![]() |
|
Verwijderd
|
Die lamp heb je zelf al, denk ik.
Volgens mij maakt het voor de pijn niets uit welke epilator je hebt en gebruikt. Het is eigenlijk gewoon gebruikersgemak, dat bij de ene ook een scheerkop zit, etc. Ik geloof dat ik de braun silk epil soft perfection heb (link ) en die bevalt me goed, er zit namelijk een scheerhoofd bij en wat attributen om precies te epileren. Je hebt ook twee van die 'rollers' die je huid 'soepel maken' zodat het 'minder pijn doet' maar imho is dat pure onzin. Epileren doet in het begin gewoon zeer, punt uit. Na verloop van tijd wordt je huid denkik minder gevoelig en doet het minder zeer. Of je hebt er minder last van. Mijn benen epileer ik niet, dat doet me iets teveel pijn en ik vind het bizar nutteloos, maar schaamheuvel en bikinilijn doe ik wel, dat gaat helemaal puik. Ik weet eigenlijk niet precies hoelang het duurt voordat ik weer epileer. Minimaal een week. |
![]() |
|
Ik heb bijna dezelfde als Piloff, link . Opzich doet hij het heel goed. T is wat pijnlijk, daarom doe ik m'n bikinilijn liever niet. Je kunt hem volgens mij op heel veel plekken koper, blokker, kijkshop, bedenk het maar
![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 13:17. |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1416747
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1416300 geen jaar oud
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook deze en hij bevalt me goed
![]() alleen pijn gaat het toch wel doen, of je er nou een massageroller/ijskoeler op hebt of niet. ik haal de massageroller er nu af, want dan haalt ie meer haartjes weg, gaat wat sneller. en de oksels en bikibilijn doe ik er niet mee, khoef geen bebloede delen ![]() maar bij mij groeit alles immers enorm snel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb m alleen nog niet uitgeprobeerd, eerst even haren kweken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mijn benen en bikinilijn epileer ik wel, bikinilijn doe ik ongeveer 1 keer in de week ofzo, benen iets vaker om ze echt glad te houden. Het gevoel went wel, mijn benen doen meestal geen pijn meer, alleen een soort 'ploppend' gevoel ![]() Oh, en ik heb een Philips ding trouwens, zonder ijscompartimenten of andere onhandige onzin ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 11:42. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste kan epileren. 126986 | 6 | 06-01-2012 10:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Silk epil goed voor bikinilijn? Lanoia | 28 | 07-06-2005 17:39 |