Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2006, 10:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Het nieuwste topic hierover is geloof ik van een jaar geleden, dus ik vond dat ik wel een nieuwe kon openen omdat er steeds nieuwe epilatoren op de markt komen.

Mijn moeder en ik zijn van plan een epilator aan te schaffen, omdat we dat scheren soms een beetje zat worden. Na een paar dagen al weer stoppels en in de zomer blijf je maar bezig. Nou was mijn vraag wat jullie ervaringen ermee zijn en wat een aanrader is. Welke doet het minste pijn? Zijn er nog dingen die er echt bij moeten zitten (lampje, ijselement, enz.)? Hoevaak moet je gemiddeld weer epileren en werkt het ook voor de bikinilijn?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 11:03
Verwijderd
Die lamp heb je zelf al, denk ik.

Volgens mij maakt het voor de pijn niets uit welke epilator je hebt en gebruikt.
Het is eigenlijk gewoon gebruikersgemak, dat bij de ene ook een scheerkop zit, etc. Ik geloof dat ik de braun silk epil soft perfection heb (link ) en die bevalt me goed, er zit namelijk een scheerhoofd bij en wat attributen om precies te epileren.
Je hebt ook twee van die 'rollers' die je huid 'soepel maken' zodat het 'minder pijn doet' maar imho is dat pure onzin. Epileren doet in het begin gewoon zeer, punt uit.
Na verloop van tijd wordt je huid denkik minder gevoelig en doet het minder zeer. Of je hebt er minder last van.
Mijn benen epileer ik niet, dat doet me iets teveel pijn en ik vind het bizar nutteloos, maar schaamheuvel en bikinilijn doe ik wel, dat gaat helemaal puik. Ik weet eigenlijk niet precies hoelang het duurt voordat ik weer epileer. Minimaal een week.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 11:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Die zien er wel oke uit. Waar heb je die gekocht, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 13:15
marrel
marrel is offline
Ik heb bijna dezelfde als Piloff, link . Opzich doet hij het heel goed. T is wat pijnlijk, daarom doe ik m'n bikinilijn liever niet. Je kunt hem volgens mij op heel veel plekken koper, blokker, kijkshop, bedenk het maar . Volgens mij is het wel een van de bekendste dus

Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 13:17.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 13:27
Gothic
Gothic is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1416747

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1416300
geen jaar oud
Oud 05-06-2006, 14:30
Verwijderd
Ik geloof dat ik em bij de kijkshop heb gehaald.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 15:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik zocht op epilator.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2006, 16:56
OwL
OwL is offline
er was laatst bij kassa ofzo een test voor die epileerdingen. Het schijnt dus niks uit te maken of je een ijs-ding erop heb of een massage geval. Volgens mij was de goedkoopste de nr. 1 geworden, maar je kunt t nakijken op de site denk ik
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 08:28
Verwijderd
ik heb ook deze en hij bevalt me goed
alleen pijn gaat het toch wel doen, of je er nou een massageroller/ijskoeler op hebt of niet. ik haal de massageroller er nu af, want dan haalt ie meer haartjes weg, gaat wat sneller.
en de oksels en bikibilijn doe ik er niet mee, khoef geen bebloede delen en duurt bij mij ongeveer 2 a 3 weken voor ik weer haartjes heb.
maar bij mij groeit alles immers enorm snel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 09:03
marrel
marrel is offline
Citaat:
kazje schreef op 06-06-2006 @ 09:28 :

en de oksels en bikibilijn doe ik er niet mee, khoef geen bebloede delen
Bebloede omg is dat normaal klinkt heel eng
Oud 06-06-2006, 13:19
Verwijderd
Citaat:
kazje schreef op 06-06-2006 @ 09:28 :
en duurt bij mij ongeveer 2 a 3 weken voor ik weer haartjes heb.
maar bij mij groeit alles immers enorm snel
2/3 weken snel ik moet om de DAG epileren
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 13:51
Verwijderd
Het lijkt me trouwens echt eng om mijn oksels te epileren.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 18:27
*meizz*
*meizz* is offline
Ja, maar bikinilijn ook
Ik gebruik zo'n 'oude' van mijn moeder, dus ik denk niet dat hij nog te koop is
Maar in het begin doet het wel pijn, maar je moet er gewoon een tijdje mee doorgaan en daarna wen je eraan ofzo, of het is iets psychologisch , maar dan doet het minder zeer iig. Ik epileer mijn benen trouwens, en doe het ongeveer om de 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 18:41
Verwijderd
Ik epileer mijn bikinilijn alleen maar
Mijn oksels scheer ik gewoon.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 19:07
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
OwL schreef op 05-06-2006 @ 17:56 :
er was laatst bij kassa ofzo een test voor die epileerdingen. Het schijnt dus niks uit te maken of je een ijs-ding erop heb of een massage geval. Volgens mij was de goedkoopste de nr. 1 geworden, maar je kunt t nakijken op de site denk ik
Dit wou ik hier net neerzetten, voordat ik dit las. Maar Je moet ook kijken naar de oplaadtijd enzo. Dat is ook heel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 20:17
Verwijderd
Citaat:
OwL schreef op 05-06-2006 @ 17:56 :
Die heb ik idd ook (1ste prijs). De carmen duo optima.
Ik heb m alleen nog niet uitgeprobeerd, eerst even haren kweken .
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:03
OwL
OwL is offline
zo'n ding lijkt me eigenlijk ook best handig... maar je hoort er wel veel enge dingen over... bebloede delen, je verpest je oksels... denk dat ik nog maar ff wacht met zo'n ding aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 20:37
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
OwL schreef op 07-06-2006 @ 21:03 :
zo'n ding lijkt me eigenlijk ook best handig... maar je hoort er wel veel enge dingen over... bebloede delen, je verpest je oksels... denk dat ik nog maar ff wacht met zo'n ding aanschaffen
Maar als het echt 1/2 weken wegblijft wil ik er ook wel een.
Oud 08-06-2006, 00:14
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
epileren is pijnlijker dan n tattoo laten zetten... (de 1e keer, uiteindlijk wen je eraan)
Oud 08-06-2006, 11:39
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Piloff schreef op 06-06-2006 @ 14:51 :
Het lijkt me trouwens echt eng om mijn oksels te epileren.
Ja mij ook, dat durf ik echt niet

Mijn benen en bikinilijn epileer ik wel, bikinilijn doe ik ongeveer 1 keer in de week ofzo, benen iets vaker om ze echt glad te houden. Het gevoel went wel, mijn benen doen meestal geen pijn meer, alleen een soort 'ploppend' gevoel

Oh, en ik heb een Philips ding trouwens, zonder ijscompartimenten of andere onhandige onzin

Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 11:42.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten