Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2006, 12:26
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
ik heb al anderhalf jaar een vriend en tot voor kort dacht ik dat alles goed zat. Alleen dronk hij als we uitgingen wel veel. Dus ook vrijdag. Hij had me thuis gebracht en toen wou hij niet weg gaan hoewel ik zei dat hij dat moest doen. Toen mijn vader mij bijviel flipte hij helemaal. Hij schold mn vader uit en zei ech vreselijke dingen. Ik was ook bang dat hij mij of mn vader iets aan zou doen. En nu ben ik heel erg bang dat dit vaker zal gebeuren als we bijvoorbeeld ruzie krijgen en ik twijfel nu heel erg aan de relatie. t zou allemaal minder erg zijn als we geen vakantie hadden gepland. Dus nu weet ik nie of ik wel of niet met hem op vakantie moet gaan. Mn moeder zegt dat ik hem moet dumpen, maar ik hoor graag een objectievere mening van julie.
thnx alvast...
Oud 04-06-2006, 12:29
Methuselah
Methuselah is offline
Vertrouwen is imho één van de basis-elementen in 'n relatie. Als dat er niet meer is, tja...
Oud 04-06-2006, 12:30
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
dat vertrouwen heeft nu wel veel schade opgelopen... k denk niet dat t weg is eigenlijk....
Oud 04-06-2006, 12:31
Methuselah
Methuselah is offline
Dat kan alleen jij uitmaken.

Hoe oud is je vriend, en heeft hij ooit nog al agressief gedaan toen hij gedronken had?
Oud 04-06-2006, 12:33
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
hij is 18 en hij is nooit eerder agressief geweest, daarom ben ik ook zo geschrokken. Ik wist gewoon niet dat dat bij hem erin zat. Ik snap er echt niks van gewoon,
Oud 04-06-2006, 12:33
whertus
whertus is offline
Dat vriendje van jou is wel royaal verkeerd bezig naar mijn mening. Drank maakt meer kapot dan je lief is en dat heeft hij denk ik niet door. Ga eens met je vriend praten wanneer hij nuchter is en vertel hem dat dit niet kan. Ik weet niet of het verstandig is om met hem op vakantie te gaan als je niet zeker bent van je zaak. Probeer eens met elkaar te praten eerst nogmaals en wie weet komen jullie er wel uit.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 12:35
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
ik heb al met hem gepraat en hij zei dat hij heel veel spijt had en dat hij het ook niet snapte, maar als het een keer gebeurd, gebeurt t misschien nog eens. Ik bedoel iedere vent die een keer agressief is geweest zegt dat ie t nooit meer zal doen, maar toch doet ie t weer. We hebb iig afgesproken om allebij niet meer te drinken. idd drank maakt meer kapot dan je lief is....
Oud 04-06-2006, 12:37
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
whertus schreef op 04-06-2006 @ 13:33 :
Dat vriendje van jou is wel royaal verkeerd bezig naar mijn mening. Drank maakt meer kapot dan je lief is en dat heeft hij denk ik niet door. Ga eens met je vriend praten wanneer hij nuchter is en vertel hem dat dit niet kan. Ik weet niet of het verstandig is om met hem op vakantie te gaan als je niet zeker bent van je zaak. Probeer eens met elkaar te praten eerst nogmaals en wie weet komen jullie er wel uit.
eens praat is met em
( wie weet was ie zo kapot dat hij het neit meer weet dat hij je pa heeft uitgescholden ) Maar begrijpelijk dat je geschrokken bent hoor
Oud 04-06-2006, 12:50
Verwijderd
Het kan gewoon een ongelukkige reactie op de alcohol zijn waar-ie nu verder nooit meer last van heeft. Maar als ik hem was dan zou ik nu toch wel een stuk minder gaan drinken Heb je dáár al met hem over gepraat, over zijn alcoholgebruik bij 't uitgaan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 12:57
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
hebben we gedaan, hij is er zelf zeker niet blij mee en hij heeft mij vaker belooft niet veel te drinken, maar iedere keer doet hij t toch weer. nu hebben we afgesproken om allebei met uitgaan en sowieso niet meer te drinken, maar ja of hij zich er deze keer aan houdt....
Oud 04-06-2006, 13:02
Smokin'
Smokin' is offline
De meeste mensen hebben geen idee van de precieze werking van alcohol en het is ook heel moeilijk te bepalen wat dat met iemand doet. In dit geval vind ik het gewoon een stomme rationalisatie van zijn compleet belachelijke actie. je pa had hem op zijn bek moeten slaan. En hard.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 13:12
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
moet op zon moment niet een persoon zich volwassen gedragen?
Oud 04-06-2006, 14:26
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
DarkEyes88 schreef op 04-06-2006 @ 14:12 :
Inderdaad, mensen die te veel alcohol op hebben kunnen zeer onredelijk reageren... Hij zal het vast niet zo bedoeld hebben en ik denk dat je dan beter het probleem bij de oorzaak kan aanpakken: afspreken dat hij niet zo veel meer drinkt. En als dit de eerste keer is dat zoiets gebeurd is het nog wel te overzien denk ik. Als hij echt niet zonder die alcohol kan tijdens het alcohol heb je een groter probleem en kun je hem idd misschien beter dumpen...
Oud 04-06-2006, 16:38
Verwijderd
ooit gedacht aan tienerprostitutie?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 19:22
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
DarkEyes88 schreef op 04-06-2006 @ 14:12 :
Blabla.. volwassen gedragen... Een vader hoeft zich niet te laten uitschelden in zijn eigen huis in het midden van de nacht door de vriend van zijn dochter. Alcohol of niet
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 21:34
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
Citaat:
MadMe schreef op 04-06-2006 @ 17:38 :
ooit gedacht aan tienerprostitutie?
WTF???
Oud 04-06-2006, 21:48
Go
Go is offline
Vertel hem dat je verder met hem wilt op de voorwaarde dat hij stopt met het té veel drinken. Houdt hij zich hieraan dan doet zich dit probleem ook niet meer voor, mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2006, 23:35
vedetje
vedetje is offline
ik denk dat ik persoonlijk erg bang zou zijn geworden, bang omdat hij de volgende keer lichamelijk agresief zou worden, en in het algemeen ben ik al tegen TE veel alcoholgebruik (te, is voor mij het moment waarop een persoon zelf niet meer beseft wat hij doet of zich niet meer kan remmen, een beetje lichtjes zijn vind ik niet erg, maar meer...)

ik zou het uitmaken

ah ja, dat hangt natuurlijk af van welk verleden je al samen hebt. Had je nog maar 2 weken een relatie, of 2 jaar...

pff
Oud 05-06-2006, 10:25
Anaďs
Anaďs is offline
Hij zou beter ook zijn excuses aanbieden aan je vader... Mijn vriend zou zo moeten uitvallen, die mag geen voet meer binnenzetten van mijn pa... en terecht!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 10:47
DarkEyes88
DarkEyes88 is offline
dat heeft hij allang gedaan en eigenlijk wil niemand bij ons thuis dat hij nog bij ons thuis komt, zelf vind ik dat ook helemaal niet prettig meer. k heb nu dan ook ech t gevoel dat ik in een keuze gedwongen wordt
Oud 05-06-2006, 12:17
IcedEarth
IcedEarth is offline
Als ik het zo lees, dan denk ik direct: kappen. Hoewel ik het zelf ook krom vind klinken dat een rotavond zwaarder weegt dan 1,5 jaar een (goede?) relatie, zou ik er toch mee kappen. Dat is natuurlijk iets persoonlijks; ik vind agressiviteit, hoewel het menselijk is, in zo'n situatie, én zeker van mijn vriend niet te tolereren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten