Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat je een hele goede poging gedaan hebt! Vooral na het lezen van de kritieken van Sketch viel het bij mij allemaal op zijn plaats, dat het over een abortus gaat enzo. Ik had het er zelf niet echt snel uitgehaald: de eerste 2 strofes kwamen daardoor wat vaag op mij over. De laatste regels zijn echt heel mooi en subtiel ![]()
||
Citaat:
Ja, mooi gedicht. Vooral ook vanwege het onderwerp, dit moet toch wel een van de eerste stukken poezie zijn over een abortus. Dat rondtollen, slaat dat op het geaborteerde kind? Van rondtollen in de buik of zo? Dat ze het probeert te negeren? Ik vind het in ieder geval wel eens iets anders, en ook heel gewaagd voor een eerste gedicht. Volgens mij heb je echt talent, je bent origineel en een tikkeltje controversieel, dus dat moet wel goedkomen. ![]() Ohh: wat ik een beetje mis is de interpunctie, weet niet of je dat expres zo hebt gedaan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jezus versus Horus Bierflesje | 142 | 24-08-2007 00:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Elisa Day Verwijderd | 3 | 22-04-2005 22:27 | |
Muziek |
Heeft iemand al de nieuwe cd van Laura Pausini? surena | 51 | 26-11-2004 11:28 | |
De Kantine |
Jouw vriendengroep: Wie van jouw vrienden/vriendinnen???... Mr.Oizo | 45 | 05-05-2003 19:07 | |
Muziek |
Je favorite songtekst Vämpiria_Moon | 113 | 02-04-2003 20:32 |