Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfs met die geweldige speaker die jij daar benoemt zal het alsnog klote blijven en zal hij op maximaal moeten om fatsoenlijk over een normale drummer heen te komen en niemand heeft behoefte aan een clippende versterker.... (en dan hebben we het nog niet over het feit dat er waarschijnlijk ook nog een basgitaar bij rommelt) Dus meer watt is wel degelijk de oplossing in dit geval. Helemaal als je headroom wil overhouden.
|
Tsja je kan proberen er een nieuwe trafo, elco's en eindtorren in te ketsen maar das nu juist het duurste van de hele versterker. Kijk eens op http://www.new-line.nl/ voor goedkope shizzle, voor een euro of 200 heb je al een 2x 250W @ 4 ohm, lijkt mij wel de moeite waard vergeleken met wat je nu hebt.
|
![]() |
|
Hahaha komop hey we hebben t hier niet over een oude buizenbak om te modden ofzo. 2x250w? Volgens mij heb je het, gezien je link, over eindversterkers voor PA etc doeleinden.
Advies: Ga shit uitproberen in de winkel en/of stel je vraag bijvoorbeeld op www.gitaarnet.nl/forum Ik zou voor iets kijken rond de 100w(transistor) of een buizenbak(30w bijv. is dan al voldoende in bandverband), maar die laatste categorie zal wat meer geld kosten. Kortom laat je informeren door ervaren mensen, probeer zelf veel dingen uit en ik ben r zeker van dat je tot een keus kunt komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Pimp my ride MTpower | 53 | 04-10-2008 19:12 |