Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2006, 19:40
love is life
love is life is offline
Ik heb de 10de mei een tragus piercing laten zetten, op zich heb ik er geen problemen mee gehad. Tot een week geleden: het staafje was uit mijn oor en het ringetje er eigenlijk in. Heb het er gisteren terug in proberen te draaien (het staafje maar dat deed ongelooflijk veel pijn dus heb ontsmet en heb het dan maar zo gelaten. maar nu heb ik ongelooflijk veel zeer aan de achterkant van de piercing (het deel dat je dus niet kan zien) en daarjuist bij het ontsmetten kwam er een korstje los achter mijn hoor waardoor het terug pijn begon te doen.
Is mijn piercing ontstoken? Heeft er iemand hetzelfde voorgehad?
Oud 29-05-2006, 20:09
Redhair
Redhair is offline
Op Lifestyle is het piercing en tattoo topic, daar kunnen ze wellicht je vraag beantwoorden.
Oud 30-05-2006, 15:59
coopergirl
coopergirl is offline
Iedereen die ik ken en die een traguspierc heeft laten *schieten* is de traguspierc gaan ontsteken. Bij mij inclusief. Na enkele weken gaat dit meestal wel over. Ik spreek uit ervaring van 12 mensen, geen wetenschappelijk medisch verantwoord antwoord dusch ;-)
Oud 02-06-2006, 15:06
love is life
love is life is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 30-05-2006 @ 16:59 :
Iedereen die ik ken en die een traguspierc heeft laten *schieten* is de traguspierc gaan ontsteken. Bij mij inclusief. Na enkele weken gaat dit meestal wel over. Ik spreek uit ervaring van 12 mensen, geen wetenschappelijk medisch verantwoord antwoord dusch ;-)
tis ni geschoten... ze hebben het met een buisje gedaan en dan pas me een ringetje erdoor .. ma ben ondertussen langsgegaan en er is dus niets aan de hand ik moet het korstje aan de binnenkant van mijn oor proper maken ma ni wegdoen. ma aangezien da je aan de achterkant van u oor ni ziet is het niet altijd gemakkelijk
ma het komt dus in orde ma toch bedankt
Oud 06-06-2006, 18:18
juno
juno is offline
Zou je de woorden "maar" en "die" en "niet" ook gewoon voluit kunnen typen? Je bent hier niet tijdrovend aan het SMS en, maar gewoon tienvingerig aan het typen, dus er is geen reden om ze af te korten.

Het leest niet zo prettig.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten