Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Is zij toevallig jouw vriendin
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar als ze zich verder helemaal goed voelt is er inderdaad geen probleem. Alleen haar vriendje denkt dus duidelijk dat er wel een probleem is en het zal dus ook niet helemaal goed met haar gaan.
||
Citaat:
![]() Waarom zou ze per se meer moeten gaan eten omdat de weegschaal een iets te laag getal aangeeft. Natuurlijk zou het beter zijn als ze een paar kilo aan zou komen maar als ze zich goed voelt zo, is er toch niet zoveel aan de hand? Edit: en als ze zich niet goed voelt, helpt meer eten waarschijnlijk niet.
||
![]() |
Citaat:
Ik kan ook eten wat ik wil en het komt er gewoon niet bij... ![]() En of dat nou positief of negatief is laat ik in het midden...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op zich goed dat je bezorgd bent, maar overdrijf het niet te veel naar haar toe. Dat ziet zij toch alleen maar als bemoeizuchtigheid en dat werkt alleen maar averechts. Probeer met haar te praten, en misschien dat iemand op Psych of L&G zich in het verhaal herkend?
|
![]() |
||
Citaat:
's avonds eet ik ook nog meestal veel groente, aardappels en vis/vlees, aan mn eetgewoonten kan t niet liggen.. Volgens mn schooldokter "moest ik maar meer gaan eten want ik had ondergewicht", een opmerking die natuurlijk helemaal nergens op slaat. Mensen met anorexia, daar merk je wel aan dat ze het hebben, dat merk je niet aan gewicht alleen. Maar ook aan hoe iemand zich voelt en gedraagt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En teamsport; voetbal of whatever is niets voor me, fitness is eigenlijk t enige wat me trekt qua sporten... Maar anyway, we gaan aardig OT ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Het niet kunnen vinden met de vriend/vriendin van je zus/broer Verwijderd | 41 | 12-01-2007 11:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
chronisch vage klachten, maar geen onderzoek laten doen ecrivaine | 16 | 01-10-2006 14:56 | |
Liefde & Relatie |
met iemand gaan waarvan je weet dat diegene een vriend(in) heeft Shah of Blah | 68 | 05-11-2003 23:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Lifestyle |
Zoppini armbanden ~Golvend Badeendje~ | 35 | 03-11-2002 17:45 |