Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 19:39
iamre18
iamre18 is offline
Vanaf afgelopen donderdag heb ik last van een raar gevoel in mijn hoofd. Als of er een soort band om mijn hersens zit gedrukt. Een soort "druk" zeg maar. Doet niet echt pijn. 't straalt een klein beetje door naar mijn neus... Kan dit te maken hebben met stress, te druk bezig zijn geweest???. Of door te weinig eten????....(laatste tijd behoorlijk druk bezig geweest, veel gepiekerd, weinig gegeten...)....

Liefs,
Mariamne
Oud 29-06-2002, 20:04
ratsja
ratsja is offline
wow
ik wist dit niet van je......

je bent veels te druk geweest...

dit neigt naar depressiviteit .....

"een soort band om je hoofd"
die druk geeft....

tijd voor rust
Oud 29-06-2002, 20:05
Verwijderd
hoge bloeddruk misschien?

ik heb ook een keer gehad dat het net voelde alsof de druk in m'n hoofd te hoog was......maar ik werd er een beetje panisch van...

Volgens mij kan het best komen door weinig slaap, stress, het druk hebben, etc.
Maarjah, verder weet ik t ook niet
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 20:06
Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
Dat kan met van alles te maken hebben...
Als het al een week pijn doet, zou ik toch eens naar de dokter gaan, maar pas op met wat ze zeggen: als ze zeggen stress, kan het goed zijn dat ze het gewoon niet weten.
Als het van de stress zou zijn, zou je dat zelf ook wel kunnen raden - denk ik. Zoek eerst eens of je redenen hebt om gestresseerd te zijn. En zo niet, ga eens naar een dokter die meer met alternatieve geneeskunde werkt. Ik heb daar een goeie ervaring mee gehad. Meer dan 3 weken hoofdpijn... stress zeiden de dokters, zelfs na een ct-scan.
De manuele therapeut heeft me iets heel anders verteld, na twee behandelingen van 5 minuten, had ik niets van last meer, en dat zonder pijnstillers!!

Beterschap!
Oud 29-06-2002, 20:07
ratsja
ratsja is offline
ja
te veel dingetjes aan dr hoofd.....
Oud 30-06-2002, 07:44
iamre18
iamre18 is offline
Bedankt allemaal, het is nu gelukkig weer wat afgezakt, hopen dat het ook zo blijft...het komt misschien idd van de stress...ik moet het maares wat rustiger aan doen...

offtopic: Dennis>>sorry>>ik had het er nog niet met je over gehad>>vnavond spreek 'k je?(K)

Liefs,
Mariamne
Oud 30-06-2002, 11:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
kan echt heel erg veel zijn, Als het over een paar dagen nog niet over is zou ik ermee verder gaan.
Oud 30-06-2002, 14:58
Markiex
Markiex is offline
stress? --> spanningshoofdpijn?
Oud 30-06-2002, 18:03
Sommetje
Sommetje is offline
Ehm, ik zou het niet weten. Als het niet vanzelf overgaat, kun je overwegen om naar de huisarts met je probleem te gaan.
Oud 01-07-2002, 15:30
iamre18
iamre18 is offline
Ja, nou naar de huisarts gaan doek nie zo snel, heb ik altijd zo'n hekel aan...ik wil niet om elke klein wissewasje er heen. Maar alst lang stand houd dan doek dat wel. Het is nu in iedergeval nog niet weg. Soms zet het zo ineens weer op...ik word nog wel eens zwartvoor mijn ogen ...gister een ontspannen dagje pretpark gehad en toen had ik er helemaal geen last van>>>'t zal de stress/drukte idd wel zijn....spanningsdruk....of idd een te hoge bloeddruk>>>ik gaat zo wel evn naar opaatje, die heeft zo'n handige bloeddrukmeter ......bedankt voor jullie reacties

xxxx

Regels voor berichten