar mis je een wi-fi mogelijkheid waardoor de levensduur afneemt. Super Mario 64 DS zou ik never nooit doen; wacht dan alsjeblieft op super mario brothers DS ![]() De andere twee ken ik niet echt. |
![]() |
||
Citaat:
Phoenix Wright: Niet echt voor herhaling vatbaar. Wel een leuke verhaallijn met redelijk vernieuwende gameplay. Tetris DS: Heb je al 2382308234 keer gespeeld natuurlijk. Maar de nieuwe modes zorgen ervoor dat deze Tetris ook weer tot in het oneindige gespeeld kan worden. Trauma Center: Beetje hetzelfde geval als Phoenix Wright. Persoonlijk zou ik gaan voor Tetris DS.
||
Citaat:
![]() Tetris lijkt me super leuk.. maar gaat dat niet onwijs vervelen op gegeven moment? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
zet het geld apart en wacht!!
Overtuiging op basis van: http://ds-x2.customer.attikh.net/ima...s_DS_FINAL.pdf En stel dat je toch nu een game wilt, koop dan niet - Harry Poter en de Vuurbeker - Super Mario 64 DS Die zijn je geld echt niet waard(zeker als je bekijkt dat het leukste van super mario 64, de minigames, ook in de nieuwe mario voor de ds zitten) - Trauma Center - Phoenix Wright Dit zijn games die wat korter maar intensiever zijn. - Animal Crossing: Wild World - Tetris DS Met deze kun je echt een eeuwigheid mee door, maar minder intensief gamen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hij komt in de VS op 15 mei uit; in EU komt die pas 30 juni, volgens dsworld.nl Daar staat trouwens ook een 6 minuten ingame filmpje: http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=2282 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kwou heel erg graag Phoenix Wright hebben.. En trauma center.. Maar als die niet zo lang duren.. en binenn paar weken heb uitgespeeld.. vind k er nix aan ![]()
||
Citaat:
Rating Description 9.0 Presentation The only letdown is that the extras are recycled mini-games from Super Mario 64 DS. Outside of that, this game is ridiculously well designed. 9.0 Graphics Really slick hybrid 2D/3D engine enables level designers to pull off some awesome effects and gameplay elements, stuff that just weren't possible back in the 2D days. 9.0 Sound Classic Mario soundtrack with the enhancement of Mario vocals to begin and cap off each level. 10 Gameplay Absolutely brilliant platforming action that takes what Nintendo's built an empire on, and adding so much more to it. It's not a tremendous challenge, but the game is fun as hell from start to end. 9.0 Lasting Appeal If you just want to blow through the game from first castle to final battle, it's over in just a few hours. But there's so much more, including hidden levels and single cart multiplayer challenges. 9.5 Incredible OVERALL (out of 10 / not an average) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Beetje ubervaag dat ze spellen in de EU later releasen terwijl ze technisch gewoon hetzelfde zijn en ook gewoon werken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De enige reden dat ik wacht is dat ik em samen met de lite ga halen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Iedereen die trouwens een nog goedkopere weet, laat het effe weten ![]() |
![]() |
|
of www.cd-wow.nl
kan via rabo direct betalen meen ik. i.i.g. de nieuwe super mario is al te bestellen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ergste is nog dat ik er net achter kwam dat mijn bestelling in de soep is gelopen en dat ik nog wel even kan wachten totdat die aankomt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar damm, wat een spel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? [2] Menahem | 500 | 19-10-2007 10:22 | |
Games |
Welke DS games heb jij? Crimson | 92 | 17-03-2007 19:00 | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Games |
welke game moet ik nog hebben (DS) ? MightyMarcel | 18 | 09-04-2006 13:32 | |
Games |
Sony PSP vs. Nintendo DS MadEye | 189 | 16-02-2005 18:37 | |
Games |
Gizmondo v.s Nintendo DS v.s Sony PSP ?? freakinaround | 45 | 07-11-2004 11:36 |