Het is nu precies een jaar uit met mijn ex en we waren afgelopen jaar echt hele goede vrienden . En dan ook gewoon echt als vrienden, maar hij heeft nu sinds 3 maanden een vriendin en gisteren kwam hij mij in nog geen minuut (!) vertellen dat ie niet meer met me om kon gaan want zij was jaloers.
Nu snap ik wel dat het voor haar niet leuk is dat hij nog met m ij omging, maar het was niet zo dat we de deur bijelkaar platliepen ofzo. Ik sprak 1x in de 2 weken eens met hem af en dan nog maar 2 uurtjes ofzo.
Maar blijkbaar had hij het dus steeds over mij als hij bij haar was (dat vertelde die vriendin, want ik heb haar opgebeld

toen mijn ex de deur uit was. Het is gewoon best ingewikkeld, want tussen ons zal het niks meer worden, maar we blijven elkaar nog steeds leuk vinden en dat merkt zij gewoon. Ik wil ook niet tussen hun in komen, maar zij heeft het idee dat ik hem afjat. Vandaar dat hij heeft besloten mij niet meer te zien.
Ik weet dat het hem erg veel moeite heeft gekost dit te besluiten, maar ik ben toch echt ontzettend teleurgesteld in hem , want dit was wel het laatste wat ik van hem had verwacht. We waren gewoon elkaars beste vrienden en dan ineens

.
Maja, moest het even kwijt