Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 11:44
Reza
Reza is offline
hoi,
ik ben net terug van mijn 1e keer lowlands, de eerste nacht was erg leuk niet geslapen en zo aleen maar door feesten.
7 uur sochtends lag ik in bed en een andere jonegn kwam der gewoon bij liggen hij was hardstikke aardig en we hadden wat discussies en zo.
toen ineens begon hij me te zoenen en half te verkrachten ik wou hem steeds weg duwen maar hij trok terug en zo, en ik durfde niet voor hulp te roepen, ik was zo bang.
na een uur ging hij weg. volgende dag kwam gelukkig een goeie vriend van me bij me liggen. en kon ik wat gaat slapen.
de volgende dag was het erg aan het regenen en was mijn nieuwe telefoon verdronken en die had ik net nieuw van me vader gekragen.... ik voel me nou zo rot
ik durf het tegen niemand te zeggen wat moet ik nou doen ??
help

kuzz reza
Oud 26-08-2002, 11:57
Rioto
je had die gast bij z,n strot moeten grijpen en flink wat klappen op z,n bek geven...helpt volgens mij wel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:09
Verwijderd
Toch proberen er met iemand over te praten. Desnoods op inet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:10
Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
Reza schreef:
hoi,
ik ben net terug van mijn 1e keer lowlands, de eerste nacht was erg leuk niet geslapen en zo aleen maar door feesten.
7 uur sochtends lag ik in bed en een andere jonegn kwam der gewoon bij liggen hij was hardstikke aardig en we hadden wat discussies en zo.
toen ineens begon hij me te zoenen en half te verkrachten ik wou hem steeds weg duwen maar hij trok terug en zo, en ik durfde niet voor hulp te roepen, ik was zo bang.
na een uur ging hij weg. volgende dag kwam gelukkig een goeie vriend van me bij me liggen. en kon ik wat gaat slapen.
de volgende dag was het erg aan het regenen en was mijn nieuwe telefoon verdronken en die had ik net nieuw van me vader gekragen.... ik voel me nou zo rot
ik durf het tegen niemand te zeggen wat moet ik nou doen ??
help

kuzz reza

Hallo Reza,

Ik ben zondag avond terug gekeert van lowlands. Ik ben er ook net als jouw voor de eerste keer geweest. Gellukig mijn telefoon nog heel kunnen houden. Maar wat er met die jongen gebeurt is had ik niet gepikt als ik jouw was. Er staan genoeg mensen van lowlands daar die je hadden kunnen helpen. Ik vind het zeer klote voor je, mij viel het ook tegen, tent midden in het water, al die modder en blup maar al met al toch nog een feest van kunnen maken. Veel succes, probeer er over te praten met iemand die je vertrouwt.

Groeten,

Rob.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:00
Verwijderd
Heej..

Ik ben ook net terug gekeerd van Lowlands, ik heb het daar echt geweldig gehad.. Maar euh, ja, is achteraf gepraat hoor, maar ik ben daar dus altijd extreem voorzichtig in.. Je moet duidelijk wezen dat je niet wil.. enz..

Mja, ik wil absoluut niet beweren dat het je eigen schuld is wat er is gebeurd.. want dat jij ms voorzichtiger had moeten zijn praat nog niet goed dat hij iets deed wat jij niet wou. Hij zat hier fout, niet jij! Onthoud dat! Daarom zul je het ook echt wel aan anderen kunnen vertellen, die zullen er vast hetzelfde over denken.

Wat houdt je precies tegen? om het te vertellen bedoel ik...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:46
dystopia
dystopia is offline
Hoi. Ik ben ook net terug (nou ja zit nu nog bij een vriend in Zaltbommel) en.. dit is m'n eerste keer ook en mijn Lowlands was geweldig! Natuurlijk: regen was wat minder. Ik ben vast ook wel iets kwijt al is het maar een sok (niet m'n GSM iig en ik ben ook niet gerold, die heb ik ook goed in de gaten gehouden).

Die GSM, is die niet verzekerd?

Wat die gozer heeft gedaan dat is natuurlijk triest. Was hij onder invloed? Als jij op dat moment om hulp schreeuwt enzo dan komen er echt wel andere lui van de camping om je heen een kijkje nemen, zeker als je al met ze hebt gepraat en ze kennen je een beetje (contact maken met andere lui van Lowlands uit je buurt is posi) en er loopt de hele tijd Lowlands crew rond enzo. Volgende keer kun je dus beter meteen zeggen van ik wil niemand in mijn tent. Of misschien een andere oplossing wat dit had kunnen voorkomen? Wie weet! Probeer zelf eens wat te bedenken. "Helemaal niet meer gaan", tja, als je 't verder wel leuk vond vind ik dat bestwel zonde. Dan trek je je meteen terug van een leuke event, terwijl je vriend(in)nen wsch. wel weer gaan en dan zit jij alleen thuis enzo. Ik zou dus zeggen: probeer de problemen van deze Lowlands te localiseren en probeer oplossingen te bedenken voor de huidige problemen die zijn ontstaan en die problemen de volgende keer proberen te voorkomen. Modder? volgende keer kisten mee! Da's ook nog iets dat ik me voorneem voor volgende keer.

En als je het verder leuk hebt gehad, kun je dan niet beter de volgende keer met een grotere groep gaan en je GSM aan een ketting hangen om dit soort problemen te voorkomen? Bijv. de tent waar ik in sliep was een 2persoonstent en daar hebben we met z'n 4en in de 1ste nacht in geslapen. De tent was half brak, lekte, stond scheef. Nou, da's dus iets waar we de volgende keer aan moeten denken. En dan de radio/cdspeler: die vrat batterijen! Volgende keer een oplossing voor bedenken.

Btw, misschien staat die gozer op een videocamera want er is daar videobewaking.
Oud 26-08-2002, 17:00
DarkCat
DarkCat is offline
Ik had het er nog over met een kennisje.. wat we zouden doen als we op lowlands werden gegrepen door ranzige gasten als we bijvoorbeeld ergens aan het pissen waren.
De gouden tip: roep keihard: "BRAND!!! BRAAAAAAAND!!!! BRAND!!!"
Brand trekt namelijk (vooral op lowlands) bergen met nieuwsgierige ramptoeristen. Als je 'help' roept heeft men al snel zoiets van: 'ja, het zal wel'.

Maarja daar moet je ook zomaar opkomen als iemand bovenop je springt. Ik maak me er pissed over.. van die (dronken) gasten die denken dat ze alles kunnen maken. Jammer dat je niet durfde te roepen e.d.. ik zou graag persoonlijk zijn gezicht open krabben
Zolang je jezelf maar niks kwalijk neemt.. als jij een gezellige discussie hebt met een jongen, betekend dat niet dat hij het recht heeft om aan je te zitten als jij dat niet wilt.

En dat van die telefoon, het spijt me dat ik het zeg, maar: tsjah.. dat is nu lowlands..
Oud 26-08-2002, 22:21
Reza
Reza is offline
lowlands was ook hardstikke leuks ondankt het gene wat er gebeurt is.
ik wou wel roepen maar durfde het nie techt ik was hellemaal verstijft en schaamde me als iemand het zou weten
en is ga nu sparen voor een nieuwe mobiel...

doejjj reza
Oud 29-08-2002, 11:50
Ilsje
Ilsje is offline
Maar uhm... volgend jaar ga je dus niet naar LL omdat je bang bent dat zoiets weer gebeurt? Ik ben voor 2e keer gegaan en voor 2e keer een leuke tijd gehad. Duzzzz Misschien moet je volgend jaar wel weer gaan om te zien dat het ook leuk kan zijn. En dat er niet elk jaar bij jou zulke dingen hoeven te gebeuren. En klote wat er is gebeurd. Praat er over enzow. En waar kende je die jongen eigenlijk van?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 15:38
miekmuis
miekmuis is offline
Jezus wat een eikel!

Je had wel om hulp moeten schreeuwen meisje...
Maar was je niet met vrienden ofzo dan? Heb je het verder aan iemand verteld? Maar je wilt nu niet meer naar Lowlands door hem.... Je moet dit absoluut niet jou plezier laten verpesten! Dat is zo iemand nooit waard!
Nah succes met alles....

Ik hoop dat je je snel beter voelt...
Oud 29-08-2002, 16:20
Vice
Vice is offline
Ik begrijp wel waarom je niet schreeuwde. Zoiets gebeurt heel onverwachts en de een gaat schreeuwen, de ander verstijft helemaal.

Toch moet je je plezier niet laten afnemen door zo'n eikel. Misschien kun je volgend jaar een vertrouwd persoon menemen, zodat je een beetje op je gemak voelt. En waarmee je ook goed kunt praten.

succes
Oud 01-09-2002, 19:01
the_conquer
the_conquer is offline
Als je weer gaat en je komt zo`n malloot tegen , steek dan gewoon zijn ogen eruit. ggrrrrrr ik haar verkrachters. Ik vind dat je ze in een cel mag opsluiten met een hitsige mannetjes olifant.

groeten en sterkte

the conquer
Oud 02-09-2002, 13:49
Reza
Reza is offline
ja ik haat die vuile klootzak gewoon.!
sorry voor mijn taalgebruik!
aleen het rare vind ik hij hoorde gewoon bij een grote vrineden groep van me, als ik hem nu tegen kom
STEEK IK ZIJN OGEN ERUIT beetje laat maar ja

iedergeval bedankt voor de steun en hulp enz..

kuzz reza
Oud 02-09-2002, 14:09
Andora
Andora is offline
dat wat die jongen geflikt heeft is echt niet leuk *zwak uitgedrukt*
probeer er tog met iemand over te praten en blijf er niej mee zitten. Want als je gata praten kan je deze ervaring verwerken

*knuf*
Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 15:29
mood indigow
mood indigow is offline
whoow,, reza... ik vind ut kut voor je..

hmmz ik ben jessie trouwens.. hmmz..

wie was het? of wil je dat niet zeggen?
whoow ik ben echt boos op degene die dat heeft gedaan..

sterkte... kuzzz jessie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten